Saat yerine yazılan Passat yazısı bence kötü durmamış. Beyaz yerine gümüş veya altın rengi ve daha ince bir font kullanılsaymış daha premium ve özgün durabilirmiş. Benim gözümde saat sadece süs nitelikli bir detay olduğu için çok önemsemedim ve biraz da taklit imajı veriyordu.
1.5 keyifli bir motor. Gaz tepkileri güzel, ama malesef aracın rodaj döneminde olmasından dolayı çok fazla deneme şansım olmadı. Önceki 2017 1.4 Tsi Comfort aracıma göre sanki yol izolasyonu, amortisör tepkileri, direksiyon hissiyatı daha iyi geldi. Yelken modu diye tabir edilen, gazdan ayağınızı çektiğinizde vitesi boşa alma işlemini gerçekleştiriyor.Yelken moduna geçtiğinde ekranda D5 ve D6 gibi vites bilgilendirmesi sadece D olarak değişiyor. Bu işi çok sık yapmasa da algoritmasına göre uygun gördüğünde yapıyor.
İzmir - Afyon arasında 115 - 120 km gibi süraatlerle ve klima açık yakıt ortalamam 6,5 lt olarak gerçekleşti. Afyon - Konya arasında ise aynı şartlarda 5,4 lt ortalama yakaladım.
Önemli ve çok gecikmiş güncellemelerden biri de Led farlar... Gece yolculuğu performansını henüz test etmemiş olsam da , öğle vakti yolda selektör yaptığımda farların trafik işaret tabelalarını aydınlatması dikkatimi çekti. Bir de sanki fren pedalının tepkilerinde bir değişiklik söz konusu. Muhtemelen otonom sürüş altyapısına uygun bir altyapı hazırlığı yapılmış olabilir.
Multimedyası önceki aracıma göre daha iyi, internet üzerinden sistem, medya gibi güncellemeleri yapmak için seçenekler çıkıyor. Ama, ben wifi üzerinden telefonuma bağlayıp güncelleme aradığımda herhangi bir veriyle karşılaşmadım.
Eğer ki ülkemizdeki vergi durumu müsade ederse, B9 kasaya geçmeden, bu araçta belki ilerleyen zamanlara yeni teknolojiler ve otonom sürüşle ilgili donanım seçenekleri sunabilirler. Benim tahminim bu kasada asıl amaç, güçlü makyaj değişikliğinden ziyade otonom sürüşle ilgili ilk adımları atmak olacak.