dyno aldınız mı? şu ayarda yaptık şu hp olduğunu düşünüyoruzları mı konuşuyoruz hocam. orjinal map ile overboost'a düşer o kadar band aralığı yok. değiştirmiş olabilirler amarok map vb montajını yapmışda olabilirler.
hocam stok 320d (184 hp) yi geçen 1449'lu 1.6 TDi bir araç sence 160-170 hp olabilir mi?dyno aldınız mı? şu ayarda yaptık şu hp olduğunu düşünüyoruzları mı konuşuyoruz hocam. orjinal map ile overboost'a düşer o kadar band aralığı yok. değiştirmiş olabilirler amarok map vb montajını yapmışda olabilirler.
Haklısınız hocam olamaz 300hp'si rahat vardır.hocam stok 320d (184 hp) yi geçen 1449'lu 1.6 TDi bir araç sence 160-170 hp olabilir mi?
abartma istersen ama senin dediğin gibi 160 hp değil. 190-200 hp dir. ilk defa senden duydum 2.0-2.1 basan 1449 TDi'ların 160 hp olduğunu. kaça yükseltelim basıncı diye sordum onu yazmadın.Haklısınız hocam olamaz 300hp'si rahat vardır.
Tekerin asfaltta kılçıksız, tırmanarak 160hp olmasından bahsediyor olabilirhocam stok 320d (184 hp) yi geçen 1449'lu 1.6 TDi bir araç sence 160-170 hp olabilir mi?
Bir yere yükseltmeyelim hocam olduğu yerde kalsınabartma istersen ama senin dediğin gibi 160 hp değil. 190-200 hp dir. ilk defa senden duydum 2.0-2.1 basan 1449 TDi'ların 160 hp olduğunu. kaça yükseltelim basıncı diye sordum onu yazmadın.
e senin bu yazdıklarını yılların yazılımcısı benim yazılımcı bilmiyor mu? sana göre sadece basınç mı açmış olabilir? bu arada hala soruma cevap vermedin. basıncı 2.1'den daha fazla açabilirsiniz demiştin. kaça kadar açabiliriz? sokak jargonundan öte bilgilerinle yazmanı bekliyorum.Bir yere yükseltmeyelim hocam olduğu yerde kalsın, siz konuyu üstten okuyup geçiyorsunuz sanırım, ben hangi barda kaç hp vereceği konusunda bir bilgi paylaşımı yapmadım, ayrıca işin tekniğinde değilsiniz sokak jargonundan öteye geçmeyen bilgiler bunlar, basıncı açalım gücü alalım olayı değil bunlar, 20 tane farklı parametresi var bunun atmosfer basıncından egt'sine, avansından, iat değerine, ondan tutun soi ve eoi değerlerine, enjektörün ne kadar açık kaldığına varda var. Yoksa eskide kaldı westgate milinden ayar verelim veya hızlı ve öfkeli filmi gibi vakum hattını çekelim basıncın dibini görelim.
Yazılımcınız ile görüşün hocam. Kaç açmak istediğinizi söyleyin size yardımcı olacaktır.e senin bu yazdıklarını yılların yazılımcısı benim yazılımcı bilmiyor mu? sana göre sadece basınç mı açmış olabilir? bu arada hala soruma cevap vermedin. basıncı 2.1'den daha fazla açabilirsiniz demiştin. kaça kadar açabiliriz? sokak jargonundan öte bilgilerinle yazmanı bekliyorum.
Sizin hesaba göre yine 184hp lik 3.20d leri geçmemesi lazım 1.6 tdi Bi polo yada golf un (sağlıklı 170 175hp) olanından.Net bir bilgi paylaşmak isterim ;
Doğru set edilmiş ve atmosferik verileri girilmiş SERP Dynolar motor gücünü (krank) ölçerler. Bunu teker gücü olarak hesaplamak isterseniz çıkan değerden yaklaşık %12-15 lik bir kayıpla teker gücünü hesaplıyabilirsiniz. Yok ben illa teker gücü istiyorum derseniz o zaman DynoDynamics tarzı 2 yada 4 çeker dyno ya gidiceksiniz. Bu size en doğru sonucu verir. Şunu da ilave etmek isterim ki 1449 lu 2 bar basan DP lı sağlıklı bir golf motorda 190-200 hp tekerde 170-175 hp güç verir. Egzos, filtre enjektör vb ilavelerle daha da yüksek güçlere çıkılabilir.
1449 turbo için 2.5 barlık başınç limittir.
Maşallah diyelim hocam da araç dsg sanırım nasıl dayanıyor bu güç ve Tork'aBen dyno ölçümü aldım bu arada Ankara'da. 4460 devirde tekerde 175.7, motorda 200.6 hp güç, 2545 devirde de 401nm tork veriyor dp'li şekilde benim aracım 2-2.1 bar ile.
Bu şekilde 2012-2014 dizel E350- A6 3.0tdi 245 hp olanlar ile de kafa kafaya gidiyor. Benim aracın konusu da mevcut.
https://www.golftutkusu.com/topic/18964-bir-octavia-donusumu/page/3#post-408195
yok hocam senin aracın motorda 160-170 hp'dir. uzman arkadaşımız öyle diyor. biz anlamıyoruz bu işlerden, sokak jargonu var bizde işte naparsınBen dyno ölçümü aldım bu arada Ankara'da. 4460 devirde tekerde 175.7, motorda 200.6 hp güç, 2545 devirde de 401nm tork veriyor dp'li şekilde benim aracım 2-2.1 bar ile.
Bu şekilde 2012-2014 dizel E350- A6 3.0tdi 245 hp olanlar ile de kafa kafaya gidiyor. Benim aracın konusu da mevcut.
https://www.golftutkusu.com/topic/18964-bir-octavia-donusumu/page/3#post-408195
Teşekkürler, 60 bindir bu halde kullanıyorum. Araçta şanzıman yazılımı da mevcut. Düşük devirlerde tam yükte hafif kaçırmaya başladığı için İlk defa değiştirdim kavramayı 155000 km'deMaşallah diyelim hocam da araç dsg sanırım nasıl dayanıyor bu güç ve Tork'a
Çoğu yazılımcı veyahut kullanıcı 350 üstünü sağlıklı bulmuyor.
Bir şey demiyorum zaten, arkadaş haklı, sadece basınç ile olmuyor bu işler. Belki arkadaşın yazdığı 2 barlık araçlar o güçleri üretiyordur.yok hocam senin aracın motorda 160-170 hp'dir. uzman arkadaşımız öyle diyor. biz anlamıyoruz bu işlerden, sokak jargonu var bizde işte naparsın