1.5 tsi 116 ps tork/güç eğrisi ve manuel vites oranları



Zangır zangır titriyor motor

Onu bende anlamış değilim. Birseylerin yanlış olduğu kesin

Tamamen gaza basma hassasiyetine göre çalışıyor sistem yokuş falan algılamıyor. Gaza biraz fazla
Dokunun hemen devre dışı kaliyor
bugun surdum ve begendim ben hic oyle bisey hissetmedim. cok ta dikkat ettim rampada yavasladim 20 li 30 km li hizlarda asla o silindir gecisini hissetmedim
 
Zangır zangır titriyor motor
Merhaba bendede 2024 İmprasion var 2 silindir modunda hiç öyle bir titreme ve garip bir ses duymuyorum sadece iki silindirin verdigi biraz farklı bir motor sesi var ama oda bana güzel geliyor bence servise bir danışınız
 
Merhaba bendede 2024 İmprasion var 2 silindir modunda hiç öyle bir titreme ve garip bir ses duymuyorum sadece iki silindirin verdigi biraz farklı bir motor sesi var ama oda bana güzel geliyor bence servise bir danışınız
hocam test ettim bende duymadim oyle bi ses verdim siparisi
 
2 silindir modunda titreme dediğiniz 4 Silindire geçerkenki titreme bu çok normal ve çok az bir titreme var. Bunun haricinde düz yolda 2 silindir modunda ne bir ses ne bir titreme bendede yok.
 
2 silindir modunda titreme dediğiniz 4 Silindire geçerkenki titreme bu çok normal ve çok az bir titreme var. Bunun haricinde düz yolda 2 silindir modunda ne bir ses ne bir titreme bendede yok.
Hayır o değil 4 ten 2 ye geçince devamında gelen zorlanma gibi tatlı belli olmayacak kadar hassas olan titreşim
 
Hayır o değil 4 ten 2 ye geçince devamında gelen zorlanma gibi tatlı belli olmayacak kadar hassas olan titreşim
4 den 2 ye geçtikten sonra devamında gelen tatlı bir sarsıntıyı diyorsanız çok normal değil mi? sıralı 2 silindir bir aracı yürütmeye çalışıyor. Zaten dediğiniz gibi o kadar tatlı ve hassas ki bana zevk bile veriyor. Eski act lerdede bu böyleydi kafanızı yormayın bence çok normal.
 
4 den 2 ye geçtikten sonra devamında gelen tatlı bir sarsıntıyı diyorsanız çok normal değil mi? sıralı 2 silindir bir aracı yürütmeye çalışıyor. Zaten dediğiniz gibi o kadar tatlı ve hassas ki bana zevk bile veriyor. Eski act lerdede bu böyleydi kafanızı yormayın bence çok normal.
50 tane mühendis bunu her şekilde test edip deneyip piyasaya sunuyor sıkıntı yok sıkıntı bizde her sesi sorun gibi algılıyoruz yolda kalan varmı yok devammm 😁 yok çok sorunluymuş 8 deki hatalar bilmem ne bence gram sorun yok taş gibi 🧿 50. Yıla yakışır
 
Konu başlığı ile alakalı teknik verilerden bir kaç şey paylaşayım. İşin detayına inenler için değerli olabilir.
*3500 devirden 6000 e kadar sabit max beygiri vermesi oldukça başarılı. Piyasadaki çoğu araca kafa tutar vaziyette.
 

Ekli dosyalar

  • 1000065278.jpg
    1000065278.jpg
    61.6 KB · Görüntüleme: 48
  • 1000066471.jpg
    1000066471.jpg
    564.6 KB · Görüntüleme: 44
  • 1000066472.jpg
    1000066472.jpg
    72.3 KB · Görüntüleme: 42
Konu başlığı ile alakalı teknik verilerden bir kaç şey paylaşayım. İşin detayına inenler için değerli olabilir.
*3500 devirden 6000 e kadar sabit max beygiri vermesi oldukça başarılı. Piyasadaki çoğu araca kafa tutar vaziyette.
Benim için kıymetli olansa 1500 devir/dak dan itibaren 225 nm torku vermesi oldu. Aynı alıştığım 1.2 tsi tarzında...

1500 - 2000 devir arası sürmek,
Minimum motor gürültüsü ve tüketim...
Konforlu ve ekonomik görünüyor...
 
Konu başlığı ile alakalı teknik verilerden bir kaç şey paylaşayım. İşin detayına inenler için değerli olabilir.
*3500 devirden 6000 e kadar sabit max beygiri vermesi oldukça başarılı. Piyasadaki çoğu araca kafa tutar vaziyette.

Konu başlığı ile alakalı teknik verilerden bir kaç şey paylaşayım. İşin detayına inenler için değerli olabilir.
*3500 devirden 6000 e kadar sabit max beygiri vermesi oldukça başarılı. Piyasadaki çoğu araca kafa tutar vaziyette.
4000-6000 rpm arasi verilen sabit beygir gucu bu motora ozel bir durum degil.

Orada aslinda beygir gucu belirli noktada pik yapip dusecekti. O devir araliginda, map icerisindeki hp limite giriyor. Yani motor daha fazla guc uretebilecekken elektronik olarak sinirlandiriliyor gucu. Ust devirlerde hizlanma istegindeki azalma olarak bahsedilen kisim bu.

REmap yaptigin zaman orasi tepe haline gelir.

Benzer durum torkta da mevcuttur.

Aracin map dosyasinda engine load uzerine pek cok parametre kontrol.edilir.
 
Benim için kıymetli olansa 1500 devir/dak dan itibaren 225 nm torku vermesi oldu. Aynı alıştığım 1.2 tsi tarzında...

1500 - 2000 devir arası sürmek,
Minimum motor gürültüsü ve tüketim...
Konforlu ve ekonomik görünüyor...
Evet motorun gunluk kullaniciya en cok yansiyan kismi tam da burasidir.
 

4000-6000 rpm arasi verilen sabit beygir gucu bu motora ozel bir durum degil.

Orada aslinda beygir gucu belirli noktada pik yapip dusecekti. O devir araliginda, map icerisindeki hp limite giriyor. Yani motor daha fazla guc uretebilecekken elektronik olarak sinirlandiriliyor gucu. Ust devirlerde hizlanma istegindeki azalma olarak bahsedilen kisim bu.

REmap yaptigin zaman orasi tepe haline gelir.

Benzer durum torkta da mevcuttur.

Aracin map dosyasinda engine load uzerine pek cok parametre kontrol.edilir.
Bu kadar uzun max beygiri veren şu an için baktıklarım arasında bizim araçlar var. 1.2 puretech, tce vs. hiç birinde bu kadar uzun yok. Bir tek 1.0 ecoboostta buna benzer durum var. Onun da torku max sabit şekilde yaklaşık 4bin devir sürüyor. Bu da iki motorun aslında kısıldığının bariz kanıtı diye yorumluyorum.
 

Geri
Üst