@windshear Teşekkürler ayrıntılı bilgilendirme için.
Kısa mesafelerde kullansanız da AddBlue olduğu için DPF aşırı yüklenmiyor beklendiği gibi. 500 km rejenerasyon çok makul.
Yakıt tüketiminiz de çok düşük bence, gayet iyi.
HVO100 yakıt motorinden bile iyi. Avrupa bu konuda çok ileri. CO2 dan bile yakıt elde ediyorlar pilot bölgelerde. Yoğunluğu düşük olduğu için dediğiniz gibi biraz fazla tüketiyor motor.
Özellikle bineklerde dizel oranı epey azalacak (eğer HVO100 imalatı çok artıp yaygınlaşmaz ise). Dizel emisyon sistemlerinin maliyeti ve sorun çıkarma ihtimalleri nedeniyle masrafları makul seviyeleri geçti Euro 6 ile beraber. Tek teselli İsveç teki medeni ortam ve trafik koşulları nedeniyle arıza ihtimalleri Türkiye den düşük olabilir. Yine de yeni araba alacak olsam benzinliyi tercih ederdim.
Selamlar..
Kısa mesafelerde kullansanız da AddBlue olduğu için DPF aşırı yüklenmiyor beklendiği gibi. 500 km rejenerasyon çok makul.
Yakıt tüketiminiz de çok düşük bence, gayet iyi.
HVO100 yakıt motorinden bile iyi. Avrupa bu konuda çok ileri. CO2 dan bile yakıt elde ediyorlar pilot bölgelerde. Yoğunluğu düşük olduğu için dediğiniz gibi biraz fazla tüketiyor motor.
Özellikle bineklerde dizel oranı epey azalacak (eğer HVO100 imalatı çok artıp yaygınlaşmaz ise). Dizel emisyon sistemlerinin maliyeti ve sorun çıkarma ihtimalleri nedeniyle masrafları makul seviyeleri geçti Euro 6 ile beraber. Tek teselli İsveç teki medeni ortam ve trafik koşulları nedeniyle arıza ihtimalleri Türkiye den düşük olabilir. Yine de yeni araba alacak olsam benzinliyi tercih ederdim.
Selamlar..