1.5 tsi 116 ps tork/güç eğrisi ve manuel vites oranları


Bu kadar uzun max beygiri veren şu an için baktıklarım arasında bizim araçlar var. 1.2 puretech, tce vs. hiç birinde bu kadar uzun yok. Bir tek 1.0 ecoboostta buna benzer durum var. Onun da torku max sabit şekilde yaklaşık 4bin devir sürüyor. Bu da iki motorun aslında kısıldığının bariz kanıtı diye yorumluyorum.


Evet orada da benzer durum var 95 hp den 155 hp ye kadar ayni blokla aliniyor. Egrilerinde gosterdigim gibi trimleme yapiyor eculer.
 

Merhaba, faydalı bilgiler için teşekkür ederim. eTSI motorlarda küçük de olsa bir batarya ve buna bağlı bir elektrik motoru var. Yabancı kaynaklarda bu elektrik motorunun 18HP güç ürettiğini okumuştum. Toplam güç 1.5. 116 HP için olan blokta 116HP + 18 HP şeklinde hesaplanabilir mi bu durumda ?
 
Merhaba, faydalı bilgiler için teşekkür ederim. eTSI motorlarda küçük de olsa bir batarya ve buna bağlı bir elektrik motoru var. Yabancı kaynaklarda bu elektrik motorunun 18HP güç ürettiğini okumuştum. Toplam güç 1.5. 116 HP için olan blokta 116HP + 18 HP şeklinde hesaplanabilir mi bu durumda ?
hayır
 
Merhaba, faydalı bilgiler için teşekkür ederim. eTSI motorlarda küçük de olsa bir batarya ve buna bağlı bir elektrik motoru var. Yabancı kaynaklarda bu elektrik motorunun 18HP güç ürettiğini okumuştum. Toplam güç 1.5. 116 HP için olan blokta 116HP + 18 HP şeklinde hesaplanabilir mi bu durumda ?
Merhaba.
Benzinli motor kapanınca elektrik motoru devreye giriyor. İkisi da aynı anda destek sağlamış olsaydı olabilirdi.
 
Merhaba.
Benzinli motor kapanınca elektrik motoru devreye giriyor. İkisi da aynı anda destek sağlamış olsaydı olabilirdi.
Tam öyle değil sanki, elektrik motor ilk kalkışta ve hızlanırken destek oluyor. Max gücün üretildiği devirlerde elektrikli motor resimden çıkmış oluyor. Benzinli kapandığında elektrikli de devre dışı, sadece 40 km/h hız üstünde fren yapılırsa devreye girerek rejeneratif modda bu defa bataryasını dolduruyor.
 
Tam öyle değil sanki, elektrik motor ilk kalkışta ve hızlanırken destek oluyor. Max gücün üretildiği devirlerde elektrikli motor resimden çıkmış oluyor. Benzinli kapandığında elektrikli de devre dışı, sadece 40 km/h hız üstünde fren yapılırsa devreye girerek rejeneratif modda bu defa bataryasını dolduruyor.
Tam öyle değil derken aynı şeyi söylüyoruz aslında. İki motorun gücü toplanıp toplam motor gücü diyemiyoruz. Önceyi okuyunuz.


Fren enerjisi geri kazanımı sadece fren yaptığınızda değil, gazdan ayağınızı çektiğinizde de şarj eder.
Detaylı yazımı okuyabilirsiniz.
https://www.golftutkusu.com/topic/12142-fren-enerjisi-geri-kazaniminin-mantigi/
 

Geri
Üst Alt