@Ender @Laylayloom İyi dilekleriniz için teşekkür ediyorum, daha iyisi, bozulmayanı, can sıkmayanı sizlerin olsun inşallah.
Amaaaa arabaya malesef nazar değdi.
Cuma günü hevesle gezdim gece 2.00'ye kadar dışardaydım müziğin tadına vardım. Bugünde öğlen gibi dışarı çıkacaktım, aracıma atladım orta yükseklikte sesi açtım keyifli bir yolculuğa başladım. 10 km gittikten sonra ÇAT diye ses duydum ve müziğin sesi kesildi. Amfinin sigortasının attığını anladım. Baktım amfide enerji gözükmüyordu. Sıcaklığı kontrol ettim gayet soğuktu. Aksilik işte, çok istedim ya, illa bir terslik çıkacak.
Aradım hemen taktırdığım yeri dedim abi ses gitti, amfi çalışmıyor, kontağı kapadım bekledim açtım tık yok. Gittim dükkana kontrol etti sonra yeni sigorta taktı, takar takmaz yakıyor. 3-4 tane daha sigorta yaktık. Amfiye sadece güç bağlıyken bile sigortayı takar takmaz yakıyordu. Bu arada amfi takılalı henüz 21 saat olmuştu. Aslında Cuma günü baya dinledik hem dükkanda hem kendim gezerken ama o anda bozulmadı işte. Neyse distribütörü aradık durumu izah ettik, distribütör amfiyi gönderin bakalım dedi ama ne distribütör ne de taktırdığım dükkan "yenisini takın müşteri mağdur olmasın" gibi bir şey söylemedi.
Ürünü alalı 21 saat olmuş, üründe fiziksel hasar yok, su teması yok, garantiyi etkileyecek bir etkim yok ama gel gör ki beklemem gerekiyormuş. Çok canımı sıktı bu durum. Üzerinden 1 gün bile geçmemiş bir ürünün bozulmasından dolayı garanti sürecini beklemek istemediğimi belirttim. Ama malesef Pazartesi kadar beklemem istendi. Neyse amfiyi söktük orada bırakıp ayrıldım bir işim olduğu için. Akşam 18:00'a kadar moralim düşük, suratım beş karış işlerimi hallediyorum. Parasını hemen ödemişim, hevesle taktırmışım ama sonuç hüsran.
Akşam aradım dedim abi bu böyle olmaz, 21 saatte bozulan ürün için ben bekleyemem, bana yenisini tak sorun bendeyse bir daha parasını öderim yerim belli yurdum belli, bende değilse de sen zaten zararını telafi edeceksin dedim. Çok gönüllü olmasa da yenisini taktı (Neden çok gönüllü olmasa da dedim: Çünkü öğlen sorunla karşılaştıktan sonra dükkana gittiğimde hemen değiştirmesi gerekiyordu), bağlantı ve konfigürasyonları kontrol etti ve öylece dükkandan ayrıldım. Şuan ne olacak, yeni takılanda patlar mı, ilk takılan ürünün hatası neydi hiçbir fikrim yok. Bilgi alır almaz burada paylaşacağım. Bugün yaşadığım olayın özeti malesef bu.
1 adet Audison AP F8.9Bit 8CH with 9CH DSP Amfi, 1 adet Audison Apbx 10DF Kabinli Subwoofer, 2 çift 2-way Morel Maximo Ultra 602 hoparlörler ile beraber kablolama ve montaj dahil
8750 TL + kredi kartı taksitli alış-veriş için
vade farkı ödedim.