Golfteki Dq200 kuru şanzımandan sonra tiguanda dsg korkum yok hocam. Dq381 yağlı/ıslak şanzıman, Allaha şükür, hakkını veriyor.
Bakımı 2+2 garantiden dolayı yetkili serviste yaptırıyordum. Garanti martta bitiyor, özgürüm artık. Yılda 6bin kmde yapsan, bin km de yapsan yıl dolduğu için mecburen yetkiliye gidiliyor maalesef. Ha garantiyi yakarım diyen varsa bişey diyemem.
Aynen dediğiniz gibi yıllık 6bin km yaptığımdan, bakımı martta 12 ay yerine yaz sonu 18 ay olarak özel serviste yaptıracağım. Sadece fren hidrolik yağını yetkilide değiştirmeyi düşünüyorum.
Bu kadar basit.
Dısardan alacağınız yağa karar verin + filtreler tabi
Ben 95k km ye gelene kadar
Hep motul + mann filtrelerle devam ettim.
Filtreler hep uzman parcadan
Motul yagda
***Ankara tuğsan motul bölge müdürlügü
*** Ankara Aksu madeni yağlar motul yetkili satıcısı
*** En son uzman parca motul yağ satısına basladı..sonuncuyu ordan aldım.
Araçla sorunsuz 95k km ye geldim.
Bu süreclerde yağdan filtreden korkan biri
Bence aldığı yakıttan daha cok korksun.
Eylulden ekime 2 depo aynı BP den kirli/sahte/illegal motorin aldım...yok böyle rezalet..
Daha yeni araba kendine geldi.
Dandik akaryakıtı depoya ulaşıp temizleme seklinde tümden sistem den arındırıp boşaltamıyorsanız bu illegal yakıtın dibe çöken kısmıyla tümden temizlenmesi,,,, üzerine en az 4-5 depo temiz yakıt alıp eskisiyle harmanlanıp tüketilmesiyle anca mümkün olabiliyor.
Şu anki durum ?
Arac düzeldi calışma sesi optimal tüketim normal ugultu bitti. Bittide 3-4 ay sürdü parazitik motor sesi.