ANA KONU


Arkadaslar bu medya unitesinin altindaki basinca acilan saklama gozu var ya, orayi kapatirken sanirim araya kablo sıkıştı. Simdi basinca acilmiyor, oylece kaldi, takildi. Nasil cozebiliriz bu durumu?

 

114 farklı Volkswagen Golf'e sahip olan otomobil tutukunu: Josef Juza
1970'ten beri satılan 30 milyon Golf modelinin 114 tanesi tek bir adama satılmış. Evet yanlış duymadınız, Volkswagen'in en çok satan aracı, Avusturyalı bir baca temizleyicisi olan Josef Juza'nın hayatı olmuş.
Daha önce 144 adet VW Golf'e sahip olduğunu belirten Juza'nın garajında kaydırmalı kapıya sahip ilginç modellerden daha önce görmediğimiz tasarımlara kadar her şey var. Juza'yı bir hayran olarak nitelendirmek mümkün değil. Kendisinin bu bağı Golf'ün direksiyonuna geçtiği anda başlamış..İlk defa bir Golf modelinin içine bindiğimde aracın sadece benim için üretildiğini hissetmiştim. Sürüş pozisyonu, eğlencesi ve günlük kullanımı tamamen benim zevklerime göreydi."

.Juza koleksiyonuna 2. nesil ile beraber başlamış. Golf koleksiyonu oldukça genişleyen Juza'nın yaz için Cabrio'su, eğlence için GTI'ı, kış için ise bir Golf Country'si var. İşçi bunu "Her durum için bir Golf'üm var" ifadeleri ile açıklıyor.. Golf koleksiyonunun kıvılcım almasını sağlayan ilk model Mk1 Golf olmuş. Juza aynı bir internet istifçisi edası ile tüm Golf koleksiyonunu Viyana'nın hemen dışında bulunan bir garajda saklıyor..uza'nın koleksiyonunun en yaşlısı 1974 model bir Golf. Bunun yanında CitySTROMer I ve II adı verilen iki farklı elektrikli Golf'de Juza'nın garajında bekliyor. "Ekibinin" en nadir üyesi, Volkswagen Motorsport tarafından el ile üretilmiş bir 71 Golf G60. Süperşarjlı model 207 beygir gücü üretebiliyor. Juza'nın bir de 1989 Rallye Golf modeli mevcut..Tabi ki 114 araçlık koleksiyonda garip modeller de mevcut. Örneğin bazı kamp için modifiye edilmiş Golf versiyonları ve Bremen Havaalanı'ndan direkt olarak alınmış merdiven otomobili 114 modelin en ilginçleri arasında. Bunun yanında Volkswagen tarafından bir Orta Doğu prensi için üretilmiş GTI modeli de bulunuyor ki bizce en havalı model de bu. Ahşap elemanlar ve deri döşemelerin yanında 80'lerin en lüks donanımı araç içi telefonu da mevcut..Juza bu kadar araca bakmanın kolay olmadığını belirtiyor. İleride bir Golf müzesi açmayı planladığını ifade eden Juza'ya koleksiyonundaki en sevdiği 5 otomobili seçmesini söylediklerinde şu ifadeleri kullanıyor:

"Tüm koleksiyonumu kapatırım. Birkaç tanesini seçmek yerine hiçbirini seçmem çok daha iyi."

.tutku bu olsa gerek
6cf37c4dfc392303ac838d26c73899cf.jpg
0e94baababb317e25166a68130d847fd.jpg
3bf3d4e202f8a22512ceb145a676b769.jpg
188a065ec58355d620bf561dfe4d6b03.jpg
e7f34c37787cc204f16c57f2263eed3f.jpg
6f96e079fd1960815b8e19ed3817db5e.jpg
e686929c3517f0f1fbeaff441d6a9e1d.jpg
da02c455ac71b6b3f529067875112ac7.jpg
5c7ce2a1f3dbc5131578637d1878ac5a.jpg


BLA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam araçta cam filmi var alarım lambası içine düşmüş .. buğün hem bakıma hemde o sorun İçin bıraktım servise beni arıyorlar cam filmi var garanti karşılamaz 😂 extra ücret 150 tl 🤔 ben kendim yaparım onu 👍🏻

 
Balataları değiştiriken araç altını incelediğimde dikkatimi yeşil parça çekti.Bunun ne olduğu konusunda fikri olan var mı acaba?

