Replikada tercih edeceğiniz markaya göre yorumlanır bu konu. Mallory'de hem boya sedefi hemde ofset derinliği için kormetal veya elitwheels(ew) markasını tercih ederdim. Son 2 aracımda 19" powcan marka replika jant kullanıyorum hala yamulma çatlama bir problem yaşamadım ince yanak lastikle birlikte. Benim tercih ettiğim jant modelleri 2 seferdir bu markada vardı o yüzden bir seçeneğim yoktu malloryde seçeneğiniz geniş. 18" 225/40/18 lastikle birlikte bahsettiğim iki markayı kullanmanızı tavsiye ederim.Orjinal 16 jantları satıp 17 yada 18 mallory almayı düşünüyorum. Orj değil replika sorun yaşar mıyım?
18 den ziyade 17 düşünüyorum ama karar veremedimReplikada tercih edeceğiniz markaya göre yorumlanır bu konu. Mallory'de hem boya sedefi hemde ofset derinliği için kormetal veya elitwheels(ew) markasını tercih ederdim. Son 2 aracımda 19" powcan marka replika jant kullanıyorum hala yamulma çatlama bir problem yaşamadım ince yanak lastikle birlikte. Benim tercih ettiğim jant modelleri 2 seferdir bu markada vardı o yüzden bir seçeneğim yoktu malloryde seçeneğiniz geniş. 18" 225/40/18 lastikle birlikte bahsettiğim iki markayı kullanmanızı tavsiye ederim.
Üşte orası kesinlikle öyle tabiki. Aslıdna bütçemde 15-20 arası diyebilirimReplika jant alınmaz, alınmamalıdır, dayanımı, esneme direnci, soğuk sıcak dayanımı, bunların test edilip edilmediğini, adını sanını bilmediğiniz sadece tipini beğendiniz replika jantları tercih etmeyiniz. Her şeyi geçtim ağırlıkları orijinale oranla daha yüksek olacağından yakıtınız artacak, balans tutmayacak ya da zor tutacak vs vs.
Orijinal olsun varsın küçük jant olsun.
Ya da aftermarket denilen orijinali kadar kaliteli hatta daha kaliteli olan O.Z, BBS, Sparco, MSW gibi jant markalarına bakabilirsiniz. Fiyat olarak uygun olmayabilir fakat en hayati parçalardan birisidir, ucuza kaçmayın bütçe el veriyorsa.
18 den ziyade 17 düşünüyorum ama karar veremedim
16 dan 17 ye geçmenin pek anlamı yok geçecekseniz de dijon tarzı bir jant tercih etmenizi tavsiye ederim . Zaten replika jantlar kalıplarından(daha doğrusu ofset ve ET değerlerinden) dolayı 18" ler bile göze kücük geliyorken 17" mallory araç üzerinde estetik bir görüntü sağlamayacaktır kendi fikrimce
16 dan 17 e geçtim konfor çok iyi görüntüde fena değil. Orjinal jant her zaman en iyisi tabiki bütçe varsa hafif OZ enkei falan alırım.16 dan 17 ye geçmenin pek anlamı yok geçecekseniz de dijon tarzı bir jant tercih etmenizi tavsiye ederim . Zaten replika jantlar kalıplarından(daha doğrusu ofset ve ET değerlerinden) dolayı 18" ler bile göze kücük geliyorken 17" mallory araç üzerinde estetik bir görüntü sağlamayacaktır kendi fikrimce
Yakışmış hocam sizi tenzih ediyorum bu durumdan çünkü aracın standartında zaten var olan bir jant konulmuş haliyle tamamlamış aracı . Oem olduğu için de replika 17" lerdeki gibi de xs beden durmuyor16 dan 17 e geçtim konfor çok iyi görüntüde fena değil. Orjinal jant her zaman en iyisi tabiki bütçe varsa hafif OZ enkei falan alırım.
Orjinal mi
225/45/17 mi16 dan 17 e geçtim konfor çok iyi görüntüde fena değil. Orjinal jant her zaman en iyisi tabiki bütçe varsa hafif OZ enkei falan alırım.