sergentunc
Üye
- Katılım
- 9 Ara 2019
- Mesajlar
- 196
- Tepkime puanı
- 327
- İsim
- Sergen
Bugün bir bayiyi 1.5 TSI Highline model için arkadaşım aramış ve ellerinde olduğunu 246 bin olarak vereceklerini söylemiş. Maşallah piyasa nereye gidiyor böyle.
Euro 7.70 oldu adamlar napsınBugün bir bayiyi 1.5 TSI Highline model için arkadaşım aramış ve ellerinde olduğunu 246 bin olarak vereceklerini söylemiş. Maşallah piyasa nereye gidiyor böyle.
10bin için mantıksız,@bf417 Ben de şubatta 1.5 higline siparişi vermiştim. Bugün bayi ile tekrar görüştüm bana aşağı yukarı bir fiyat söyleyin diye ısrar edince şubatta 214 bin olan araba 240 bin tl olmuş. Bu durumda arabadan vazgeçeceğim.
Bu arada arkadaşlar bir araç buldum 2019 model istediğim renkte ve sadece 170 km de. 215 ile 220 arası bir fiyata pazarlık durumundayım. 2020 ye 240 vermek yerine aynı özellikteki 2019 araca 20-25 bin daha az vermek mantıklı mı?
Replika Durban'ı unutmayalım hocam, sonuçta araba R-LineYine R-Line konusunu yanlış anlayan bir golf kullanıcısı, ya da golfçü değil bir direksiyonla 40bin fark yaratan uyanık
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2020-vw-golf-1.5-tsi-act-dsg-highline-plusr-line-cam-tavan-818050996/detay
Elektrikli araçta zaten ötv çok düşük değil mi.@Culture33 Başına 1 rakamı çok iyimser olmuş. Doğrusu 3 olacak. Başına 1 rakamı ile sadece pillerini alırız.
Ayrıca yerli olunca millet ÖTV teşvikli felan olacak sanıyor .Gümrük birliği anlaşmasına göre tek bir firmaya yerli diye ÖTV muafiyeti olması mümkün değil. Herkes ortada yerli arabadan ötv almazlar diye sallıyor.
Silindir hacmi 85 kW'ı geçmeyen elektrikli araçlardan %3 ÖTV, %18 KDV,Elektrikli araçta zaten ötv çok düşük değil mi.
Teşekkürler hocam bilgiler için. Bu beklentiler gerçekleşecek gibi gözüküyor...WP ticaret grubumuzda İtalya otomobil sektörünün görüşü paylaşıldı. TR de aynı yönde beklenti olduğu belirtilmektedir.
Dün de bir Oyder Webinar günüydü. Covid-19'un İtalya'ya ve İtalyan otomotiv sektörüne getirdiği sorunları, şimdiyi ve geleceği kıymetli arkadaşım Çınar Noyan'ın moderatörlüğünde Doç. Dr. Leonardo Buzzavo'dan dinledik. Kısaca özetleyecek olursak:
1 - Sıfır denecek sayıda yeni araç satışı mümkün oldu Mart ve Nisan aylarında.
2 - Sıfır araç satışları kısa sürede toparlanacak gibi değil. İnsanların önceliği sıfır araç almaktan çok uzakta. Öncelikle hayatta kalmaya çalışıyorlar. Şirketler de öyle.
3 - Yetkili satıcılar uygun fiyatlı ikinci el araç satışına, yedek parça ve servis hizmetlerine yönelmek zorunda.
4 - Yeni müşteri elde etmeye çalışmak yerine eldeki eskileri iyi değerlendirmek, onlarla bağlılığı artıracak ürün ve hizmetler geliştirilmeli, uygun fiyatla akü - lastik değişimi, periyodik bakım paketleri hazırlanmalı.
5- Yetkili satıcıların maddi yapıları kuvvetli olanları bu krize daha dayanıklı olabilir ama bir kısmı kapanacaktır maalesef.
6 - Gelecek eskisi gibi olmayacak. Artık dijital her anlamda hayatımızın içinde daha çok olacak. Tanıtımda eski sistemler de yaşayacak (fuar, teşhir, deneme sürüşü) ama dijital tanıtım sistemleri ile birlikte.
7 - Post virüs döneminde toplu taşıma çok da cazip olmayacak, işlerine şahsi araçlarıyla gitmek isteyenler sıfır olmasa da makul fiyatlı bir otomobil almak isteyeceklerdir. İkinci elde bu anlamda hazır olmalı bayiler.
8 - Premium markalar bayi adetlerini azaltacaktır.
Bütün bunlar İtalya'dan yansımalar ama bence tüm dünyada geçerli olacak şekilde net anlatıldı. @Oyder'e ve sayın Buzzavo'ya teşekkürler...
170 km de araba sıfır araba demek bence . 170 km için gidipte fazladan 10 bin bile vermem tabi istediğim özellikler var olmak şartıyla.@bf417 Ben de şubatta 1.5 higline siparişi vermiştim. Bugün bayi ile tekrar görüştüm bana aşağı yukarı bir fiyat söyleyin diye ısrar edince şubatta 214 bin olan araba 240 bin tl olmuş. Bu durumda arabadan vazgeçeceğim.
Bu arada arkadaşlar bir araç buldum 2019 model istediğim renkte ve sadece 170 km de. 215 ile 220 arası bir fiyata pazarlık durumundayım. 2020 ye 240 vermek yerine aynı özellikteki 2019 araca 20-25 bin daha az vermek mantıklı mı?