Golf 8.5 Impression ECU Tuning


doruks

Üye
Katılım
26 Eki 2024
Mesajlar
36
Tepkime puanı
11
Konum
İstanbul
İsim
Doruk
Araç
Golf 8.5 Imp
Herkese merhabalar, yazılım çıktığı takdirde işini iyi bilen bir ustaya yazılım yaptırmak istiyorum. Aynı zamanda Life ve Style paketlerdeki ikili kadranı da açtırmak istiyorum. Bunlar tabi zamanla gerçekçi olmak gerekirse anca 1 sene sonra belki hafif hafif unlock olur bu otomobil. Garantim bittiği takdirde 18 jant almayı da düşünüyorum tüm bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben VW'nin '24 yılında 116hp ile yetinecek bir 1.5 TSI bloğu çıkaracağını asla zannetmiyorum keza belki şanzımandan kaynaklıdır bilemiyorum fakat gaza bastıkça araç sanki ben gideceğim ama izin vermiyorlar diyor. O yüzden hafif bir stage 1 bence iyi gelebilir. Yorumlarınızı merak ettim, hayırlı günler.
 

Turbo farklıymış galiba motorun. Kadran muhabbeti ben de istiyorum ama garanti bitmeden yapmam
 
Kadran açtırmak diye bir şey yok life ve style kadranından takmanız gerek...
Kapı kontrol beyinlerimi değiştirmeden katlanır ayna bile takamazsınız...
Mk8,5 yazılım çok zor Mk8 de yapamadılar...
18" jantı orjinal alırsan sıkıntı yok kaskoyada işletirsin...
 
Kadran açtırmak diye bir şey yok life ve style kadranından takmanız gerek...
Kapı kontrol beyinlerimi değiştirmeden katlanır ayna bile takamazsınız...
Mk8,5 yazılım çok zor Mk8 de yapamadılar...
18" jantı orjinal alırsan sıkıntı yok kaskoyada işletirsin...
Kadranı değiştirmeden yapanlar var 7 bin liraya
 
Turbo farklıymış galiba motorun. Kadran muhabbeti ben de istiyorum ama garanti bitmeden yapmam
dışarıdan bakarak 150 lik ile turboları karşılaştırdım dış görünüşü birebir aynı turboların 2 side değişken geometrili dün 116hp golfü biraz zorladım önceden 150 hp ibizam ile 170 ile sabit çıktığım zigana tüneli yokuşunu golfle 5.vites 175 yaptı şaşırdım bu nasıl 116hp diye bende aşırı derecede araba limitlenmiş olarak düşünmeye başladım araba hızlarken sesi sanki gaza tam basmıyorsun kendini tutarak hızlanıyor 150hp lik aracımda gazı köklediğimde yüksek devir motor kendini yırtardı
 
İki yuvarlak kadranı göstermek için 7bin mi alıyorlar... yani çok para...

araştırıp öğreneceğim kadranda iki yuvarlak görmek için 7b çok daha uyguna bakalım kim yapar...
sfd2 yazılım kilidinden dolayı böyleymiş şuan herkes kıramıyor sanırım balıkesirde sordum adam kadranı değiştircez kilit var dedi 38 bin lira 🤣
 
sfd2 yazılım kilidinden dolayı böyleymiş şuan herkes kıramıyor sanırım balıkesirde sordum adam kadranı değiştircez kilit var dedi 38 bin lira 🤣

Bende kadranın değişeceğini biliyorum zamanında mk8 değiştim parça numaraları bile farklı idi çünkü...

mk8,5 impression kadranı diğer paketler ile aynı ise sadece özellik kapalı ise dediğin olabilir... lakin bence parça numaraları tespit et aynı ise olabilir derim farklı ise sanmıyorum süpriz olur...
 
Herkese merhabalar, yazılım çıktığı takdirde işini iyi bilen bir ustaya yazılım yaptırmak istiyorum. Aynı zamanda Life ve Style paketlerdeki ikili kadranı da açtırmak istiyorum. Bunlar tabi zamanla gerçekçi olmak gerekirse anca 1 sene sonra belki hafif hafif unlock olur bu otomobil. Garantim bittiği takdirde 18 jant almayı da düşünüyorum tüm bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben VW'nin '24 yılında 116hp ile yetinecek bir 1.5 TSI bloğu çıkaracağını asla zannetmiyorum keza belki şanzımandan kaynaklıdır bilemiyorum fakat gaza bastıkça araç sanki ben gideceğim ama izin vermiyorlar diyor. O yüzden hafif bir stage 1 bence iyi gelebilir. Yorumlarınızı merak ettim, hayırlı günler.
2021de de böyle heyecanlı heyecanlı konular açılıyordu mk8 ilk geldiğinde aklıma o geldi :) 1.0 tsi yazılımla çok daha güzel bir boyut alacağını bastığında biraz daha bas denecek karakterde bir ruhu olduğu konuşuluyordu hocam ancak,2020 de üretimine başlanan 2023 ortasında kasası değişen 1.0 lara bile yazılım gelmedi... 1.5 150'liği tenzih ediyorum bu konuda 2022 başında unlock süreci tamamlanmıştı.


