Vag grubu dsg güçlendirilmiş tüp sonrası vites geçişleri bozulması çözümü


UBC53

Üye
Katılım
19 May 2024
Mesajlar
147
Tepkime puanı
90
Konum
İstanbul/b.paşa
İsim
Ataberk
Araç
Volkswagen Golf MK7 ''15 Highline dsg 1.6 TDİ
Herkese merhaba iyi forumlar...

2015 model dizel dsg golf 7 araca sahibim bu aracıma 7 ay önce güçlendirilmiş tüp yapıldı ardından temel ayar yaptılar...

temel ayar özellikle dizel araçlarda yapıldığında,(kavrama veya kart değişimi harici) aracın vites geçişleri çok berbat bi hal almakta ve şanzımanda aptallaşma meydana gelmekte

kavramanız sağlam olsa bile bu işlem aracınızın kavrama ayarlarını komple bozmakta bende bu kurbanlar arasındayım 7 aydır işkence çekmekteydim taa ki düne kadar

Toucan vag diye bir yer keşfettim dsg ye optimizasyon yapıyorlar hazır dosya atmıyorlar sizin şikayetlerinize göre özel ayarlar yapıyorlar.

açıkcası hiç ihtimal vermedim düzelmesine 81 ilde sizi ustalara yönlendirip online olarak bilgisayara bağlanıp yapıyorlar ben vites geçişlerindeki aptallaşmayı ve tüm şikayetlerimi anlattım.

kendi aracımda özellikle geç doldurma gaza bastığım halde yüksek viteste boğularak gitmeye çalışma sorunu vardı bildiğiniz arabayı satma raddesine geldim. yazılım araca yüklendi teste çıktık her şey düzelmiş vitesler tak diye geçiyor geç doldurma şikayetim gitmiş özellikle gaza bastığımda artık vites küçültüp hızlanabiliyorum dsg ile alakalı tüm sorunlarımı kavrama değiştirmeden çözmüş oldum.

yaklaşık 7 aydır bu sorunuma çözüm aramış biri olarak benim gibi bu iş bilmez ustaların kurbanı olan veya olacak arkadaşlar için bunu paylaşıyorum herhangibir reklam değildir başka insanların faydalanması adına paylaşıyorum.

adamlarla yüz yüze görüşmememe rağmen çok ilgilendiler sürekli arayıp abi memnun musun sorunların çözüldümü diye sordular sağolsunlar. ayriyetten 1 den 2 ye, 2 den 1 e düşme hızlarınıda ayarladılar bunu hazır dosya atıp yapan chiptunnigciler var onlar arabayı belli bi hıza şartlayıp yapıyor bu adamların yaptığı yazılımda araba o anki ihtiyaca göre ayarlıyor 2. viteside kullanmış oluyoruz arabada bi konforsuzluk olmuyor

benim asıl sorunum yüksek viteslerdeki kararsızlık aptallaşma idi. bu sorun tüp değişimi sonrası temel ayar yaptıkları için oldu. güçlendirilmiş tüp taktırıcak olan arkadaşlara söylüyorum asla temel ayar yapmalarına izin vermeyin! az daha kavrama değiştiriyordum bu sorun için bilgisayara bağlandığında hiç bir sorun olmadığı ortaya çıktı en ufak arıza dahi yok kavramayla alakalı oysa ki bana kavraman bitik demişti o ustacık...


buraya kadar zaman ayırıp okuyan herkese teşekkür ederim ben sıkıntı yaşadım siz yaşamayın diye paylaşıyorum bu yazıyı fiyat vesaire sormayın google a toucan vag yazarsanız numaraları youtube instagram hesapları zaten çıkıyor whatsaptan ulaşın instagramları yoğun oluyor geç görüyorlar o yüzden
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Vuruntu içinde çözümleri var mı acaba bide uzaktan nasıl yaptınız hocam
 
@UBC53 yazı tipi boyutu bir tık fazla olmuş hocam. Telefonu 60 yaş üstü gibi uzaktan tutmak gerekiyor okumak için.

Sorununuzun çözülmesine de sevindim. Bunu paylaşmanız da dsg kullanıcıları için oldukça iyi bir bilgi olmuştur
 
Vuruntu içinde çözümleri var mı acaba bide uzaktan nasıl yaptınız hocam
var hocam genelde vuruntu için yapıyorlar zaten siz konuşursunuz sizi anlaşmalı ustalara yönlendiriyolar uzaktan ustanın bilgisayara bağlanıp yüklüyorlar ben bayrampaşada oturuyorum beni zeytinburnuna yönlendirdiler gittim hallettiler 1 saatte
 
var hocam genelde vuruntu için yapıyorlar zaten siz konuşursunuz sizi anlaşmalı ustalara yönlendiriyolar uzaktan ustanın bilgisayara bağlanıp yüklüyorlar ben bayrampaşada oturuyorum beni zeytinburnuna yönlendirdiler gittim hallettiler 1 saatte
Bende erken vites atma bide vuruntu var hafif hocam, kimisi karışma diyor erken 2 ye geçmesi iyi bişeymiş gibi
 