DD3FD8A0-9C52-44F4-BD52-1351E21C80E2.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
golf kullananlar bilirsiniz siz bana yardımcı olursanız sevirinirm 1.4 tsi 2011 model trendline 68000km boya değişen yok ekstra orjinal jant ve Double Teyp  takmış sahibi araç sıfır ayarında 5900 e aldım sizce nasıl ?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Selam aleyküm arkadaşlar, bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ediyorum, autohold çok nadir uzunyolda hata veriyor, sorun şuki hata verince parkfreni arabayı bırakmıyor nerde hata verdi orada öyle hareketsi kalıyoruz bu gibi durumlarda manuel olarak elfrenini bıraktırabileceğimiz bir yer, yada mekanik bir şey varmıdır? Autohold ve parkfreni düğmeleri hiçbir türlü çalışmıyor bu durumda, bu düğmelerin dışında bir yer varmıdır?

 
@Erol Kahraman 

Değerli Hocam

Bu resimdeki autohold yazan tusun uzerine 1 kez basmanız halinde ışık söner ve kontağı kapatıp bir daha acaba kadar kapalı kalır.

Kullanırken gaza biraz fazla basmalı ve auto hold un tutma gücünü aşacak kararlılıkla debriyajı bırakmalısınız. 

Daha detaylı kullanım.bilgileri için altta paylaştığım linke tıklamanız yeterli








 
@silvershadow Selam aleyküm arkadaşlar, bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmasını rica ediyorum, autohold çok nadir uzunyolda hata veriyor, sorun şuki hata verince parkfreni arabayı bırakmıyor nerde hata verdi orada öyle hareketsi kalıyoruz bu gibi durumlarda manuel olarak elfrenini bıraktırabileceğimiz bir yer, yada mekanik bir şey varmıdır? Autohold ve parkfreni düğmeleri hiçbir türlü çalışmıyor bu durumda, bu düğmelerin dışında bir yer varmıdır?

 
Hocam yazdıklarınız herzaman hiç kelime atlamadan okuyorum aydınlatmalarız için teşekkür ederim, ama benim durum böyle değil arıza verdiğinde park freni ve autohold düğmeleri devre dışı kalıyor, ışıkları yanıp sönmeye başlıyor iş görmüyorlar yani, bu düğmeler haricinde herhangi bir yerden elfrenini indirmek istersek yolda kalmamak adına yapılabilecek birşey varmıdır? Çok teşekkür ederim 

 
Aracı stop edip direksiyonu kilitlemeden hafif oynatınca çıkı çıkı diye ses geliyor mu sizden de?

 
Bu 2017 model fiyat listesi ne diye halen vw- web fiyat listesinde durur ki???

2017 model yılı sıfır km 1.0tsi man. comf : 103.900

2018 model yılı sıfır km 1.0tsi man. comf : 136.700

olmayan 2017 model yılı için fiyat teşhiri ?

yada olduğunu kabul edelim ! 2018 modeli için tam anlaşmak üzereyken ST , aynısının bide sıfır 2017 modeli var 33 bin cebinizde kalır dediğinde reddedecek insaniyet varmıdır??

kütüğe 1 yıl geç veya erken yazılmak! 33 bin cebimde kalacaksa tümden eyvallah

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu aralar bi süre Focus kullanmak fırsatı buldum. Daha önce de kullanmıştım ama uzun süreli ve farklı yol deneyimlerim oldu bu araçla (bir önceki kasa Focus)

Focus'un yol tutuşunun Golf'ten daha iyi olduğunu, Focus'un daha güvenle ve ağır başlı kendinden emin virajlara girip çıktığını düşünüyorum. Golf güvensiz bir araç demiyorum ama tedirgin bir sürüş karakterinin olduğu izlenimi hakim bana.. Bu yüzden de yeni yürümeye başlamış bir çocuğun arkasından anne babasının gelmesi " aman sakın düşmesin " die adıma adım takip etmesi gibi ESP'nin de sürekli ha devreye girdi ha giricek modda beklediği, arkasını bırakmak üzere olan Golf için sürekli tetikte olduğunu düşünüyorum. Bu his de bende ESP olmasa sanki Golf virajlarda bayrak gibi dalgalanıcak biir yolunu bulursa da savrulucak hissi uyandırıyo.. Aksine Focus'te viraj boyunca sanki demir bir paş parmak ön kaputa bastıyıro da araba yek vucut halinde virajla viraj olup yılan gibi kayıp gidiyo güvenle yanii :D  (Dehşet anlatıyorum :D)

Focus hiçbir şekilde Golf ile kıyaslandığında cazip bir araç değil ama sanki Focus'tayken daha kendimden emin gidiyoruz hem araba hem ben gibi geliyo bana..

Bu şekilde hissedenler var mı merak ettim :)

(Focus'un yol tutuşu ile ünlü bir araç olduğunu biliorum ama nie Golf öyle de Focus böyle sitemi aslında bu yazımın temeli :D)

 

Geri
Üst