ANA KONU


  cümleten iyi akşamlar   Nokian 225/45R17 94H XL WR A4 Kış Lastiği   389  lira    tanesi   fiyat performans   nasıl ?    kullananlar  varmı  aramızda   !!!   forumdanda  okuduğum kadarıyla 

en iyisi  kış lastiği almak  galiba gardaşlar...  hatunla   papaz  olucaz  ama    yatak    bazasının altına sokarız  yazlık lastikleri  artık :)  
WR A4 eğer kışın rally 'e katılmıyacaksanız gereksizdir., Araca uygun olan WR D4 serisi yada Conti TS 860 bakın

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

WR A4 eğer kışın rally 'e katılmıyacaksanız gereksizdir., Araca uygun olan WR D4 serisi yada Conti TS 860 bakın
ali  gardaş  6 kilometre git gel yapıyorum günlük     conti ts860   güzel lastik forumda    murat beyin yazısınıda okudum   ama  çok pahalı.... 16 cant  alınması kışlıklar için  daha mantıklıymış onuda  öğrendim...   öteki   wr d4 serisi  stoklarda  kalmamış...   bu  wr a4  işimi görmezmi?

 
ali  gardaş  6 kilometre git gel yapıyorum günlük     conti ts860   güzel lastik forumda    murat beyin yazısınıda okudum   ama  çok pahalı.... 16 cant  alınması kışlıklar için  daha mantıklıymış onuda  öğrendim...   öteki   wr d4 serisi  stoklarda  kalmamış...   bu  wr a4  işimi görmezmi?
WR A4 (Ultra High Performans) lastiği olarak geçer ve bizim gibi normal bir kullanıcı için çok sportif ve konforsuz olabilir., Ayrıca aracın 91 olması gereken lastik yük endeksi değerinin o lastik ile 94 yük endeksine çıkması ile zaten daha fazla sertleşicek yapısı ve bu yetmezmiş gibi XL (ekstra günçlendirilmiş) yanak ile o lastik beton gibi sert bir yapıda olması anlamına gelir.! peki bu sizin istediğiniz bir şey mi olur.? bizim gibi normal kullanıcılar için yağmurda, karda, ıslak zeminde güvenli ve konforlu bir sürüş daha ön planda olduğu için çok sportif bir aracımız yok ise WR A4 gibi böyle bir lastik seçilmesi o aracın dinamiklerini etkiler ve hiç bir otomobil üreticisi tavsiye ettiği yük endeksleri değerlerinden farklı değerde bir lastik kullanılmasını doğru bulmamaktadır.,

WR D4 bulamamanızın sebebi şuan yaz döneminde olmamızdan kaynaklanmatadır., Havalar soğudukça WR D4 gelmemesi gibi bir durum zaten söz konusu olamaz., Eğer şimdiden almak istiyorsanız o da çok sorun olacağını zannetmiyorum lastiğin siparişi geçilir ve en geç 1-2 haftaya gelir.,

Evet kışlıklar için 16" jant ölçüsü daha mantıklı bir seçenektir çünkü yağmur-kar gibi kış şartlarında ihtiyacımız olan ilk öncelik; geniş tabanlı bir lastikten çok daha ince tabalı bir lastiktir., Çünkü ıslak veya karlı bir zeminde ne kadar fazla yüzey teması o kadar fazla tutunmanın azalması., ne kadar az yüzey teması o kadar fazla tutunma anlamına gelmektedir. Yani kış şartlarında "kaygan zeminde yere temas eden" yüzey arttıkça tutunma azalır, bu sebebten 330i ve ya 340i gibi bir aracımız yok ise 17" ebatta bir lastik gereksizdir ve cebe zarardır.., Dikkat ederseniz Rally otomobillerinin karlı zeminde kullandıkları lastiker bile incecik tirr :)  

91H ölçülerinde bir lastik bakmanızı öneririm.. ve eğer mümkünse kış için 16" jant almanızı tavsiye ederim., 16" ebata düşünce lastik fiyatlarıda 200-250 lira gibi rakamlara düşer

