Vag grubu dsg güçlendirilmiş tüp sonrası vites geçişleri bozulması çözümü

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan UBC53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Doğrudur hocam.

Bilmediğim için şunu sormak istiyorum;
Araç D konumunda hareket ediyor iken direksiyon arkasındaki kulakçığa dokunarak vites düşürüp artırılabiliyor mu dsg de?
Yani vitesi M ye almadan...
Yoksa vites kulakçığının çalışması için illa ki M konumuna almak şart mı?

Bu durum mk7-7.5 ve mk8-8.5 da farklı mı aynı mı ?
kulakçıklar ile her şekilde vites değiştirebilirsiniz tüm vag grubunda böyle sadece belirli bir süre vites değiştirmezseniz kendini tekrardan d moda alıcak d moda almasını istemiyorsanız vitesi manuelde iken kulakçıklardan değişim yapabilirsiniz
 
hocam resetleme dediğiniz olayın her türlüsünü denedim nafile işe yaramıyor

dur kalkta 2. vitesle kalkması kavramaya aşırı yük bindiren bir şey volkswagen neden inatla düzeltmiyor anlamıyorum dsg optimizasyonu ile çözebilirsiniz hazır dosya atan yerlerden uzak durun onlar araç konforunu düşürüyor baya benim yaptırdığım yer arabanın ihtiyacına göre vites seçiyor hani atıyorum 14 km hıza geldiğinde 2 . vitese atıcaksın 11 kmh ye düştüğünde 1 e çekiceksin diye şartlamıyor arabayı o anki yokuşa göre gaza basışınıza göre ayarlıyor konfor kaybı sıfır kavrama ömrü oldukça uzuyor bu sayede. başlıkta belirttiğim tüm sorunlarım çözüldü benim.
Teşekkür ederim hocam, yine de sizin kadar şanslı olamayabilirim diye hiç elletmeme taraftarıyım
Saygılar
 

Geri
Üst