@nebraska servise bakmayın tıpkı aracı p konumunda terk edin gibi aslında sorun ama değil
kesinlikle sorun olmuş olabilir de denilebilir, işin özü bu soruna karşı yapabilecekleri bir çözüm yok binlerce araçta bu durum söz konusu, sıkıştırma oranı yüksek motorlar üretirseniz bu gibi sorunlarla karşılaşırsınız 100 araçtan bilmem kaçında diyelim ve üretici bunu göze alarak üretim yapıyor, bizim aptal diye baktığımız yıllardır atmosferik üreten japonlar bu gibi oluşabilecek sorunları öngördükleri için hala atmosferiğe devam ediyorlar şu an turbodan elde edemedikleri gücü elektrik motorlar ile elde ediyorlar motor hacimleri büyüyor ve vergi dilimleri yükseliyor bu bir dezavantaj diyebiliriz. Yapılması gereken ise emisyona göre vergi alınmasıdır ben bunu dizel kullanan biri olarak savunuyorum. Nereden nereye geldim, işin özeti 1.0 1.2 1.4 1.5 lerde bu yaşanacak ama şansa birinde olur birinde olmaz, alıcıya belirtmeniz ahlaken doğru olacaktır, ama satabilir misiniz bilmiyorum.