Yeni Honda Civic ( 2016 Honda Civic)


@Negatiwe s2000 için  4 adet concept tasarım 1 adet uygulama yapıldığı konusunda bilgi almıştım , 2018 yılı gibi süpriz bekleniyor ama kesinlik yok ne yazık ki ..!  

 

İç kısma spor otomobil havası verilmiş. Bahsedilen değerler de (1.5 turbo için) fena sayılmaz. Arka kısım hariç beğendim. Artık sol aynada Civic görünce "S" e almak için biraz düşünebilirim sanırım  :mad:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
İç kısma spor otomobil havası verilmiş. Bahsedilen değerler de (1.5 turbo için) fena sayılmaz. Arka kısım hariç beğendim. Artık sol aynada Civic görünce "S" e almak için biraz düşünebilirim sanırım  :mad:
Değerler fena sayılmaz değil muhtesem.

1.5 174 bg 1-100 6.8 sn civari diyorlar.

Nal toplatir yolda.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Bu arabayı Türkiye'dede üretecekler bildiğim kadarıyla. En çok merak edilen donanımları. Amerikadaki donanımları bekliyor insanlar ama gelecek mi bakalım.

1.5 motor için tek otomatik seçeneği cvt diye biliyorum ki bence çok büyük handikap. CVT çok zevksiz bir şanzıman türü. Manuel olanı çok iddalı olur ama az daha hafif olsa yeni vti olur bu :)  

 
On 20 September 2015 at 00:10, yusuf yazdı:

Sonunda bir honda konsolu ve kol dayama bölümü  hoşuma gitti. Ne çok yeni araba çıktı bu aralar.

Sonunda 3-5 katlı hangi kata bakılacağı belli olmayan gösterge panelinden normale geri döndüler. Değişiklik olsun diye yapılan zorlama tasarımlarla olmuyor.

İçi benim de hoşuma gitti. Dışı ise,biraz bekleyelim gözümüz alışır ise iyidir :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sonunda 3-5 katlı hangi kata bakılacağı belli olmayan gösterge panelinden normale geri döndüler. Değişiklik olsun diye yapılan zorlama tasarımlarla olmuyor.

İçi benim de hoşuma gitti. Dışı ise,biraz bekleyelim gözümüz alışır ise iyidir :)
çift karlı  gösterge aslında çok kullanışlı, sürat ekranına bakmak için yolda gözünüzü ayırmanız gerekmiyor örneğin. Honda'nın kötü olan kısmı menüleri, çok karmaşık ne nerede nasıl ulaşılır belli değil. Menülere bir ayar çekmeleri lazım.

 
Teknik Özellikler

MotorSu soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC i-VTEC, 16 supaplı, enine yerleştirilmiş, 4 silindir

Hacim (cc)1597

Yakıt türüBenzin

Maksimum güç125 PS (92 kW) / 6500 rpm

Maksimum tork152 Nm / 4300 rpm

ŞanzımanCVT

Süspansiyon (Ön)McPherson süspansiyon, toe kontrol bağlantılı ve viraj denge çubuklu

Süspansiyon (Arka)Çok noktadan bağlantılı bağımsız süspansiyon, viraj denge çubuklu

Uzunluk (mm)4648

Genişlik (mm)1799

Yükseklik (mm)1407

Aks mesafesi (mm)2698

Ön tekerlek izi (mm)1543

Arka tekerlek izi (mm)1557

Ağırlık, sürücü hariç (kg)1322

Lastikler215/55 R16

Yakıt deposu (lt)47

Bagaj hacmi (lt)519

Maksimum sürat (km/s)196

Hızlanma 0-100 km/s (sn)11,6

Şehir içi (lt/100 km)9,2

Şehir dışı (lt/100 km)5,2

Birleşik (lt/100 km)6,7

CO2 emisyonu (g/km)153

Fiyat

1.6 Premium (Düz)Düz1597 ccBenzin75,740 TL

1.6 Elegance (Düz)Düz1597 ccBenzin78,700 TL

1.6 Elegance (Otomatik)Otomatik1597 ccBenzin81,000 TL

1.6 Executive (Otomatik)Otomatik1597 ccBenzin90,250 TL

1.6 Premium Eco (Düz)Düz1597 ccBenzin/LPG81,340 TL

1.6 Premium Eco (Otomatik)Otomatik1597 ccBenzin/LPG83,640 TL

1.6 Elegance Eco (Düz)Düz1597 ccBenzin/LPG84,300 TL

1.6 Elegance Eco (Otomatik)Otomatik1597 ccBenzin/LPG86,600 TL

1.6 Executive Eco (Düz)Düz1597 ccBenzin/LPG93,550 TL

1.6 Executive Eco (Otomatik)Otomatik1597 ccBenzin/LPG95,850 TL

LPG sistemli modellerde, araç satış fiyatına LPG kiti, kit montaj işçilik bedeli ve sızdırmazlık testi ücreti dahil olup aracın TUVTÜRK'de yapılacak ilk muayene ücreti ile tescil sırasında ödenmesi gerekli Araç Trafik Tescil Müracaat ve İşlem formu bedeli fiyata dahil değildir.

