Aracı P konumunda terk ediniz uyarısı


Merhabalar, 2016 Mayıs(24.05.2016) çıkışlı aracımda bu uyarıyı ilk kez 2.bakımın(23.05.2018) yapıldığı günün ertesi günü aldım. Daha önce bu uyarı hiç çıkmamıştı ta ki bakım yapılana kadar. Acaba bakımda yapılan işlemlerle bir alakası olabilir mi ? Sizler de de böyle bir durum mevcut mu yoksa sadece tesadüf mü benimkisi ? 
benimde aracım 28 haziran 2016 çıkışlı bakımdan sonra iki kez aldım uyarıyı daha önce hiç uyarı almamıştım 

 

Benim aracımda yaklaşık 6 ay önce 1 kere aldım bu uyarıyı. Fakat resim çekme durumum vs olmadı. 2 hafta önce bakıma gittim hatayı söyledim fakat bilgisayar arıza kaydın da gözükmediğini söylediler. Asıl meselem uzatılmış garantim bu ayın sonunda bitiyor. Tekrar bu arıza verdiğimde servis te arıza kaydın da görüldüğünde sizin garantiniz bitmiş para karşılığı yaparız mi diyecekler. Yoksa önceden bunu söylemişsiniz biz bulamamışız ücretsiz yapalım mı diyecekler ( 2. Seçeneğe ihtimal vermiyorum ama[emoji4] yine size sorayim istedim)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Benim aracımda yaklaşık 6 ay önce 1 kere aldım bu uyarıyı. Fakat resim çekme durumum vs olmadı. 2 hafta önce bakıma gittim hatayı söyledim fakat bilgisayar arıza kaydın da gözükmediğini söylediler. Asıl meselem uzatılmış garantim bu ayın sonunda bitiyor. Tekrar bu arıza verdiğimde servis te arıza kaydın da görüldüğünde sizin garantiniz bitmiş para karşılığı yaparız mi diyecekler. Yoksa önceden bunu söylemişsiniz biz bulamamışız ücretsiz yapalım mı diyecekler ( 2. Seçeneğe ihtimal vermiyorum ama
emoji4.png
yine size sorayim istedim)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bende ilk hatayı verdiğinde aracım 1 yılını yeni doldurmuştu..2016 mart çıkışlı aracım...2017 mart gibi servise gittigimde güncelleme bekliyoruz şeklinde biseyler söyleyip göndermişlerdi fakat orada müşteri iliskilerinden bir bayan arıza kaydı oluşturalım çünkü garantiniz bittiğinde bu kayıt tarihi baz alınır demişti.. sonuçta açılan kayıt Garanti bitmeden önceyse sıkıntı olmaz Garanti bitiminde de ücretsiz arızayı giderirler..vosmerin uygulaması bu.. geçen bu arıza icinutekrar aradığımda st zaten arıza kaydının oluşturulduğunu yazışma sonucu ücretsiz vites mekanizmasının değişeceğini söyledi ama ben hala gidemedim servise bu aralar ugrayacam inşallah..

 
Bende ilk hatayı verdiğinde aracım 1 yılını yeni doldurmuştu..2016 mart çıkışlı aracım...2017 mart gibi servise gittigimde güncelleme bekliyoruz şeklinde biseyler söyleyip göndermişlerdi fakat orada müşteri iliskilerinden bir bayan arıza kaydı oluşturalım çünkü garantiniz bittiğinde bu kayıt tarihi baz alınır demişti.. sonuçta açılan kayıt Garanti bitmeden önceyse sıkıntı olmaz Garanti bitiminde de ücretsiz arızayı giderirler..vosmerin uygulaması bu.. geçen bu arıza icinutekrar aradığımda st zaten arıza kaydının oluşturulduğunu yazışma sonucu ücretsiz vites mekanizmasının değişeceğini söyledi ama ben hala gidemedim servise bu aralar ugrayacam inşallah..
Peki arıza kaydı dediğiniz bakıma girmeden önce şikâyetlerimizin yazıldığı kağıt mi

Sent from my SM-G935F using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk

 
Değerli arkadaşlar, hatanın görülmemesi bence yalan. Ben bu hatayı aldığımda kendi vag kablomla bu hatayı görmüştüm. Benim gördüğümü onlar nasıl görmez.
Evet servisi arayıp böyle bir durum olduğuna dair servis kaydı oluşturun, zira garantiniz bittikten sonra bile bu işlemi ücretsiz yapabilirler.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Bugün VW Tamaş'a gittim. Servis ranvesu almıştım. Daha önce çok yaşanmış olacak ki servis danışmanı hoş geldiniz bile demeden işleme koyuldu. Dis açma diye tabir ettikleri bir olay vardı benim anlamadığım, dis açıcaz dendi. 1 hafta önceye kadar değişim yaptıklarını fakat Almanya'dan gelen bir yazı ile güncelleme beklediklerini söylediler. Değiştirmeyin demişler. Güncellemeyle ilgili bir haber olursa çağıracaklar.  Sürüşünüzü etkileyecek ya da kullandıkça araçta hasar meydana getirecek bir durum olmayacak dediler. Bu şekilde kullanmanızda sakınca yoktur dendi. Şimdilik durumlar böyle.