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
WR A4 (Ultra High Performans) lastiği olarak geçer ve bizim gibi normal bir kullanıcı için çok sportif ve konforsuz olabilir., Ayrıca aracın 91 olması gereken lastik yük endeksi değerinin o lastik ile 94 yük endeksine çıkması ile zaten daha fazla sertleşicek yapısı ve bu yetmezmiş gibi XL (ekstra günçlendirilmiş) yanak ile o lastik beton gibi sert bir yapıda olması anlamına gelir.! peki bu sizin istediğiniz bir şey mi olur.? bizim gibi normal kullanıcılar için yağmurda, karda, ıslak zeminde güvenli ve konforlu bir sürüş daha ön planda olduğu için çok sportif bir aracımız yok ise WR A4 gibi böyle bir lastik seçilmesi o aracın dinamiklerini etkiler ve hiç bir otomobil üreticisi tavsiye ettiği yük endeksleri değerlerinden farklı değerde bir lastik kullanılmasını doğru bulmamaktadır.,

WR D4 bulamamanızın sebebi şuan yaz döneminde olmamızdan kaynaklanmatadır., Havalar soğudukça WR D4 gelmemesi gibi bir durum zaten söz konusu olamaz., Eğer şimdiden almak istiyorsanız o da çok sorun olacağını zannetmiyorum lastiğin siparişi geçilir ve en geç 1-2 haftaya gelir.,

Evet kışlıklar için 16" jant ölçüsü daha mantıklı bir seçenektir çünkü yağmur-kar gibi kış şartlarında ihtiyacımız olan ilk öncelik; geniş tabanlı bir lastikten çok daha ince tabalı bir lastiktir., Çünkü ıslak veya karlı bir zeminde ne kadar fazla yüzey teması o kadar fazla tutunmanın azalması., ne kadar az yüzey teması o kadar fazla tutunma anlamına gelmektedir. Yani kış şartlarında "kaygan zeminde yere temas eden" yüzey arttıkça tutunma azalır, bu sebebten 330i ve ya 340i gibi bir aracımız yok ise 17" ebatta bir lastik gereksizdir ve cebe zarardır.., Dikkat ederseniz Rally otomobillerinin karlı zeminde kullandıkları lastiker bile incecik tirr :)  

91H ölçülerinde bir lastik bakmanızı öneririm.. ve eğer mümkünse kış için 16" jant almanızı tavsiye ederim., 16" ebata düşünce lastik fiyatlarıda 200-250 lira gibi rakamlara düşer
yine üşenmemişsin :)  

 
91 H  

WR A4 (Ultra High Performans) lastiği olarak geçer ve bizim gibi normal bir kullanıcı için çok sportif ve konforsuz olabilir., Ayrıca aracın 91 olması gereken lastik yük endeksi değerinin o lastik ile 94 yük endeksine çıkması ile zaten daha fazla sertleşicek yapısı ve bu yetmezmiş gibi XL (ekstra günçlendirilmiş) yanak ile o lastik beton gibi sert bir yapıda olması anlamına gelir.! peki bu sizin istediğiniz bir şey mi olur.? bizim gibi normal kullanıcılar için yağmurda, karda, ıslak zeminde güvenli ve konforlu bir sürüş daha ön planda olduğu için çok sportif bir aracımız yok ise WR A4 gibi böyle bir lastik seçilmesi o aracın dinamiklerini etkiler ve hiç bir otomobil üreticisi tavsiye ettiği yük endeksleri değerlerinden farklı değerde bir lastik kullanılmasını doğru bulmamaktadır.,

WR D4 bulamamanızın sebebi şuan yaz döneminde olmamızdan kaynaklanmatadır., Havalar soğudukça WR D4 gelmemesi gibi bir durum zaten söz konusu olamaz., Eğer şimdiden almak istiyorsanız o da çok sorun olacağını zannetmiyorum lastiğin siparişi geçilir ve en geç 1-2 haftaya gelir.,