- Sitede belirtilen tavsiye edilen perakande satış fiyatları, 07/10/2016 tarihinden 31/10/2016 tarihine kadar geçerlidir.

 
1.6 125 bg 152 nm tork atmosferik motor-CVT şanzıman- LPG ve 95.000 TL  şaka gibi :)

 
1.6 125 bg 152 nm tork atmosferik motor-CVT şanzıman- LPG ve 95.000 TL  şaka gibi :)
Sene olmuş 2016  :mad:

Hayır bu adamlar 20 sene önce 1.6 litre motordan 160bg çıkarabiliyordu. Madem yakıt tüketimini es geçiyorsun koy bari yüksek beygir gücünü.

100k para verip 1.0 tsi motoru yolda yakalayamıyorsun.

Ben turbo motorundan umutluydum onu da getirmemişler. Gelirse fiyattan üzecektir, bu fiyatlar yüksek çünkü.

Bir yerde okudum Almanlar avrupaya otomobil yapıyor, japonlar orta doğuya yapıyor demiş. Çok doğru.

 
Fiyat olarak Highline TDI DSG ye bir şey kalmamış...

Pahalı diye söylenir dururduk Vw ve Doğuş a 

Benzinli tuketimi fabrika verileri üzerine tüm markalarda olduğu gibi 1-1.5 litre ekleyerek hesaplamalı. Yaklaşık 11 litre olacaktır manueli..

Nasıl hesaplanıyor hatırlayamadım benzin tüketimine belli bir yüzde eklenrek LPG litre hesabını ? Tüplü olmasına rağmen yakıt tüketimi 40-50 kuruşun altına düşer mi emin değilim. 

LPG nin En önemli etkisi yakit ekonomisinden ziyade güvenli olup olmadığı.

Civic hepten uçtu :)

 
Acele etmemek lazım bence.

Honda nin eli boş değil artik.

Sirf Türk tuketici icin ve pazara yıl bitmeden girmek icin lpg+benzin getirdiler.

Arac avrupa da satisa cikmadi.

1.5 182 bg turbo rs versiyonu.

1.6 120 ve 160 bg dizel motorlari.

160 likta zf 9hp sanziman kullaniyor artik honda.

Su yukarida saydigim motorlar gelirse basarili olabilir.

Amerikada ve satista olan diger ülkelerde üstünde durulan

cift pinyon ozelligine sahip cok responsif bir direksiyon sistemine sahip olduğu.

Sensing paketleri gelirse teknoloji olarakta çığır acar.

Sinifinda ilk kez kullanilan ayna alti sinyal verildiğinde o yönün görüntüsünu gosteren kamera sistemi gibi.

Bence biraz daha bekleyelim 2017 ilk ceyrek oturur gibime geliyor.

1.5 182 bg lik motor o zamanlarda gelecek diyorlar.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Çok pahalı bu fiyatları haketmiyor bence hemde kendi ulkesinde 1.5 dizell cikartip turkiyede cikarmamasi bizleri asagalamis sayiyorum birde youtube kaza yapmis videosunu gordum direk sogudum aractan bu nedir kagit gibi

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Çok pahalı bu fiyatları haketmiyor bence hemde kendi ulkesinde 1.5 dizell cikartip turkiyede cikarmamasi bizleri asagalamis sayiyorum birde youtube kaza yapmis videosunu gordum direk sogudum aractan bu nedir kagit gibi Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam gelir dizelide gelir otomatigi de gelir. Acele etmemek lazim. Daha araba avrupa da çıkmadı. Bakin boyle araclarin amerikan ve avrupa versiyonlarinda degisiklikler olur. Dizeli kendi ulkesinde var bize yok diye bir uygulamada yok.

Honda türkiye sirf 2017 den once piyasada olalim diye atmosferik motorlu civicleri satisa sundu.

Benim anlamadigim daha arabayi incelemeden hiç ediyoruz. Biraz sabredip görelim ne çıkacak önümüze. Ben gidip sahsen bu arabayi test bile etmeyecegim bu motorla ve donanimla. 1.5 turbo 182 bg sensing paketli gelsin o zaman test edip iyi yanlari kötü yanlari siralariz.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Sene olmuş 2016  :mad:

Hayır bu adamlar 20 sene önce 1.6 litre motordan 160bg çıkarabiliyordu. Madem yakıt tüketimini es geçiyorsun koy bari yüksek beygir gücünü.

100k para verip 1.0 tsi motoru yolda yakalayamıyorsun.

Ben turbo motorundan umutluydum onu da getirmemişler. Gelirse fiyattan üzecektir, bu fiyatlar yüksek çünkü.

Bir yerde okudum Almanlar avrupaya otomobil yapıyor, japonlar orta doğuya yapıyor demiş. Çok doğru.
2017 başında Hb ile birlikte 1.5 turbo gelecek 2018 başında da dizel gelecek deniyor ama atmosferik bu fiyata olursa onları düşünmek bile istemiyorum. Honda bu kafayla giderse sonu mazda gibi olur. B segment jazz C segmenti fiyatına C segmenti civic D segmenti fiyatına satmaya çalışıyor. LPG farkı 6 bin tl şaka gibi. 

 

Geri
Üst Alt