Kaderimize mahkum bırakıldıkServisin dediklerinin bir kısmı doğru.,
TSI ACT motor için konuşursak; bu motorda (triger ile devirdaim) birbirine bağlı değiller evet doğru.,
Ancak VAG grubu araçların (TSI / TDI) hepsinde devirdaim pompası yıllardır kronik sorunlu bir parçadır, Uzun yıllardır bu sorun olmasına rağmen malesef parçada iyileştirme de yapmıyorlar., Forumda devirdaim ile ilgili bu zamana kadar defalarca konu açıldı 40 bin km 'de su kaçağı yaşayanlar da oldu, 100 bin km 'de yaşayanlar da oldu., arracı bir anda aniden hararet yapanlarda oldu,
Nerede ne zaman yarı yolda bırakacağı belli olmayan bir parça olduğu için, motorun hararet yapıp (su kaynatıp) zarar görmesini önlemek için., bu tip ağır bakımlarda devirdaim pompasının değiştirilmesi önerilmektedir. O kadar masraf yaptıktan sonra denizi geçip derede boğulmak gibi bişey.,
Zaten aracınız 115.000 km ve 7 yaşına gelmiş, soğutma suyu antifrizi de artık ömrünü tamamlamış durumdayken., antifrizin donma korumasından bahsetmiyorum., sıvının (korozyon/pas) korumasından bahsediyorum., devirdaim değişirken antifriz sıvsı zaten boşalacağı için, motorun da zaten hali hazırda pek çok bölgesi de sökülmüşken hepsini o esnada aradan çıkartmış olurdunuz., ilerde (ne zaman sizi yarı yolda bırakacağı belli olmayan) devirdaim için tekrardan 2. kez işçilik ödememiş olurdunuz. arkadaşların demek istedikleri bu.!
Hayırlısı olur inşallah.