Evet kışlıklar için 16" jant ölçüsü daha mantıklı bir seçenektir çünkü yağmur-kar gibi kış şartlarında ihtiyacımız olan ilk öncelik; geniş tabanlı bir lastikten çok daha ince tabalı bir lastiktir., Çünkü ıslak veya karlı bir zeminde ne kadar fazla yüzey teması o kadar fazla tutunmanın azalması., ne kadar az yüzey teması o kadar fazla tutunma anlamına gelmektedir. Yani kış şartlarında "kaygan zeminde yere temas eden" yüzey arttıkça tutunma azalır, bu sebebten 330i ve ya 340i gibi bir aracımız yok ise 17" ebatta bir lastik gereksizdir ve cebe zarardır.., Dikkat ederseniz Rally otomobillerinin karlı zeminde kullandıkları lastiker bile incecik tirr :)  

91H ölçülerinde bir lastik bakmanızı öneririm.. ve eğer mümkünse kış için 16" jant almanızı tavsiye ederim., 16" ebata düşünce lastik fiyatlarıda 200-250 lira gibi rakamlara düşer
91 H  SAOL GARDAŞ ANLADIM....  16 cant  almayı bende  kendime tavsiye ediyorum :)  yanlız   hem jant   hem lastik   tuzlu  oluyo   açıkçası....   evde balkon olmadığı için   hadi  lastikleri  baza altına soktuk. jantları nereye sokarız  orasıda muamma....  neyse saol gardaş  kafamdaki soru işaretleri kalktı  eyvallah   

 
Selamlar.

2015 model 1.4TSI DSG Highline Golf sahibiyim.

Bu forumdan etkilenerek almıştım ve şu ana kadar çok memnunum.

Yeni evlenecek oğlum otomobil almak istiyor.Fakat kararsız kaldık;

2017 1.4TSI DSG Highline Golf Mü(liste fiyatı 118.300), yoksa 2017 1.18 benzinli,otomatik,joy plus BMW Mu( net 125.000)

Daha önce BMW araç hiç kullanmadım,karar veremiyorum.Bu fiyat farkına değer mi?

Teşekkürler. 

 
Selamlar.
2015 model 1.4TSI DSG Highline Golf sahibiyim.
Bu forumdan etkilenerek almıştım ve şu ana kadar çok memnunum.
Yeni evlenecek oğlum otomobil almak istiyor.Fakat kararsız kaldık;
2017 1.4TSI DSG Highline Golf Mü(liste fiyatı 118.300), yoksa 2017 1.18 benzinli,otomatik,joy plus BMW Mu( net 125.000)
Daha önce BMW araç hiç kullanmadım,karar veremiyorum.Bu fiyat farkına değer mi?
Teşekkürler. 
Hocam aramıza hoş geldiniz. Ben 1.16 kullanıyorum şu an. Eski aracım golf du haliyle. Eski aracımı birçok konuda arıyorum. Aramadıgim tek yer neredeyse güç

Oğlunuz bekar olsa ve 2. El alacak olsanız bmw diyebilirdim. Su durumda fiyat farkı çok fazla. Golfteki dolulugu yakalamaya kalktınız mi fiyat 150-160 bulacaktır.
Araç almadan önce silvershadow hocamdan da telif alın;)
 
Hayırlı akşamlar arabayı yıkarken fark ettim, sağ arka camurluk tekerin arkasına denk gelen kısımda boya kalkmış, sürtme falan olmadı acaba alırken serviste boya kontrolü yaptirmadigima pişman olacağım şey mi geldi başıma yani orası boyalı olabilir mi, plastik kısım orası boya atma normal midir?
49deca4fc4171071753d90db2b336a8d.jpg
180a941e15ed7a83bc616d6580ce671f.jpg


 
Hayırlı akşamlar arabayı yıkarken fark ettim, sağ arka camurluk tekerin arkasına denk gelen kısımda boya kalkmış, sürtme falan olmadı acaba alırken serviste boya kontrolü yaptirmadigima pişman olacağım şey mi geldi başıma yani orası boyalı olabilir mi, plastik kısım orası boya atma normal midir?
49deca4fc4171071753d90db2b336a8d.jpg
180a941e15ed7a83bc616d6580ce671f.jpg
Hocam yıkamacılar o bölgeye genelde tazyikli suyu çok yakından tutuyorlar. Çamur vesaire olduğu için. Basınçlı su boyayı kaldırmış olabilir.

