Sıcak konuma alın diyor AC açık kapalı durumundan bağımsız..Hararet yapınca klimayı mı havalandırmayı mı açın deniyor?
Peki bunu bizim Golfte nasıl yapacaz? Yanlış bilmiyorsam dış havaya göre soğuk ya da sıcak üflüyor yazın dışarısı 40 derece ise 41 yapmadığım sürece soğuk üfleyecek araba yanlış mı biliyorum benSıcak konuma alın diyor AC açık kapalı durumundan bağımsız..
Devamlı değil, sadece anlık dolaşımı artırıp sıcaklığı dağıtmak için.
High sıcaklığına ayarlayarak. Low ve high seçenekleri iç ya da dış sıcaklığa bağlı kalmadan soğuk ve sıcak üfler. Soğuk için AC aktif olmalı.Peki bunu bizim Golfte nasıl yapacaz? Yanlış bilmiyorsam dış havaya göre soğuk ya da sıcak üflüyor yazın dışarısı 40 derece ise 41 yapmadığım sürece soğuk üfleyecek araba yanlış mı biliyorum ben
Aynı şeyi yukarıda sordum aslında aynı şeyleri yazıyoruz. Ayrıca etiket ya da alıntı yaparsanız daha kolay olur takip etmesi. Cevap vermem de kolay olur.Evet sıcak konum + havalandırma olmalı. A/C açın dememesi gerekir çünkü.
Yani otomobilde ev kliması gibi (ısı pompası) iç mekanı ısıtma özelliği ben duymadım.
Eğer öyle olsa idi, siz 0 C de hatta -5 C de bile aracı çalıştırdığınızda, A/C yi devreye alıp tam sıcak yapıp ANINDA içeriye sıcak hava vermesi gerekirdi. Eğer hemen daha 20-30 s içerisinde sıcak hava üflemiyor ise klima ısıtma yönünde çalışmıyor demektiri.
Benim gördüğüm anında sıcak hava verebilen bir otomobil yok çünkü sıcak kısmı sadece motor suyundan geliyor.
O nedenle sordum 8,5 larda klima kompresörünü bu şekilde ev kliması gibi çalışacak şekilde mi tasarlanmış? Golf 7 de yok bu.
Klima kompresörü, hem soğutma hem de ısıtma amacıyla kullanılan bir cihazdır. Örneğin, sabahın erken saatlerinde aracınızın motorunun soğuk olduğu bir dönemde klima kompresörünü çalıştırdığınızda sıcak hava ürettiğini fark edebilirsiniz. Bu, kompresörün hem soğutma hem de ısıtma işlevlerine sahip olduğunu gösterir. Tıpkı evlerimizdeki klima cihazları gibi, yazın soğutma, kışın ısıtma amacıyla kullandığımız gibi, araçlarımızdaki klima kompresörleri de benzer bir mantıkla çalışır.
Zaten yüksek ısıda çalıştırılan kompresörde, klima ekranında kırmızı görüntü oluşuyor. Yeni nesil araçlar için konuşuyorum; belki birkaç nesil önceki araçlarda bu özellik olmayabilir, ama yeni nesil araçların çoğunda hem ısıtıcı hem soğutucu özelliği olan klima kompresörleri kullanılıyor.
High ve ya low harici dediğim gibi doğru biliyorum değil mi?High sıcaklığına ayarlayarak. Low ve high seçenekleri iç ya da dış sıcaklığa bağlı kalmadan soğuk ve sıcak üfler. Soğuk için AC aktif olmalı.
Peki bunu bizim Golfte nasıl yapacaz? Yanlış bilmiyorsam dış havaya göre soğuk ya da sıcak üflüyor yazın dışarısı 40 derece ise 41 yapmadığım sürece soğuk üfleyecek araba yanlış mı biliyorum ben
High sıcaklığına ayarlayarak. Low ve high seçenekleri iç ya da dış sıcaklığa bağlı kalmadan soğuk ve sıcak üfler. Soğuk için AC aktif olmalı.
High ve ya low harici dediğim gibi doğru biliyorum değil mi?