Değerli Emrah Hocam
Bu konuda bizi ters köşeye yatıran yurt dışında 150 beygirlik manuel vites ACTlerin varlığı.
Olması gerekene göre daha sert olan bu yayların size konfor azalması ve zıplama olarak dönebilecegini düşünmekle birlikte yaysız araç kullanmayan bir üstadın fikrine de başvuralım.
Siz ne dersiniz değerli Fırat üstadım?
@Gtd_StyLe
Size katiliyorum murat abi.malesef hangi helezon tipini kullanirsak kullanalim istemesek te bir miktar konfor kaybi yasiyoruz.tolere edilebilir derecede oldugu surece bence gormezden gelinebilecek bir kayip bu.
Ben su an tdi aracimda wogtland 4.5 kullaniyorum 18 durbanlarla.16 inc orjinal jantli halini de hali hazirda binip kullandigim cok oldu,17 dijonlu halini de.
Suspansiyon sistemimizin aldigi darbeyi ilk karsilayan malum ki lastiklerimiz.kaucuk kalitesi iyi olan lastiklerle bu alcaltma islemleri bi nebze su kaldirabiliyor.ancak uzakdogu lastiklerle ve 17 uzeri ebatlarda malesef huzur bozucu ve araci yipratici bir hal aliyor bu.
O yuzden hangi yay tipini kullanirsak kullanalim mutlak surette kaliteli lastige yonelelim derim.
(Tum bunlari zamaninda gencliginde,helezon yayi kesen,helezonu oksijenle isitarak esneten,çin,endonezya vs bilimum ulkelerin ucuz lastiklerini de kullanmis bi son kullanici olarak tecrube etmis halimle,gonul rahatligiyla soyluyorum
)
Konu sahibi arkadasim,aracin ortalama 1000 km yol yaptiginda hem amortisor takozlarinin esnemesi hemde yeni helezonlarinin sabit agirlik altinda presleniyor olmasi sebebiyle gerektigi boyuta ulasmasi sonucunda yaklasik 1 cm kadar daha bir alcalma olacak aracinda.sanirim o da istedigin yada bekledigin boyuta ulasmani saglamis olacaktir.
(Malumunuzdur Eibach,wogtland,h&r vs. Gibi profesyonel Suspansiyon firmalarinin da tamami ciddi ar-ge ler ile bu urunleri uretiyorlar.arac guc ve agirlik dagilim orani da bunlarin bileskesine ciddi etken.deponuzun full ve bos olusu dahil hesaplanarak ve on takim-amortisor degerleriniz bozulmadan kullanilabilecek max performans ile bu urunler piyasaya suruluyor.)
Ben orjinalciyim arkadas,garanti vs yada diger sebeplerle servis haricinde aracima parca takmam diyenlere saygi duyarim.ancak para-cokomel egrisinde
yukarida bahsettigim diger markalarin urunlerinin de yabana atilmamasi taraftariyim.