Güçlendirilmiş Tüp İptali

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan UBC53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Çok düz bir bakış açısı olacak belki ama, tüp gevşiyorsa oringini değiştirip uygun bir vida sabitleyici sürüp tekrar taksak olmuyor mu?

Hıyarın birinin kafasına göre “güçlendirdiği” parçadan daha iyi olacaktır sanıyorum.
 
Çok düz bir bakış açısı olacak belki ama, tüp gevşiyorsa oringini değiştirip uygun bir vida sabitleyici sürüp tekrar taksak olmuyor mu?

Hıyarın birinin kafasına göre “güçlendirdiği” parçadan daha iyi olacaktır sanıyorum.
basınç basıp oringi değiştirip geri takılabiliyormuş yeni öğreniyorum bende bilseydim elletmezdim
 
Çok düz bir bakış açısı olacak belki ama, tüp gevşiyorsa oringini değiştirip uygun bir vida sabitleyici sürüp tekrar taksak olmuyor mu?

Hıyarın birinin kafasına göre “güçlendirdiği” parçadan daha iyi olacaktır sanıyorum.


Benim de aklımdan bu geçiyor uzun zamandır.

Gevşeyen orijinal tüpün dişlerine, az bir cıvata sabitleyici neden kullanılmıyor, bir sakıncası var acaba.


.
 
Konu başlığı güçlendirilmiş tüp iptali ancak bende güçlendirilmiş tüp taktıranlar grubuna katıldım.Şöyle ki,aracım Passat B8 2014 model,139 bin km.de.Yaklaşık 500 km.önce şanzıman hatası vermeye başladı,uyarılar sıklaştı,araç çalıştırdıktan bir kaç km.sonra birden fazla uyarı verme gibi.
Geçen gün daha 100 mt.gitmeden aynı uyarıyı verince aracı cihaza bağlattım ve çıkan uyarı "Şanzıman yağı ilave hidrolik pompası tutarsız" şeklindeydi.
Özel bir serviste güçlendirilmiş tüp,pleyt,selonoid valf,conta,filtre,mekantronik yağ ve şanzıman yağı da dahil olmak üzere hepsinin değişimi yapıldı.Henüz deneyimleme fırsatım olmadı,gelişmeleri paylaşıyor olacağım.
 
Son düzenleme:
Konu başlığı güçlendirilmiş tüp iptali ancak bende güçlendirilmiş tüp taktıranlar grubuna katıldım.Şöyle ki,aracım Passat B8 2014 model,139 bin km.de.Yaklaşık 500 km.önce şanzıman hatası vermeye başladı,uyarılar sıklaştı,araç çalıştırdıktan bir kaç km.sonra birden fazla uyarı verme gibi.
Geçen gün daha 100 mt.gitmeden aynı uyarıyı verince aracı cihaza bağlattım ve çıkan uyarı "Şanzıman yağı ilave hidrolik pompası tutarsız" şeklindeydi.
Özel bir serviste güçlendirilmiş tüp,pleyt,selonoid valf,conta,filtre,mekantronik yağ ve şanzıman yağı da dahil olmak üzere hepsinin değişimi yapıldı.Henüz deneyimleme fırsatım olmadı,gelişmeleri paylaşıyor olacağım.
Fiyat ne tuttu hocam
 
Benim aracımda da mekatronikte yağ kaçağı mevcuttu. Açtığımızda basınç tüpü oringi yırtılmıştı. 1 sene önce truckpoint güclendirilmiş tüp, güçlendirilmiş plate, oringler, mekatronik ve şanzıman yağı, değişti. O zamandan bu zamana bir problemim oluşmadı.

Bence uygulamayı yapan arkadaş kitabına uygun yapamamış ya da arızalı olan kısmı tam olarak çözüme ulaştırmamış.
 
Benim aracımda da mekatronikte yağ kaçağı mevcuttu. Açtığımızda basınç tüpü oringi yırtılmıştı. 1 sene önce truckpoint güclendirilmiş tüp, güçlendirilmiş plate, oringler, mekatronik ve şanzıman yağı, değişti. O zamandan bu zamana bir problemim oluşmadı.

Bence uygulamayı yapan arkadaş kitabına uygun yapamamış ya da arızalı olan kısmı tam olarak çözüme ulaştırmamış.
@hasbey
 
Bizzat arkadaşım güçlendirilmiş tüp uygulaması yaptırdı ve eğer doğru söylüyorsa(Bazen insanlar yoğurdum ekşi demezya,o bakımdan :) )bir şikayeti yok ve memnun.Fakat ben bir teknik eleman olarak kafamda aynı soru:Yaw bizim yere göğe sığdıramadığımız alman mühendisler bunu düşünemedi,bizim sanayi dükkanlarındaki ustalar düşündü,öylemi?
Halbuki çok basit,oringmi yırtılmış,değiştir!Tüpmü gevşemiş,sökülebilen locktite damlat birkaç damla olsun bitsin!Halbuki başlarına gittiğinde olayı öyle dramatize ediyorlarki,hele sosyal medyada felan,çıkıyor ustamız:Bakın oring yırtılmış,hatta devam ediyorum bak tüpte gevşemiş.Yani sanki dandik birşey bu yaw,ama biz güçlendiriyoruz uçuyor kaçıyor sonra.Aha al adamın konusu 3 sayfa oldu bile,şikayetçi senden,orasını neyapacağız?
Arkadaşlar uzun lafın kısası orjinal herzaman orjinaldir,orjinalden şaşmayın!
not:Ben çok rahat atıp tutuyorum,benimki manuel :)
 
Bizzat arkadaşım güçlendirilmiş tüp uygulaması yaptırdı ve eğer doğru söylüyorsa(Bazen insanlar yoğurdum ekşi demezya,o bakımdan :) )bir şikayeti yok ve memnun.Fakat ben bir teknik eleman olarak kafamda aynı soru:Yaw bizim yere göğe sığdıramadığımız alman mühendisler bunu düşünemedi,bizim sanayi dükkanlarındaki ustalar düşündü,öylemi?
Halbuki çok basit,oringmi yırtılmış,değiştir!Tüpmü gevşemiş,sökülebilen locktite damlat birkaç damla olsun bitsin!Halbuki başlarına gittiğinde olayı öyle dramatize ediyorlarki,hele sosyal medyada felan,çıkıyor ustamız:Bakın oring yırtılmış,hatta devam ediyorum bak tüpte gevşemiş.Yani sanki dandik birşey bu yaw,ama biz güçlendiriyoruz uçuyor kaçıyor sonra.Aha al adamın konusu 3 sayfa oldu bile,şikayetçi senden,orasını neyapacağız?
Arkadaşlar uzun lafın kısası orjinal herzaman orjinaldir,orjinalden şaşmayın!
not:Ben çok rahat atıp tutuyorum,benimki manuel :)
Sonuna kadar katılıyorum hocam değiş oringi sık loctite oldu bitti
 

Geri
Üst