Vag grubu dsg güçlendirilmiş tüp sonrası vites geçişleri bozulması çözümü


Aşırı trafikte çek " S " moduna tamamdır arabanın dna si ile oynamak bilmiyorum 😀
hocam s modda bi işe yaramıyor 2. viteste kalkmaya devam ediyor asıl sorun kalkışta değil biraz hızlanıp 4-12 kmh hızlara düştüğünde tekrar 2 yle kalkmasında arabanın zorlandığını hissediyorsunuz yarım debriyaj yapıyor manuele veya s moda çekmekle uğraşmak istemiyorum otomatik dediğin d ye attın mı kalıcak orda
 
Aracın s moduda d moduda hemen hemen pedal konumunun %40 seviyesine kadar aynı işler ama eğer gaza yüklenirseniz s modu oranlarının farkı o zaman belli olur. Temelde gaz pedalı/kmh denklemi var arkaplanda.
 
Aracın s moduda d moduda hemen hemen pedal konumunun %40 seviyesine kadar aynı işler ama eğer gaza yüklenirseniz s modu oranlarının farkı o zaman belli olur. Temelde gaz pedalı/kmh denklemi var arkaplanda.
normal yazılımında zaten 0 dan kalkış yaptığımda gaza biraz fazla bastığımda 11-12 gibi 2 ye atıyordu zaten benim sorunum düşüşlerde 2. vitesle devam etmesiydi hadi bunu manuele çekip hallettik diyelim de yüksek viteslerdeki kararsızlık inatla vites düşürmeme yürüme sorunları vs onların çözümü olmuyordu mecburen yazılım yaptırdım normalde arabanın yazılımıyla oynama taraftarı değilim ama arabanın durumu ortada spora aldığımda bu sefer 3 bin devirde vites değişimi yapıyordu d ye aldığımda 1600-1800 devirde hemen değiştiriyordu ben bunun ortasını istediğim için yazılım yaptırdım d modunda tam istediğim ayara geldi şu an 2200-2000 gibi vites değişimi yapıyor
 

Geri
Üst Alt