- Katılım
- 10 Nis 2019
- Mesajlar
- 960
- Tepkime puanı
- 1,136
- Konum
- ankara
- İsim
- recep
- Araç
- Golf 7 TDİ Highline manuel
Tdi serisinde devirdaim doğrudan triger kayışı ile çalışıyor. Klapeli sistem araç ısındığında klape açılarak sistemdeki sıvı çevrimi yapılıyor."golf 7de v kayisina bagli devir daim pompasi mi var?"
soruma cevap vermediniz, cidden soruyorum.
Sıvı pas korozyon yapmışsa zamanında değişmemişse klape sıkışıyor.. Fazla ısınan motor ciddi masraflar açar.. + Benzinli dizel farketmez yedek elektronik pompa var sizi kısa süreli servise kadar götürmesi açısından konulan resim ekliyorum.. Yeterliliğinden şüpheliyim akvaryum pompası gibi basit plastik parça motor sıvısı 90/100 derecelere çıkıyor..
Devirdaim gibi yüksek ısılara uzun süreli dayanamayabilir.
Tsi serisinde 2 tip devirdaim var. Biri V kayışı ile dönen solda Golf 5/6 da çıkıyor. /
Diğeri akü tarafında kayışlı üstünde termostatı bulunan Golf 7 resimleri ekliyorum.. Genelde Oring ve termostat bozuluyor.
Sorunuzun cevabı: Triger kasnağı dönüşünden yararlanarak küçük bir kayışla pompanın çalışması sağlanmış oluyor.
Cay dizel motorlarda sık görülen çürüme korozyon G12 sıvı konularak yıllarca değiştirmeden kullanılması. G12 2 yıl..!
Ekli dosyalar
Son düzenleme: