1.5 de bu şekilde hocam dediğiniz gibi sıcak çalışıyor 100 dereceler normal.motor sıcaklığı 90'a gelse bile ki bu dolaşımdaki suyun sıcaklığı heralde, yağ 50 -55 c bandında oluyor.. ben genede yağ sıcaklığı 80-90 na gelmeden devirli kullanmıyorum. bide act motorlar düz 125' lik motorlardan daha sıcak çalışıyor sanırım: benim act'nin yağ sıcaklığı normal kullanımda bile 100 derecelere yakın çalışıyor... sizde de öylemi..
125'lik te kullanmıştım. o bundan 5-10 derece daha serin.. bi süre motorda mı bi sorun var diye düşünmüştüm. turbodan , çıkıştaki ayarlı ekzantirikten ve yüksek torktan sanırım..1.5 de bu şekilde hocam dediğiniz gibi sıcak çalışıyor 100 dereceler normal.
Soğutma konusu bir gerçek, sıkıştırdıktan sonra stop etmeden 2 3 dk beklemekte fayda var ancak ilk çalıştırmada yağlamanın yapılabilmesi için 1 dk beklemek daha eski nesil araçlar için geçerli olabilir belki, zannedersem bu etiket hyundai grubu kore araçlarda geliyordu.Ekli dosyayı görüntüle 78572
Benzinli araçta rolantide beklemek hiç bir şey yapmaz. Tabi yakıt uygunluğu tamsa.
Ben ilk çalıştırmada 1300 devirde çalışırken 700e kadar düşmesini bekliyorum.
Sıkıştırdıysam ve istop edeceksem 2-4 dk beklediğim anlarda oldu.
Turbo için bekliyoruz zaten. Araç ısınsın diye değilki
Ekli dosyayı görüntüle 78572
Benzinli araçta rolantide beklemek hiç bir şey yapmaz. Tabi yakıt uygunluğu tamsa.
Ben ilk çalıştırmada 1300 devirde çalışırken 700e kadar düşmesini bekliyorum.
Sıkıştırdıysam ve istop edeceksem 2-4 dk beklediğim anlarda oldu.
Turbo için bekliyoruz zaten. Araç ısınsın diye değilki