Yeni Honda Civic ( 2016 Honda Civic)


Fiyat olarak Highline TDI DSG ye bir şey kalmamış...

Pahalı diye söylenir dururduk Vw ve Doğuş a 

Benzinli tuketimi fabrika verileri üzerine tüm markalarda olduğu gibi 1-1.5 litre ekleyerek hesaplamalı. Yaklaşık 11 litre olacaktır manueli..

Nasıl hesaplanıyor hatırlayamadım benzin tüketimine belli bir yüzde eklenrek LPG litre hesabını ? Tüplü olmasına rağmen yakıt tüketimi 40-50 kuruşun altına düşer mi emin değilim. 

LPG nin En önemli etkisi yakit ekonomisinden ziyade güvenli olup olmadığı.

Civic hepten uçtu :)
Lpg fiyatını 2.50 den sayarsak lpg tüketimi km başı 30 kuruşu bulmaz fakat kışın buna ilk çalışmada artacak olan benzin tüketimini de eklemek lazım o durumda 35 kuruşu bulur.

 

Ben bayiide gördüm aracı. En Üst paketin iç mekanı güzeldi. Ancak diğer paketler olmamiş. Kumaş kalitesi ve malzeme kalitesi vasat. Medya çok basit ve ufak. Kapı gözleri ufak iç mekan ergonomisini yine yapamamişlar. Bu seçicilik sanirim vw kalitesine alişmamizdan kaynakli.

Turbo motor 2016 şubatta geleceği öngörülen fiyat ise 105k en üst pakette alinabiliyor.

Octavia passat seçenekleri varken bu fiyatlara aman dikkat edilmelidir yeni civic için.

Hatta fiat egea seçeneğine baksinlar, ben bayiideki meyva suyu ikrami hariç memnun olabileceğim bir unsur göremedim.

 
Dün bende marmara bayiindeydim.Sanki en full paketin satılması için getirilmiş diğer paketler.En üst paket medya vs. güzel.Malzeme kalitesi iyileştirilmiş fakat bir golf değil(ön göğüs torpido kolçak kısımları sert plastik iç aksama sahip, kauçuk bile çoğu yerde kullanmamışlar.) Kaput açılırken eski usül amortisörsüz değnekli model  sizi karşılıyor :) ne olduğunu anlamadığım bir çift 20cm lik kablonun 10cm lik mavi bir kabloyla kaplanmış olmasına epey güldüm.malzemeden kaçılırda 10cm plastik kablo prestij kaybından çok ne kazandırır hondaya . dizel otomatiği 1 yıl sonra gelecekmiş.Epey full donanımın dizel otomatiği bekleyen kayınçoyu hondadan vazgeçiremedim.Yeni kasa eskilerine nazaran coupe sedan görünümüyle benim daha çok hoşuma gitti.Bayiideki en güzel şey ikram ettikleri cevizli kurabiyelerdi.

 
yeni civic e brake hold diye bişey gelmiş bizim auto hold un basmalı hali :)  

 
Civic sedan RS

Motor1.5 L DOHC VTEC TURBO

Hacim (cc)1498

Yakıt türüBenzin

Maksimum güç182 PS (134 kW) / 6000 d/d

Maksimum tork220 Nm / 1700-5500 d/d

ŞanzımanCVT

Süspansiyon (Ön)McPherson süspansiyon, toe kontrol bağlantılı ve viraj denge çubuklu

Süspansiyon (Arka)Çok noktadan bağlantılı bağımsız süspansiyon, viraj denge çubuklu

Uzunluk (mm)4648

Genişlik (mm)1799

Yükseklik (mm)1407

Aks mesafesi (mm)2698

Ön tekerlek izi (mm)1543

Arka tekerlek izi (mm)1557

Ağırlık*(kg)1388

Lastikler215/50 R17

Yakıt deposu (lt)46

Bagaj hacmi (lt)519

Maksimum sürat (km/s)200

Hızlanma 0-100 km/s (sn)8,1

Şehir içi (lt/100 km)8,3

Şehir dışı (lt/100 km)4,7

Birleşik (lt/100 km)6

CO2 emisyonu (g/km)138

* Aracın yürür vaziyetteki kütlesi
** Yukarıdaki tabloda belirtilen veriler Yeni Civic Sedan benzinli versiyon için geçerli 

Teknik veriler 162hp bir otomobil gibi

 
 Civic sedan RS

Motor1.5 L DOHC VTEC TURBO

Hacim (cc)1498

Yakıt türüBenzin

Maksimum güç182 PS (134 kW) / 6000 d/d

Maksimum tork220 Nm / 1700-5500 d/d

ŞanzımanCVT

Süspansiyon (Ön)McPherson süspansiyon, toe kontrol bağlantılı ve viraj denge çubuklu

