2017 Makyajli Golf Siparisleri


ben şu süreçte birşey söyleyemem hocam ama arabası olan biri (hangi model marka olursa olsun) bir golf almak istiyorsa kesinlikle beklemeli. diye düşünüyorum. Herşey aynı desem yeridir. highline modelde acitive info displayin standart olmasına bile gözlerim yaşardı :)

 

Evet aynen ben de merak ettim; neden "alma aldırma"  ?

Neyi beklemeli ?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
bana kalırsa ağustosu beklemenin dizel alacaklar için bir mantığı yok gibime geliyor.yeni nesil dsgyi dizellere koyup koymayacakları belli değil giderler onu 1,5yeni motora koyarlar.tdi a koymazlar tıpkı şimdiki kimi araçlarda arka süspansiyonun bağımsız olup olmaması gibi.birde şöyle bidurum varzaten tdi higline çıplak 68.000 seviyesinde ilk zamda 70.k bandını geçip %60lık dilime girer sizce temmuza yada ağustosa kadar zam olmaz mı?ben dsg tdi highline +acc+ergo koltuk düşünüyordum ama şimdi karasız kaldım.bu doğuşuda anlıyamıyorum neden açmazsınki hemen opsiyonları.
Yeni nesil DSG, yeni nesil EVO motorlarla gelecekler nedeni de mevcut 7 ileri kuru kavrama bu torku kaldıramayacağı için olabilir.

 
ben şu süreçte birşey söyleyemem hocam ama arabası olan biri (hangi model marka olursa olsun) bir golf almak istiyorsa kesinlikle beklemeli. diye düşünüyorum. Herşey aynı desem yeridir. highline modelde acitive info displayin standart olmasına bile gözlerim yaşardı :)
Hocam sadece üstüne birşey koymadılar diye mi almayın diyorsunuz ? 

 
Evet aynen ben de merak ettim; neden "alma aldırma"  ?

Neyi beklemeli ?
Hocam parası çok olana lafım yok benim. Ancak bu kadar kısıtlı bir makyaj için 20.000 lira fazla vermek insanların bütçesini zorlamıyorsa bir şey diyemem. teknik ve donanım detaylarını @silvershadow hocam gibi bilgilere sahip arkadaşlar olduğu için yorum yapmak bana düşmez. Tabiki bu benim görüşüm. Para kolay kazanılmıyo gerçekten fiyatlar çok yüksek. Aracı olmayana lafım yok ama şu süreçte aracı olan beklese daha iyi olur gibi.

 
bana kalırsa ağustosu beklemenin dizel alacaklar için bir mantığı yok gibime geliyor.yeni nesil dsgyi dizellere koyup koymayacakları belli değil giderler onu 1,5yeni motora koyarlar.tdi a koymazlar tıpkı şimdiki kimi araçlarda arka süspansiyonun bağımsız olup olmaması gibi.birde şöyle bidurum varzaten tdi higline çıplak 68.000 seviyesinde ilk zamda 70.k bandını geçip %60lık dilime girer sizce temmuza yada ağustosa kadar zam olmaz mı?ben dsg tdi highline +acc+ergo koltuk düşünüyordum ama şimdi karasız kaldım.bu doğuşuda anlıyamıyorum neden açmazsınki hemen opsiyonları.
Hocam her halükarda 70k bandını geçecek bende sizin gibi düşünmüştüm ama çıplak hali 68k olunca yapacak birşey kalmadı, kaldı ki ben cam tavan, durban , acc , ergo , anahtarsız giriş , geri görüş vs düşünüyordum yalan oldu :)  eğer tdi highline düşünen varsa bu haliyle  70k bandını geçmeden alması mantıklı görünüyor 

 
Arkadaşlar merhaba makyajlı golf 7 siparişi vermek üzereyim highlinedaki led mid yazan farlar bu şekildeki sinyalde sarı yanan şekilde olan farlar mıdır.

Bir de comforline 16"HİTA jant görselini paylaşabilicek arkadaş varmıdır

Ekli dosyayı görüntüle 10108
Gündüz Ledleri böyle olacak ancak şu andaki Basic Bi-Xenon farlar gibi içeresindeki hareketli mercekler olmayacağı için AFL özelliği bulunmayacak.

 
Şimdi yanlış anlamadıysam 110 ps altına yine bağımsız süspansiyon olmayacak !! Kusura bakmasın ama 1.6 tdi dsg  higline baz fiyatı 122.700 olan bir araçta da ben bi süspansiyon farkı beklerim.yoksa çok da akıl karı değil zaten bu araçları o fiyatlara  istediği seviyelerde satmak pek mümküm gözükmüyor 

 
bana kalırsa ağustosu beklemenin dizel alacaklar için bir mantığı yok gibime geliyor.yeni nesil dsgyi dizellere koyup koymayacakları belli değil giderler onu 1,5yeni motora koyarlar.tdi a koymazlar tıpkı şimdiki kimi araçlarda arka süspansiyonun bağımsız olup olmaması gibi.birde şöyle bidurum varzaten tdi higline çıplak 68.000 seviyesinde ilk zamda 70.k bandını geçip %60lık dilime girer sizce temmuza yada ağustosa kadar zam olmaz mı?ben dsg tdi highline +acc+ergo koltuk düşünüyordum ama şimdi karasız kaldım.bu doğuşuda anlıyamıyorum neden açmazsınki hemen opsiyonları.
Aslında yeni 1.5 TDI motor da gelicek (kaç ps olucağı belirsiz) ama ne zaman geliceği hem avrupa hem de bizim için belirsiz.., muhtemelen yıl sonu teknik detayları açıklanır ve önümüzdeki yıl ancak alınabilir duruma gelir.. Malesef vw Mk8 'de de kullanılacak olan yeni nesil 1.5 TDI motor için pek bir açıklama yapmadı

 
Şasi değişikliği MK8 e kadar söz konusu değildir. 

