Toleransı büyük olan parça sınıra daha uzaktır .peki toleransı yüksek tutulan bir parça mı daha sınıra yakındır toleransı düşük tutulan parça mı?
Toleransı büyük olan parça sınıra daha uzaktır .peki toleransı yüksek tutulan bir parça mı daha sınıra yakındır toleransı düşük tutulan parça mı?
Zaten incelemeden normal motora sınıra daha yakın deme durumu yok sadece yazılım için normal şartlar için konuşarak böyle diyoruz yoksa söylediğiniz her şeye katılıyorum ben de.Hocam ben size katılıyorum . Sıkıştırma oranlarına bakmadım ama diyelim 1.0 tsi daha fazla kuvvet altında çalışıyor . Ben şurdayım bir parçanın sınırını o parçanın dayanıklılığı belirler . Çok güçlü bir parça çok sıkıştırırsa ve bu dayanımın altında bir kuvvetse bu parça sınıra yakın olmaz . Bir parça düşük dayanıma sahip ve o dayanıma yakın kuvvetler altında çalışıyorsa bu parça sınıra yakındır . Yani demek istediğim şu verileri incelemeden o motor sınıra yakın demek doğru değildir .
Çok güzel söylemişsiniz hocam, bunun normali zaten budur. Ben de böyle düşünerek kendimce söylüyorum yoksa 2.0 TSi ile aynı parça kalitesi ile üretilen bir 1.0 TSi tabiki de aynı dayanıma sahiptir. Fakat marka neden böyle bir şey yapsın. Her motor kendine göre dayanıma sahip.Hocam şöyle tolerans genelde düşük tutulur ve bu parçadan bağımsızdır . Ne kadar yüksek tolerans o kadar maliyettir .
AhahahahahhFurkan
Vize cikti kardes, yazilimi attir motoru patlat
Aracın ömrü açısından bunun dışında da her anlamda çok faydalı bir uygulama.Bu arada biz golf dışındaki araçlarımızın bakımını 5 bin kmde bir motul kullanarak yapıyoruz . 15 bin yağ bakımı için çok geç bence .
Golf içinde yapılması gerekiyor aslında 15 bin bir bakım için çok uzun bir süre . Golf garantili ve servis bakımlı olduğu için hiç ellemiyorum .Aracın ömrü açısından bunun dışında da her anlamda çok faydalı bir uygulama.
Golf'te neden aynı şekilde bakım yapmıyorsunuz ?