 
Bugün eskihisardan randevum vardı gittim kayıt açtılar ve “Almanya’dan cevap bekliyoruz şimdilik bekleyin sürüşü etkilemeyecek ve risk oluşturmayan bir durum olduğu için sorun olmaz, biz sizi arayacağız sizde arada bir arayın uzun bir süre aranmazsanız” dedi servis danışmanım. servise giderkende fren balatası ışığı yandı gitmişken onuda değiştirdiler. 500 küsur tl balata değişim ücreti ödedim. Boş bırakmadılar [emoji3].


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Benim aracimda da ara sira ayni uyariyi veriyordu. Forumlardan okudugum kadariyla sürüs icin herhangi bir engel teskil etmedigini ögrenince pek üstünde durmuyordum. Son bir iki hafta gelme sikliginda artis yasaninca 13. Temmuz günü bugune randevu aldim. Randevuyu aldigim gün herhangi bir hata kaydi olup olmadigini görmek icin bilgisayarla okudular ama ne motor ne de sanziman blogunda hata vardi. Bu hatayla daha once karsilastiklarini ve bunun icin VW'nin bir TPI yayinlandigini söyledi. Herhangi bir hata bulunamamasina ragmen vites kutusunun degisecegini ileride yolda birakma ihtimaline karsin da bir an once yapacaklarini söyedi. Toplam da 1000 Euro gibi bir fiyat cikardilar ama garanti sayesinde 300 Euro ödedim. Bakimlari hep serviste oldugundan iyi niyetten de yararlanabilecegimi 70% ini karsiliyacaklarini belirttiler ama benim durumumda cokta degisen bi sey olmadi. Gecisler eskiye nazaran biraz daha akici ve kemiksiz olmus gibi ama sürüste iyi yada kötü herhangi bir farklilik görmedim.

Herhangi bir yazilim güncellemesinden bahsetmediler. Bana söylenen vites kutusu icinde bulunan bir anahtarin zamanla görevini yerine getirememesi, bozulmasi. Bu anahtar vites kutusuna entegre oldugundan bu anahtari degismek yerine komple vites kutusunu degisiyorlar.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
2015 polo aracımda 2 gündür aynı sorunu yaşamaktayım  aracımın plus garantisi var  yani 1 yıl daha garantili malatya miram bayi aradığımda  sorun olmayacağını aracı kullanmaya devam edebileceğimi, güncelleme beklendiğini bu yüzden servise gelip arıza kaydı açtırmamı söyledi danışman. Konya gökmeni aradığımda ise aracı görmeleri gerektiği yazılım yok sa parca değişimi mi olacağını servis karar verecek dedi. sürüş ve yolda bırakma gibi bir sorun olmaz dedi. Yani arkadaşlar servisler bulunduğu ile göre farklı cevaplar veriyor.

 
2015 polo aracımda 2 gündür aynı sorunu yaşamaktayım  aracımın plus garantisi var  yani 1 yıl daha garantili malatya miram bayi aradığımda  sorun olmayacağını aracı kullanmaya devam edebileceğimi, güncelleme beklendiğini bu yüzden servise gelip arıza kaydı açtırmamı söyledi danışman. Konya gökmeni aradığımda ise aracı görmeleri gerektiği yazılım yok sa parca değişimi mi olacağını servis karar verecek dedi. sürüş ve yolda bırakma gibi bir sorun olmaz dedi. Yani arkadaşlar servisler bulunduğu ile göre farklı cevaplar veriyor.
 
 
Muhtelemen servise gittiginde ayni seyleri soylecektir, basin daha once gelmediginden sizi servise cagirmis. Ben 2 gun pespese gordum hatayi yakladik 20 gun gecti bir daha olmadi, surekli hata alan varmi acaba ?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

benim araçta 1-2 sn içine kayboluyordu fakat dün akşam sürekli yandı araç bilgi ekranında sürekli gözüktü. yazılımı bekleceğiz diyen bir servis, birde araç gelcek kontrol edeceğiz yazılım mı parça mı degişecek diyen başka bir servis var karasız kaldım hangisine gideyim diye. araçta sorun yok gişinde falan.tatile cıkmadan malatyada servis kaydı actırır konyada srvise gösteriyim bakalım sonuç ne olcak

 

Geri
Üst Alt