1661
Üye
Takipteyim. Tesekkurler
Bugün arandım. Üretici firmaya mail atılmış dönüş bekleniyormuş. Parça değişimi değil iyileştirme bekliyorlarmış. Hiç anlam veremedim.Takipteyim. Tesekkurler
Sanırsam öyle ve bu durum hiç hoşuma gitmedi. Emsal durumları örnek göstermeyi planıyorum. Çok işe yarıyacağını sanmam.İyileştirme dedikleride deneme yanılma yoluyla parça değiştirmeden soruna çözüm üretmek galiba.
Sorunlu sorunlu mu gezicem dedim. Şu an bir sorun yok zaten uyarı ışığı sönük falan dendi. Yarın tekrar arayıp kartal doğuş otoyu ve özönü örnek göstericem fakat arkadaşların keşke plaka nosunu bilsek. @golfmk7fan @zgrdrsn Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim.Ayni sekilde size de yanit vermisler.. Ve en kotusu bu sorunu ne zaman cozecekleri belli degil.. Belki 1 ay belki 1 yil..
Bazı yetkili servisler değişim yaparak sorunun önüne geçerken bazılarının iyileştirme bekliyoruz demesi saçmalık bence.Aynı sorun benim aracımda da 5 bin km'dir mevcut. Uyarı ışığı artık sürekli yanık kalıyor. Garantisi de 4 ay önce bittiği için bekliyorum. İstanbul'daki Yetkili Servis Almanya'ya sorunu gönderdiklerini bana 1 Şubatta söyledi ancak Nisan ayına geldik ve bir gelişme yok. Ne zaman gelişme olacağı da meçhul, Yetkili Servisin elinde olan bir durum da yok ama süreç gerçekten garip işliyor.
Varsa plaka / fatura görseli paylaşabilecek olan çok iyi olur, servisle görüşeyim. Özellikle GolfMK7 fan. Benim gittiğim servis için söylüyorum kötü niyetli olduklarını sanmıyorum, yıllardır tanıdığım kişiler, çözüm olduğunu düşünmemiş olabilirler ya da Doğuş oto özel bir sebeple iyi niyet garantisine onay vermiyor olabilir. Bana vites kutusunun değişimi de çözüm olmayabilir dediler, özellikle @golfmk7fan bizimle iletişime geçebilir misin? Teşekkürler.Bazı yetkili servisler değişim yaparak sorunun önüne geçerken bazılarının iyileştirme bekliyoruz demesi saçmalık bence.
Şikayet ettiksen sonra size bir dönüş olmadı mı?Dogusun merkezine bile sikayet ettim arkadaslar.. Bence sorunu yasayan herkes sikayette bulunsun... Bu sorunu yakin zamana kadar sensor degisimi yaparak cozuyorlardi.. Ne olduysa bizimkilerde degisim yapmama karari verildi.. Haksizlik..
Servisin soyledigi seyleri arayaran kisi tekrar soyledi sadece.. Hic bi sonuc alamadim..Şikayet ettiksen sonra size bir dönüş olmadı mı?
Arkadaşlar bir yanlış anlaşılmayı düzeltelim değiştirilen komple vites kutusu değil , vites kutusu mekanizması . Aracı bilgisayara bağladıklarında arıza kaydı olarak gözükmüyorsa bu uyarılar sizdeki problem benimkinden farklı olabilir ben de bilgisayara bağlanır bağlanmaz direk gözüktü.Ayrıca sürüş bilgi ekranında olsun gözünüz uyarıyı aldığınız son tarih ve saati bildirin servise.