 
Hocam aramıza hoş geldiniz. Ben 1.16 kullanıyorum şu an. Eski aracım golf du haliyle. Eski aracımı birçok konuda arıyorum. Aramadıgim tek yer neredeyse güç :)
Oğlunuz bekar olsa ve 2. El alacak olsanız bmw diyebilirdim. Su durumda fiyat farkı çok fazla. Golfteki dolulugu yakalamaya kalktınız mi fiyat 150-160 bulacaktır.
Araç almadan önce silvershadow hocamdan da telif alın;)
Hocam hangi konularda arıyorsunuz golf'ü? BMW'nin zaman zaman kampanyaları insanın aklını çelmiyor değil. Sonra ne gerek var diyorum ama bazende şeytan dürtüyor.

 
Hocam hangi konularda arıyorsunuz golf'ü? BMW'nin zaman zaman kampanyaları insanın aklını çelmiyor değil. Sonra ne gerek var diyorum ama bazende şeytan dürtüyor.
Güç, farlar, premium olma( golf varken kimse bakmıyor ama buna herkes bakıyor
), arka itiş hariç herşey.

Golf de iyi olan.
Yaşam alanı, eşya gözleri, el freni ve auto hold, koltuklar, aksesuar ucuzluğu, verimli motor, sessiz ve titreşimsiz motor, kilitleerken gelen korna sesi
, ön çekerin verdiği güven. Aklıma gelenler bunlar.

Pişman değilim 1.16 aldığıma ama sıfır alacak olsam kesinlikle golf alırım. Fiyat farkı çok çünkü.
 
Arkadaşlar bir sıkıntım var.

Aracım yokuş aşağı giderken gazdan ayağımı çektiğimde (kendi haline bıraktığımda) hızlandıkça otomatikmen vitesi düşürüyor ve dolayısıyla devir yükseliyor.

Bu durum 3. vitese düşene kadar devam ediyor ve araç yaklaşık 4500 devirlere çıkarak bağırıyor..

servise 2 defa götürdüm ve bana bunun normal olduğunu söylediler ancak kesinlikle normal olmadığını düşünüyorum..

Sizlerde böyle bir sorun oluyormu??

Teşekkürler.

 
Arkadaşlar bir sıkıntım var.

Aracım yokuş aşağı giderken gazdan ayağımı çektiğimde (kendi haline bıraktığımda) hızlandıkça otomatikmen vitesi düşürüyor ve dolayısıyla devir yükseliyor.

Bu durum 3. vitese düşene kadar devam ediyor ve araç yaklaşık 4500 devirlere çıkarak bağırıyor..

servise 2 defa götürdüm ve bana bunun normal olduğunu söylediler ancak kesinlikle normal olmadığını düşünüyorum..

Sizlerde böyle bir sorun oluyormu??

Teşekkürler.
Bahsettiğiniz durum normal. Motorun yokuş aşağı kompresyon yapması için şanzıman vites küçültme eylemine gider. 

 
1 vites küçültse anlayacağım ancak 4 vites birden küçültmesi bence çok anormal bir durum..

şanzıman güncelleme yapıldı, 1 hafta bu durum düzeldi.. sonra yine başladı..

ve başka araçlarda denediğimde bu sorunu göremedim

 

1 vites küçültse anlayacağım ancak 4 vites birden küçültmesi bence çok anormal bir durum..

şanzıman güncelleme yapıldı, 1 hafta bu durum düzeldi.. sonra yine başladı..

ve başka araçlarda denediğimde bu sorunu göremedim
Normal bir durum ama can sıkabiliyor bazen. Manuel moda alıyorum ben yokuş aşağı ineceksem eğer. 

 

Geri
Üst