Golf 7 2015 1.6 tdi chip tuning hakkında düşünceleriniz



dr ecu bahçelievler de stage 1 soft yaptırmayı düşünüyorum iyimidir sizce?
 
Ben umraniye şubesinde yaptırdım iyidir hoştur da hazır yazilimlar hep.
@Bluedrift hocami ziyaret edip sıfırdan yazdirabilirm :)
en kısa sürede yeniden yazarız hocam yüksek devirde hızlanan araba mı olur bize her devirde performans lazım :D
 
Bütçe varsa ben de 1449 tavsiye ederim. Ben de önce stage 1 sonra 1449'a geçtim. 60bindir büyük turbolu kullanıyorum hiç bir sorun çıkarmadı yazılımla alakalı
 
Son düzenleme:
Bütçe varsa ben de 1449 tavsiye ederim. Ben de önce stage 1 sorna 1449'a geçtim. 60bindir büyük turbolu kullanıyorum hiç bir sorun çıkarmadı yazılımla alakalı
Map için emülatör taktılar mı aracınzıa. kaç bar basıyor şuan.
 
Yazılım yapılacak araçlarda özellikle dizelde çok şeye dikkat edilmesi gerekiyor. Özellikle şehir içi dur kalktan canı çıkmış çok ciddi sayıda araç var.. 100/150bine gelmiş araçların genelinde görülen sıkıntılar..

1.Enjektörler soğukta/sıcakta sakırdama yapıyorsa. (Bakımını geciktirirseniz verimsiz / fazla yakacak tüm sistemi tıkayacaktır.)

2.Kurumlanma Youtb videolara bakarsanız özellikle manifolt soğutucu ve egr dpf genelinde aşırı dolmuş oluyor.

3.Zamanında değişmeyen antifriz soğutma sıvısı ( Yağ kadar önemli bu sıvıya dikkat eden nadir görürsünüz.)
Motorun iç kanalları, Radyatörler, Metal borular kısacası sıvının gezdiği tüm hat çürüyerek korozyon yapacaktır.

4.Manuel araçlarda debriyaj 150/200 bin kadar gider. bu km ye gelmiş araçlarda ciddi kaçırmalar olur. Özellikle 120 bin üstü araçlarda mutlaka debriyaj değiştirilmesi gerekiyor. (istenilen performansı almak açısından önemli.)

5.Soft stage 1 yapacaklar için.. Clha motor serisinde turbo mil kesebiliyor. Turbo sağlığına bakmak şart.. (150/200 bindeki aracın turbosundan çokta bir şey beklememek lazım 10.yılına gelmiş ve geçmiş araç sonuçta ...
Özellikle dpf çok dolu olursa istenilen hava akımı iyi olmayacağından turboyu çok daha fazla zorlayacaktır.

Daha sayacak çok şeyler var, Düşük km yeni araçlarda tolerans var, yaşlanmış rutin bakımdan fazlası yapılmamış araçlarda memnun kalacağınızı çok düşünmüyorum..
Yapanların geneli büyük turbo düz boru egr dpf iptal.. Enjektörler bakım yaparak biniyorlar onu da tavsiye etmeyiz çevre emisyon kuralları ..

Yazılımla riske girmek yerine aksatılmış ne varsa sıvı + mekanik parçalar+ Full kurum temizliği yaparak aracın ömrüne ömür katmış olursunuz.
 
Son düzenleme:
Valla hocam bende clh kodlu motordan var dpf tıkanınca temizletmekle uğraşmadan downpipe önerdiler mantıklıda.onu yapmışken yazılımı da yaptık 90lık tı aracım bu arada.araca özel yazılım yapıldı 150bg.bana söylenen o dyno ya girmedim.aracım 270bin km de iken yaptım şuan 278 de bir sorun ile karşılaşmadım ki insanlar yanlış ustalar yüzünden sorun yaşadıkları için gözlerimiz hep korktu maalesef.başka aracım olsa yazılım işini yine yaparım.emisyon çevre kirliliği falan eyvallah inanın kimsenin umrunda değil.aklınızda varsa düzgün bir yere yaptırabilirsiniz.sadece daha dikkatli olmanız lazım bana göre.öyle her zaman sıkarsanız yazılımsız araba da sorun yaşatır.örneğin ben araç normal sıcaklığa gelmeden sıkıştırmam 2bin deviri geçirmemeye özen gösterirm sıkarkende uzun soluklu olmamasına dikkat ederim.start stop her çalıştırma da kapatırım.yolculuk bitince de ortalama 15-20sn rolantide bekletir öyle söndürürm aracı.yağ filtre gibi bakımları 5-8 bin arası yapmaya özen gösterin.sizde bu tarz şeylere dikkat ederseniz sorun yaşamazsınız kanımca.bunları yaptıktan sonra sorun çıkarsa da bırakın çıkarsın 😊
 
OEM turboyu 1.8 bar dan fazla açmanızı önermem, 1449 setup da ise DP ile 1.9-2.0 bar sağlıklı 190-200 hp yürürsünüz.
 

OEM turboyu 1.8 bar dan fazla açmanızı önermem, 1449 setup da ise DP ile 1.9-2.0 bar sağlıklı 190-200 hp yürürsünüz.
bluedrift'e göre ise motorda 160-170 hp imiş.
 
Son düzenleme:

Geri
Üst Alt