Zaten marka 1.5 tsi motorda bildiğiniz üzere 116hp ile sınırlı kalmadığı gibi 150hp'lik bir versiyonda getirdi. 1.5 116'lık versiyon 1.0 999cc 3 silindirin, hacmen geliştirilmiş titreşimlerinden arındırılmış hali gibi pazara sunuldu 999cc ile 0-100 ve top speed verileri aynı diye biliyorum.


Aynı hacimde farklı motorların olması yeni bir şey değil tabi ki gözle bi fark görülmese de mekanik olarak farkların olduğu hem yazılımcılar sosyal medyada paylaşmıştı, hemde mekanik bilgisi olan foruımdaşlarımız belirtmişti farklı olduğunu. Bu konu bana yabancı gelmemeye başladı o yüzden


Tıpkı son kasa leonda olduğu gibi 1.5 130hp lik 1.5 ünite ile 150hp ünitenin farklı olması gibi kısıtlı bi fark mevcut. Hatırladığım kadarıyla 1.5 130'luğun yazılımı 1.5 150hp'liğe göre çok daha geç gelmişti muhtemelen 1.5 150liğin yazılımından bi süre sonra 116'lığın yazılımı da çıkacaktır. Merakla takipteyim konuyu.
 
DPB (130hp), DPC (150hp), DXD (116hp) olan motorların mekanik elektronik ve yazılımsal olarak hala ne farkı var tam çözebilmiş değilim. İnternette aradığım cevabı bulamadım. Ona göre ilerleyen dönemlerde kilit açılırsa 150 olmasa da 130luk yazılıma geçilebilir.

Gösterge konusunda @metinkar 'ın dediği gibi yine ünite farklıdır muhtemelen. İmpression pakette travel assist, side assist, emergency assist ve ACC yok bunların gösterge de aktif olması için yine ünite değişikliği yapmışlardır. İmpression da yapılırsa sadece renk değişikliği yapılır sanırım temanın değişeceğini sanmıyorum.
 
DPB (130hp), DPC (150hp), DXD (116hp) olan motorların mekanik elektronik ve yazılımsal olarak hala ne farkı var tam çözebilmiş değilim. İnternette aradığım cevabı bulamadım. Ona göre ilerleyen dönemlerde kilit açılırsa 150 olmasa da 130luk yazılıma geçilebilir.

Gösterge konusunda @metinkar 'ın dediği gibi yine ünite farklıdır muhtemelen. İmpression pakette travel assist, side assist, emergency assist ve ACC yok bunların gösterge de aktif olması için yine ünite değişikliği yapmışlardır. İmpression da yapılırsa sadece renk değişikliği yapılır sanırım temanın değişeceğini sanmıyorum.
Hocam bende anlamış değilim kimisi sadece turbo manifold ve valf sayıları farklı ek olarak programlaması farklı diyordu (130luk ve 150lik leon arasındaki fark için), kimisi eksantrikten tutun piston üst kapak dahil her şey farklı diyor. Bir de bu farklılıklar silsilesine iki motor arasındaki yakıt deposu hacim farkı da eklendi mk8.5'da...
 
Hocam bende anlamış değilim kimisi sadece turbo manifold ve valf sayıları farklı ek olarak programlaması farklı diyordu (130luk ve 150lik leon arasındaki fark için), kimisi eksantrikten tutun piston üst kapak dahil her şey farklı diyor. Bir de bu farklılıklar silsilesine iki motor arasındaki yakıt deposu hacim farkı da eklendi mk8.5'da...
Nasıl ya 116hp ve 150hp depolar farklı mı?
 
dışarıdan bakarak 150 lik ile turboları karşılaştırdım dış görünüşü birebir aynı turboların 2 side değişken geometrili dün 116hp golfü biraz zorladım önceden 150 hp ibizam ile 170 ile sabit çıktığım zigana tüneli yokuşunu golfle 5.vites 175 yaptı şaşırdım bu nasıl 116hp diye bende aşırı derecede araba limitlenmiş olarak düşünmeye başladım araba hızlarken sesi sanki gaza tam basmıyorsun kendini tutarak hızlanıyor 150hp lik aracımda gazı köklediğimde yüksek devir motor kendini yırtardı
Görünür fark yok diyen var yazılımsal sadece diyen var valla ben de şaşırdım ama tek bildiğim 116 fazlasıyla yetiyor 150 yapıp yakıtını arttırmaya gerek yok 116 beygir sonuçta o da 116 gibi hissettirmiyor daha fazla gibi
 


Geri
Üst Alt