Şasi aynıyken sadece far ve stoplar la aracın ağırlığı nasıl artar ki?

Hatta yer tasarruflu stepne ile toplam ağırlığı azalmış olmalı :)
Hocam sitede motorların teknik özellikleri verilmiş. Benim arac 2016 model 1.2tsi comfortline aracın ağırlığı 1210kg.

2017 model makjaylı kasa 1.0tsi aracın ağırlığı 1320kg.

100kg ağırlık farkı nereden kaynaklanıyor acaba?

 
Hocam sitede motorların teknik özellikleri verilmiş. Benim arac 2016 model 1.2tsi comfortline aracın ağırlığı 1210kg.

2017 model makjaylı kasa 1.0tsi aracın ağırlığı 1320kg.

100kg ağırlık farkı nereden kaynaklanıyor acaba?
Hocam sitede yazılan ağırlık değerlerine itibar etmeyiniz sebebini açıklayıyım; benim aracım 1.6 tdi highline manuel için katalog 1299kg yazmakta fakat aracın uygunluk belgesinde (türkçesi ve almanca'sın da) ve ruhsatta aracın ağırlığının 1321kg olduğu yazmaktadır., Hatta geçen seneki pre-facelift vw.de konfigüratörde de bu gibi ince ayrıntılara kadar belirtmekteydi ama şimdi siye yeni makyajlı kasa için yenilendi., Hatta şunu da söyliyeyim biraz incelerseniz türkiye de basılan katoglarda ki yazılan yakıt tüketim verileri ile yurt dışındaki katoglardaki yakıt tüketim verilerinin farklı olduğu görürsünüz bunun sebebi bizim hiperr akıllı insanımız donanım farkını hiç ederek işlerine geldiği şekilde en düşük tüketim verilerini yazıyorlar durum bundan ibaret... Ama bu gibi uyanıklıkları Avrupa'da yapamazsın adamı fena benzetirler..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam sitede yazılan ağırlık değerlerine itibar etmeyiniz sebebini açıklayıyım; benim aracım 1.6 tdi highline manuel için katalog 1299kg yazmakta fakat aracın uygunluk belgesinde (türkçesi ve almanca'sın da) ve ruhsatta aracın ağırlığının 1321kg olduğu yazmaktadır., Hatta geçen seneki pre-facelift vw.de konfigüratörde de bu gibi ince ayrıntılara kadar belirtmekteydi ama şimdi siye yeni makyajlı kasa için yenilendi., Hatta şunu da söyliyeyim biraz incelerseniz türkiye de basılan katoglarda ki yazılan yakıt tüketim verileri ile yurt dışındaki katoglardaki yakıt tüketim verilerinin farklı olduğu görürsünüz bunun sebebi bizim hiperr akıllı insanımız donanım farkını hiç ederek işlerine geldiği şekilde en düşük tüketim verilerini yazıyorlar durum bundan ibaret... Ama bu gibi uyanıklıkları Avrupa'da yapamazsın adamı fena benzetirler..
Cevabınız icin teşekkür ederim.

Benim araçta bi-xenon basic farlar, led stoplar, sürüş konfor ve ışık görüş paketlerleri de mevcut bu haliyle ruhsatta 1235kg yazıyor.

Fakat makyajlı kasa ile Golf7 arasında ortalama 100kg fark var ve bu fark teknik özelliklerde yakıt tüketimini etkilemiş.Yani aracın ağırlığının arttığı belli. Artışın bu derece fazla olması bana garip geldi.

Avrupadaki değerlerle Türkiye deki değerlerin farklı olması  donanım farkından olabilir. Comfortline, Highline her ülkede farklı donanıma sahip. Yakıt tüketimi de 0.1lt değer kabul edilebilr. Ama bu değerin 0.3   0.5 gibi değerlere çıkması başka birşey olduğunu  düşündürür.(emisyon krizi gercekleri örttü mü acaba?)

 
Highline bir makyajlı 7 alırsak active info display, dinamik sinyal ve 17" jantlara standart olarak sahip oluyo muyuz ?

 

Aslında yeni 1.5 TDI motor da gelicek (kaç ps olucağı belirsiz) ama ne zaman geliceği hem avrupa hem de bizim için belirsiz.., muhtemelen yıl sonu teknik detayları açıklanır ve önümüzdeki yıl ancak alınabilir duruma gelir.. Malesef vw Mk8 'de de kullanılacak olan yeni nesil 1.5 TDI motor için pek bir açıklama yapmadı
Dizel de yani TDI da 1.6 litrenin altına inmeyeceklerini açıkladılar diye okudum geçen hafta. Dizel 1.6 olarak devam edecek. Golf 8 den sonra 1. 6 Dizelin de sonlandırılması planlanıyor.

Ayrıca benzinlide de 1.0 litrenin altına inilmeyecek.

Artık downsizing hacim küçültme sınırına geldiklerini açıkladılar.

1.0 litre ve altındaki motora da biraz mesafeli durmak gerekir diye düşünüyorum. Çünkü test tüketim ile gerçek tüketim verileri arasında en fazla fark olan ve en zorlu şartlarda çalışan motorlar bu 1.0 litre gibi çok düşük hacimli olanlar.

Kaynak: Engine Technology International

http://viewer.zmags.com/publication/b8b29879#/b8b29879/48

VW_downsize.png

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt