Lastik yanağından hafif delindi lastikci içerden yama yaptı :( lastiği arkaya taktık, 1000km yol yaptım sıkıntı yok lakin güvenli değil. Ug8 yumuşak lastik.

 

Newerdais dedi:
Lastik yanağından hafif delindi lastikci içerden yama yaptı :( lastiği arkaya taktık, 1000km yol yaptım sıkıntı yok lakin güvenli değil. Ug8 yumuşak lastik.
Sizde belirtmişsiniz güvenli değil diye. Nacizane en az aynı akstaki lastikle beraber acil değiştirin hocam. Allah korusun.

 
Newerdais dedi:
Lastik yanağından hafif delindi lastikci içerden yama yaptı :( lastiği arkaya taktık, 1000km yol yaptım sıkıntı yok lakin güvenli değil. Ug8 yumuşak lastik.
Değerli Nazım Üstadım;

Elbette siz daha iyisini bilirsiniz ancak; naçizane önerim:

Güvenlik açısından; bu yırtılan lastik stepne yapılabilir.

 
@silvershadow

@newspeed

Lastik konusunda titiz davranırım aslında,bu sefer bir tembellik çöktü,idare et yada 4 adet yeni lastik al diye :)

kış lastikleri runflat olarak alınsa, sakıncası olurmu? zaten 16 ebat için fiyat farkı da çok yüksek olmuyor.

Lastik patlayınca kışın yolda uğraşmadan lastikciye kadar gitmek iyi olur.

 
Newerdais dedi:
@silvershadow

@newspeed

Lastik konusunda titiz davranırım aslında,bu sefer bir tembellik çöktü,idare et yada 4 adet yeni lastik al diye :)

kış lastikleri runflat olarak alınsa, sakıncası olurmu? zaten 16 ebat için fiyat farkı da çok yüksek olmuyor.

Lastik patlayınca kışın yolda uğraşmadan lastikciye kadar gitmek iyi olur.
Değerli Nazım Üstadım;

Ferit HOcamın da söylediği gibi;@Feriterk

Yanal desteklerin güçlendirilmesi konforsuzluk olarak size geri dönecektir.

Bana kalırsa bu lastiklerin yuvarlanma katsayıları da kaçınılmaz olarak yüksek olacağından yakıt tüketiminde oluşturacağı artışa yüksek maliyeti eklersek...

Lastik patlayınca kaskonun varsa yol yardımı çağırmak, garantideyse Vw'in yol yardımını çağırmak daha makul hale gelir. Çünkü bunlar ücretsiz.

 
@silvershadow Değerli Murat hocam; Verdiğiniz bilgiler çok doğru. Zaten lastik yanaktan darbe alınca runflat olsada sonuç aynı olur, çöp. Kış şartlarında malum soğuk havalarda yolda beklememek için, tabandan delinen hava kaçıran lastiğin onarımı için lastikciye kadar gitmek,  konfordan ödün vermek için sebep olabilir :) Yaş ilerledikçe üşengeçlik çöküyor,eskiden olsaydı &:
 
Merhaba,

17 inch jant ( Fabrika çıkışı olan model) olan 2015 model GOLF 7 1.4 150 beygirlik aracıma kış lastiği almak istiyorum. (  hafif rampaları olan gaziosmanpaşada oturup maslakta olan işime TEM yolunu kullanarak gidip geliyorum) Önerileriniz nelerdir?

Teşekkürler.

 
yilmaze dedi:
Merhaba,

17 inch jant ( Fabrika çıkışı olan model) olan 2015 model GOLF 7 1.4 150 beygirlik aracıma kış lastiği almak istiyorum. (  hafif rampaları olan gaziosmanpaşada oturup maslakta olan işime TEM yolunu kullanarak gidip geliyorum) Önerileriniz nelerdir?

Teşekkürler.
Hocam foruma hoş geldiniz.

Hem maliyet hem de sürekli tak çıkar olmasın diye 15-16' jant almanızı öneririm hocam.

Lastikte de en çok ıslak zemin performansı lazım size. O da Nokian'da vardı galiba.

 
Continental, nokian, goodyear, michelin kış lastikleri üst sınıftır. bunlardan herhangi birini alabilirsiniz.

 
Orhan Hoca dedi:
WR D4  s=s16   s=s16   s=s16   8D
nasıl lastik hocam kullanıyormusunuz?
Evet kullanıyorum. ıslak yolda ve su birikintisinde sert frende deneme şansım oldu sadece. Sonuç mükemmel diyebilirim. Zaten ıslak zemin frenlemesi ''A'' sınıfı olan bir lastik.

Ayrıca aracımın orjinal yazlık lastiği Michelin. Ama Nokian WR D4 michelin'den daha sessiz. Sessiz yanak teknolojisi dedikleri gerçekten harika.

Virajlara sert girişlerde ,yolu kavramada son derece kararlı ve iyi bir lastik.

Continental T850 ile arasında çok ufak bir fark olmasına rağmen ben alırken özellikle WR D4 tercih ettim  :'(

Alacak olanlara Tavsiye kesinlikle ederim.

 
D3 fiyatlarını bilmiyorum bakmadım hiç yorum yapamayacağım maalesef.

 

Arkadaslar dun Ankara da basima gelen bir hadiseyi anlatayim.

Yoğun trafigi olan bir kavsakta aksam 20.00 civarı seyrederken kavsagi geçtikten sonra önümüzdeki bir aracin ani frenleme yapması sonucu kendimi yan seride atip kaymadan durabildim. Lakin yerde buz ve kir karisimi bir tabaka oldugu icin onumdeki araclar duramayip zincirleme kaza gecirdi. Soku atlatip ileri doğru yurudugumde. Sadece ondeki 3 aracin kaza yapmadigini daha oncede  2 aracin daha kaza yaptigini ogrendim. Kis lastigi cok onemli gercekten. Nokian Wrd4 lerde super bir performans sergiledi.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt