Kalorifer ısıtmıyor


Havayı dışarıdan almazsanız ilk başlarda sıcak üflese de verim bir yerden sonra çok düşüyor, soğuk gibi üflüyor. İç dolaşım moduna almamanızı öneririm. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@Abormen vw genel anlamda klima olarak zayıf yazın da aynı eski golf 5 vardı o da 10 km sonra sıcak üflemeye başlardı motoru ısınmıyor zalımın ama klima ne güne duruyor bir rezistans işi halleder kutu gibi yer şimdi tdi kullanıyorum o da anca 2 -3 km gidince sıcak üflemeye başlıyor 

 
@Mertcan21 a/c çalıştırmamanız için motorun ısınması lazım ilk çalıştırmada soğuk motor soğuk hava üfler

 
@fatih.cevar a/c hep açık olmalı nem ve ısı dengesi için biraz yürümeniz lazım çalıştırıp rölantide beklerseniz çok geç ısınır

 
A/C'yi açmadan sadece ortadaki fan düğmesini çevirince sadece motor sıcaklığını içeri alıyorum ve tüketimi arttırmıyorum. Bu doğru di mi ?

Yani aracı sadece motor sıcaklığı ile ısıtmış oluyorum; A/C'yi hiç açmıyorum ve tüketim etkilenmiyo (?)?)?)?)?)

 
Bende de kalorifer isitmama sorunu var suan kis olunca farkina variyoruz yavastan :) motor 90 derece oldugu zaman aciyorum ayaklara ve yuze uflemeyi aciyorum ilik geliyor dereceyle ve fanla oynuyorum gene ayni sadece yuze veriyorum gene ayni bakimini da yaptirdim sorun neden acaba filtrelerde sorun yok ?

 
AC Kapalı, AUTO açık mı olmalı,

AUTO kapalı iken de kalorifer çalışıyor mu.

 
Başkasının arabasını bilmem benim arabada ac ve auto hep açık yaz kış.Çünkü ac yi açmadan auto ve dereceyi açarsam ön ve arka yan camlar buğu yapıyor.Son zamanlardada sanki ac açıkken bir vızıldama gibi bir ses var bakalım ne çıkacak.Arabada ısıtma ve soğutmada sorun yok.

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@kangaster en hızlı ac açık auto konumda high modunda ısıtıyor ayrıca filtreniz yeni olsa da önceki günden kalan nem hava kanalında bekleyince kokuya sebep oluyor

 
@sertan auto modunu seçerseniz kaç dereceye ayarlarsanız o derecede iç mekan sıcaklığı sunar sıcaklık dengesini sağlamaya yarar güneş vurunca sıcağı keser ılık üfler  auto modunu kapatırsanız sabit ayarlanan sıcaklığı sürekli verir. AC özelliği ise klimayı açıp kapatır AC kapalıyken nem dengesi değişir camda buğulanma bu yüzden, ac kapalıyken sadece fan çalışır. Önerebileceğim kullanım, ac açık kışın 25  yazın 22 derece auto modu.

 
@sertan auto modunu seçerseniz kaç dereceye ayarlarsanız o derecede iç mekan sıcaklığı sunar sıcaklık dengesini sağlamaya yarar güneş vurunca sıcağı keser ılık üfler  auto modunu kapatırsanız sabit ayarlanan sıcaklığı sürekli verir. AC özelliği ise klimayı açıp kapatır AC kapalıyken nem dengesi değişir camda buğulanma bu yüzden, ac kapalıyken sadece fan çalışır. Önerebileceğim kullanım, ac açık kışın 25  yazın 22 derece auto modu.
aynı değerlerde kullanıyorum 

 
@bf417 hocam daha 2 senelik arabada kalorifer isitmamasi normal mi sence motor 90 derece oluyor sonra aciyorum 29 30 yani high da isitmiyor isitmayi gectim ilik bile uflemiyor yuze verdim direk auto da da isitmiyor

 
Motorun sicakligini alicam sonucta diger aksamlara gore zor bir sey degil gel gorki bozuluyor boyle 

 
@kangaster hocam fan belirli bir süre ısı veriyor sonunda soğuk üfler ac açıkken problem yaşıyorsanız klimada sıkıntı var demektir sadece motor sıcaklığından faydalanmak istiyorsunuz sanırım yakıt tasarrufu açısından ama kışın 25 26 derece sabit ac açıkken start stop çabuk devreye girer yaza göre çok düşük yakıt sarfiyatı olur.

 

@sertan auto modunu seçerseniz kaç dereceye ayarlarsanız o derecede iç mekan sıcaklığı sunar sıcaklık dengesini sağlamaya yarar güneş vurunca sıcağı keser ılık üfler  auto modunu kapatırsanız sabit ayarlanan sıcaklığı sürekli verir. AC özelliği ise klimayı açıp kapatır AC kapalıyken nem dengesi değişir camda buğulanma bu yüzden, ac kapalıyken sadece fan çalışır. Önerebileceğim kullanım, ac açık kışın 25  yazın 22 derece auto modu.
AC Kapalı AUTO açık 25 derede ilçesi fırın gibi oluyor.

Ön cam buğu yaparsa kısa süreli AC açıyorum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt