Herkese iyi akşamlar dilerim. 2015 model 65 bin km deki aracımla memleketten dönerken, mola verdikten sonra tekrar yola koyuldum. 1. Vites te kasisten geçtim, 2. Vitese attım tam yola bağlanıcam gaza yüklendim ki, bi baktım boş viteste gaz verir gibi devir çeviriyor ama araç gitmiyor. Debriyaj pedalı bomboş yumuşamış gibi. Mecburen 200 km kadar kullanmak zorunda kaldım. İstanbula gelince hemen yetkili servise gittim. Dağları biz yaptık hesabı havalar cıvalar. Parça 10 gün sonra gelir diyince çıktım uğraşmadım.
Daha sonra tsi toledo kullanıcısı dayımın yalvar yakar tavsiyeleri ile 50 yıldan fazla sadece vw tecrübesi olan ve çevremde ve nette iyi dönüşler almış özel bir servise gittim. Aracı test ettiler baskı balatanın bittiğini, değişmesi gerektiğini söylediler. Aracı ertesi sabah götürdüm, söküldü gerçekten gitmiş baskı. Sachs marka yeni debriyaj seti takıldı. İlgi, bilgi alaka gerçekten iyiydi. Ufak bi yer samimiyet var. Bundan sonra da burayı tercih ederim diye düşünüyorum.
Aracı teslim aldım. Bu zamana kadar eşşeğe biniyormuş gibi geldi, pedal yumuşacık anında kavrıyor ses falan yok. Geçişler rahatlamış. Buraya kadar herşey güzel.
Gelelim şuan ki problemime. Araç baskı balata değiştikten sonra, rölantide sarsıntılı çalışıyor. Bariz belli, koltukta ve pedalların oradan çok net belli oluyor. Aracı yaptırdığım yeri aradım. Bobin yada buji gibi ihtimalden bahsetti, debriyaj ile bir alakası olmadığını söyledi. Bende açıkçası debriyaj ile bir alakası olmadığını düşünüyorum ama sizlerin görüşleri ve tecrübelerini bekliyorum. Araç şuan 65 bin km de, eylül ayında bir başka özel serviste 60 bin kmde yağ bakımı yapıldı ve bujide değişti. Mahle filtreler, Liqui moly high tec 5w30 , Ngk bujiler kullanıldı. Bu kadar kısa sürede ve km de, eğer olduysa bobin veya buji arızası vermesi normalmidir ? Aracımın karakterini getçekten iyi biliyorum. Daha önceden böyle değildi. Motor soğuk veya sıcakken en ufak bi sallanma sarsıntı yoktu. Şuan ise tam tersi. Yolda yapsam motor sıcakta olsa sallantılı rölantide
Daha sonra tsi toledo kullanıcısı dayımın yalvar yakar tavsiyeleri ile 50 yıldan fazla sadece vw tecrübesi olan ve çevremde ve nette iyi dönüşler almış özel bir servise gittim. Aracı test ettiler baskı balatanın bittiğini, değişmesi gerektiğini söylediler. Aracı ertesi sabah götürdüm, söküldü gerçekten gitmiş baskı. Sachs marka yeni debriyaj seti takıldı. İlgi, bilgi alaka gerçekten iyiydi. Ufak bi yer samimiyet var. Bundan sonra da burayı tercih ederim diye düşünüyorum.
Aracı teslim aldım. Bu zamana kadar eşşeğe biniyormuş gibi geldi, pedal yumuşacık anında kavrıyor ses falan yok. Geçişler rahatlamış. Buraya kadar herşey güzel.
Gelelim şuan ki problemime. Araç baskı balata değiştikten sonra, rölantide sarsıntılı çalışıyor. Bariz belli, koltukta ve pedalların oradan çok net belli oluyor. Aracı yaptırdığım yeri aradım. Bobin yada buji gibi ihtimalden bahsetti, debriyaj ile bir alakası olmadığını söyledi. Bende açıkçası debriyaj ile bir alakası olmadığını düşünüyorum ama sizlerin görüşleri ve tecrübelerini bekliyorum. Araç şuan 65 bin km de, eylül ayında bir başka özel serviste 60 bin kmde yağ bakımı yapıldı ve bujide değişti. Mahle filtreler, Liqui moly high tec 5w30 , Ngk bujiler kullanıldı. Bu kadar kısa sürede ve km de, eğer olduysa bobin veya buji arızası vermesi normalmidir ? Aracımın karakterini getçekten iyi biliyorum. Daha önceden böyle değildi. Motor soğuk veya sıcakken en ufak bi sallanma sarsıntı yoktu. Şuan ise tam tersi. Yolda yapsam motor sıcakta olsa sallantılı rölantide
Moderatör tarafında düzenlendi: