1.0 sizi üzmez öyleyse hocam. Çok da başarılı kendini ispatlamış bir motor.Haklısınız . İlk mesajımı tekrar okudum ,öyle anlaşılıyor. 1.0 tsi için tek endişem araç yüklüyken yokuş performansı olduğu için öyle yazmıştım. Örneğin ,4 kişiyle Eskişehir - Antalya yolunu yokuşlarda 80 km/s altına düşmeden tamamlayabileceğimi bilsem 1.0 tsi için tereddütüm kalmayacak. Senede 2 kez olsa da araçtakilere rezil olmak istemiyorum açıkçası o yüzden bazen 1.4 çağırıyor
ilk mesajımda belirttiğim gibi tork aralığı 1.4 e göre daha kısa ve 600 d/dak fark var. Bu da söylediğiniz gibi yokuşlarda sizi üzmez.
keşke fırsatınız olsa da her iki aracı da kullanıp deneyimleseniz.
1.0 3 silindir motor sesi ve salınımı 1.4 e göre daha fazla. Full performans isteğinizde de 1.4 bağımsız süspansiyon oluşundan ve torku daha alt devirlerde verdiğinden daha verimli.
1.0 alıp bir de cam tavan+highline kombinasyonu olursa sizi memnun edecektir.