Süspansiyon (Arka)Çok noktadan bağlantılı bağımsız süspansiyon, viraj denge çubuklu

Uzunluk (mm)4648

Genişlik (mm)1799

Yükseklik (mm)1407

Aks mesafesi (mm)2698

Ön tekerlek izi (mm)1543

Arka tekerlek izi (mm)1557

Ağırlık*(kg)1388

Lastikler215/50 R17

Yakıt deposu (lt)46

Bagaj hacmi (lt)519

Maksimum sürat (km/s)200

Hızlanma 0-100 km/s (sn)8,1

Şehir içi (lt/100 km)8,3

Şehir dışı (lt/100 km)4,7

Birleşik (lt/100 km)6

CO2 emisyonu (g/km)138

* Aracın yürür vaziyetteki kütlesi

** Yukarıdaki tabloda belirtilen veriler Yeni Civic Sedan benzinli versiyon için geçerli 

Teknik veriler 162hp bir otomobil gibi
Cvt şanzıman ile bu kadar güç aktarılıyor demekki.

Crv lerdeki gibi zf kullansa fiyatı 15 artar kafadan.

Yapacak birşey yok.

Manuel olsa düşünülebilir.

Fakat performanslı kullanırım derseniz cvt den uzak durmakta fayda var.

 
0-100 u berbat bu güç oranına göre, üstelik motor hacmi ufak ama tüketimi fazla. Dizel zf sanzimanlisini beklemek lazım alinacaksa

 
0-100 u berbat bu güç oranına göre, üstelik motor hacmi ufak ama tüketimi fazla. Dizel zf sanzimanlisini beklemek lazım alinacaksa
Son hızı da 200 km/s  bari 220 km olsaydı,lastik ebatı güzel

Cvt şanzıman ile bu kadar güç aktarılıyor demekki.

Crv lerdeki gibi zf kullansa fiyatı 15 artar kafadan.

Yapacak birşey yok.

Manuel olsa düşünülebilir.

Fakat performanslı kullanırım derseniz cvt den uzak durmakta fayda var.
Cvt şanzıman,ıslak dsg'den performans konusunda geri kalırmı sizce? Kuru 7 ileri dsg performas konusunda iddalıdır da belli bir tork gücüne kadar s=alala

 
bugün arkadaşım 101 bin liraya mavi civik aldı. fulu. 1 hafta sonra verecekler. araba gösterişli. performanssa bildiğiniz gibi. eh işte

 
Cvt şanzıman,ıslak dsg'den performans konusunda geri kalırmı sizce? Kuru 7 ileri dsg performas konusunda iddalıdır da belli bir tork gücüne kadars=alala
Şanzıman performans konusunda cvt ler berbat ötesidir.
Çift kavramalar hızlı değiştirir iyidirler. Hertürlü kurusu ıslağı performans konusunda iyidir. Ama ömür ve dayanıklılık anlamında kötüdür.

Ama zf gibi bir istisna vardır.
Hem çok hızlı değiştirir hemde yüksek tork kaldırır. Çift kavramanın zayıflıklarını taşımaz.

Bnm için bir aracı satın alma sebepleri arasındadır zf.
 
Şanzıman performans konusunda cvt ler berbat ötesidir.
Çift kavramalar hızlı değiştirir iyidirler. Hertürlü kurusu ıslağı performans konusunda iyidir. Ama ömür ve dayanıklılık anlamında kötüdür.

Ama zf gibi bir istisna vardır.
Hem çok hızlı değiştirir hemde yüksek tork kaldırır. Çift kavramanın zayıflıklarını taşımaz.

Bnm için bir aracı satın alma sebepleri arasındadır zf.
428i xdrive şehir içi ve uzunyolda kullandım zf şanzıman her türlü ayarı veriyor:) 200km hızda gazı yapıştırınca s=aman

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaslar internette yeni fc5 kasalarin durup dururken goctugu ile ilgili onlarca sikayet var bu arabayi alacaklar iyi arastirsin , bence otomotiv piyasasinin en akil almaz olaylarindan biri olmaya adaydir

 
Arkadaslar internette yeni fc5 kasalarin durup dururken goctugu ile ilgili onlarca sikayet var bu arabayi alacaklar iyi arastirsin , bence otomotiv piyasasinin en akil almaz olaylarindan biri olmaya adaydir
Kesinlikle, civic fc5 göçük mağdurları grupları felan var. Kendi kendine göçüyor ve Honda kullanıcı hatası vb şekilde reddedip işlem yapmıyormuş. Civic tarihinin en kalitesiz kasası olarak adlandırıyorlar. 

 

Evet ben bir arkadaşın arabasında da rastladım. C sütünu civarı dalgalanma şeklinde gözleniyor genellikle. Oldukça can sıkıcı bir olay. 

c1.jpg

c2.jpg

c3.jpg

c4.jpg

 

Geri
Üst Alt