Bende erken vites atma bide vuruntu var hafif hocam, kimisi karışma diyor erken 2 ye geçmesi iyi bişeymiş gibi
bende normalde elletme taraftarı değilim ama istanbul içi kullanıyorum araba dur kalkta 2 yle kalkıyor + diğer vites geçiş sorunlarım vardı o yüzden yaptırdım arabada şanzımandan yana en ufak sıkıntım kalmadı hepsi çözüldü bu yazılımla bazıları manuele al trafikte diyorda o zaman neden otomatik vites araba alıyorum? ben d ye atıp istediğim gibi kullanıcam şanzımanda bana ayak uydurucak uğraşamam manuele çekmekle valla dsgnin böyle olduğunu bilsem manuel cam tavanlısı vardı onu alırdım sırf istanbulda rahat olsun diye cam tavanlı manuel arabayı almadım
 
@UBC53 yazı tipi boyutu bir tık fazla olmuş hocam. Telefonu 60 yaş üstü gibi uzaktan tutmak gerekiyor okumak için.

Sorununuzun çözülmesine de sevindim. Bunu paylaşmanız da dsg kullanıcıları için oldukça iyi bir bilgi olmuştur
umarım hocam bu gün bi kavrama volant değişsek 36-40 bin tl ödememiz gerekiyor zaten ekonomik olarak zor zamanlardan geçiyoruz üstüne bu iş bilmez ustalar yüzünden bu paraları vermek insana zor geliyor...
 
Şu değişen parçaların maliyeti inanın çok düşük kavramadır, volandır ama müşteriye bir fiyat çekiyorlar düşman düşmana çekmez o fiyatı.
 
bende normalde elletme taraftarı değilim ama istanbul içi kullanıyorum araba dur kalkta 2 yle kalkıyor + diğer vites geçiş sorunlarım vardı o yüzden yaptırdım arabada şanzımandan yana en ufak sıkıntım kalmadı hepsi çözüldü bu yazılımla bazıları manuele al trafikte diyorda o zaman neden otomatik vites araba alıyorum? ben d ye atıp istediğim gibi kullanıcam şanzımanda bana ayak uydurucak uğraşamam manuele çekmekle valla dsgnin böyle olduğunu bilsem manuel cam tavanlısı vardı onu alırdım sırf istanbulda rahat olsun diye cam tavanlı manuel arabayı almadım
Haklısın hocam, erken 2 ye atma dışında yüksek viteste gaza basınca vites düşürüp hızlanması gerekirken bunu yapmıyordu öyle mi?
 
Haklısın hocam, erken 2 ye atma dışında yüksek viteste gaza basınca vites düşürüp hızlanması gerekirken bunu yapmıyordu öyle mi?
evet hocam en büyük dert yandığım sorun bu idi. otobanda biraz trafik yavaşlasa sonra tekrar açılsa hızlanmam gerektiğinde gaza basıyorum ama tepki yok biraz daha basıyorum yine yüksek viteste gitmeye çalışıyo tapa gaz yapıyorum 2 vites birden düşürüyo sonra 1 vites yükseltiyor 7 aydır ne çektiğimi allah biliyor valla :D tüp yapılmasına rağmen geç dolduruyordu araba şu an zımba gibi hiç bir sorun yok
 
Şu değişen parçaların maliyeti inanın çok düşük kavramadır, volandır ama müşteriye bir fiyat çekiyorlar düşman düşmana çekmez o fiyatı.
sormayın hocam çok yüksek rakamlar istiyorlar 40 bin nedir sıfırı kaç para sanki millet 100 bin tl ye sandık motor takıyor arabasına
 
evet hocam en büyük dert yandığım sorun bu idi. otobanda biraz trafik yavaşlasa sonra tekrar açılsa hızlanmam gerektiğinde gaza basıyorum ama tepki yok biraz daha basıyorum yine yüksek viteste gitmeye çalışıyo tapa gaz yapıyorum 2 vites birden düşürüyo sonra 1 vites yükseltiyor 7 aydır ne çektiğimi allah biliyor valla :D tüp yapılmasına rağmen geç dolduruyordu araba şu an zımba gibi hiç bir sorun yok
Ooo çok büyük sorun hocam sollamaya bile çıkamazsın bu şekilde bende yakın zamanda kavrama volant değiştirdim ama çok şükür arabam zımba gibi tüp olayını söyledim değişirken, kontrol etti basınçta sorun yok karışmayalım dedi, tek sıkıntım 2-3 arası düşürürken hafif vuruntu oluyor
 
Ooo çok büyük sorun hocam sollamaya bile çıkamazsın bu şekilde bende yakın zamanda kavrama volant değiştirdim ama çok şükür arabam zımba gibi tüp olayını söyledim değişirken, kontrol etti basınçta sorun yok karışmayalım dedi, tek sıkıntım 2-3 arası düşürürken hafif vuruntu oluyor
hafif vuruntular normal hocam takılmayın yazılımla çözülüyo diye biliyorum
 

Aşırı trafikte çek " S " moduna tamamdır arabanın dna si ile oynamak bilmiyorum 😀
 

Geri
Üst Alt