DSG aracınız ile kaç kilometredesiniz



1.4 tfsi a3 sedan 44500 civarı. 2 kez kavrama değişti [emoji4]

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Evdeki araçlar: Ekim 2015 çıkışlı Golf 7 1.6 TDI dsg 14100 km de ve Mayıs 2015 çıkışlı Tiguan '2.0 TDI dsg 44300 km de şanzıman açısından sorunsuz hamdolsun..

 
2014 model 1,6 tdi dsg aracım 20.000 km'de. Alırken hiç tereddüt etmemiştim. İyi ki de etmemişim, zevkle eşimle beraber kullanıyoruz.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Leon 1.2 tsi ile 26000 km deyim.Allah'a şükür bir sorun yok.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Golf 1.2 tsi dsg ye gectim.18200 km de.Onceki sahibinde bir kere kavrama değişmiş.Şu anlık dsg'de bir sıkıntı titreme yok.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Uzun zaman sonra da olsa sizi görmek ne güzel Değerli Cenk Hocam
Evet gerçekten biraz vakit geçmiş  :)

Memlekete döneli 4 gün oldu. Şöyle bir foruma bakayım dedim ve şaşırdım kaldım. Forum hem teknoloji hem de içerik olarak çok ilerlemiş. Katkısı olan herkese başta siz olmak üzere çok çok teşekkürler.

Takibe devam.

 
2010 higline dsg 140 hp 89000 sıkıntı yok (maşaallah)

 
46000 km. Dsg'de bir problem var yokuş yukarı yüksek devirde vites yükseltirken ıslık gibi bir ses çıkarıyor.  Tamamen dikkatsiz kullanıldı, kullanımda hiç bir sorun yok ama ıslık sesi bazen can sıkıyor  ( her zaman değil ara sıra yapıyor sesi )

 
Şu an 70 km deyim sıkıntı yok  &:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
2013 dsg 103 bin :) sorun yok maaşallah


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Bende foruma yeni katıldım.Aracımıda yeni aldım :)

Daha önceden polo 1.2 tsi dsg 17.500 km sıkıntısız.Şimdide 1.6 tdi dsg 110hp  1000 km :)  

 
2012  MK 6  1.4 TSİ 122 Ps DSG  7 İLERİ   aracımı 52.000 km satın aldım 

yaklaşık 24 ay  içinde aracım 108.852 km oldu  Dsg şanzıman kullanırken dikkat edilmesi gereken sadece bir kaç hayati kural var uzun müddet sıkıntısız kullanılabilir.

1) aracınızı park ederken muhakkak ayağınızı frenden kaldırmadan direk  önce el frenini çekin sonra P konumuna getirin önemi;

aracınızı park ederken  Vitesi P konuma alip freni bırakıp  El frenini çekerseniz  aracınızın o anki bütün frenleme yükünü dsg şanzımana bindirmiş olursunuz.  ( aracınız muhtemelen 1 veya 2 santim geriye esneme yapar ki cok zararlıdır ) 

dsg acısından yanlıs parklama yaptığınızı  şu şekilde anlarısınız  aracınızı tekrar çalıştıracağınız zaman motor kısmından  sanki araç devirli çalışır gibi bi ses gelir

ve siz  misal vitesi R ye takıp gitmek için  kolu hareket ettiğinzde "GARÇ" şeklinde bir ses duyarsınız ve vites  P den R ye zor geçer  bu söylediklerim D konumu içinde geçerli :)

2) Işıklarda trafikte vs   durduğunuzda TAM FRENLEME YAPIN fren e yarım basmayın yanı aracınız  kavrama yapmayı bıraksın  önemi ;

yarım frenlemede  aracın  Kavrama tarafı  boşta kalmadığı için büyük arızalara sebeb verebilir. TAM FRENLEME yaptığınızı şu şekilde anlayabilirsiniz.

aracınız durduğunda  ayağınız frende iken  DSG vitesli araçlar  800 devirde çalışır 

bunu şu şekilde test edebilirsiniz  herhangi bi boşlukta  araç D konumunda iken aracı durdurun frenı birakın  araç kendi kendine hareket edecektir ileri doğru devir saatini takip ederek 

anlayabilirsiniz.

2 sene ve 56.000 km Tecrübesi ile sabittir:)

 

2012  MK 6  1.4 TSİ 122 Ps DSG  7 İLERİ   aracımı 52.000 km satın aldım 
yaklaşık 24 ay  içinde aracım 108.852 km oldu  Dsg şanzıman kullanırken dikkat edilmesi gereken sadece bir kaç hayati kural var uzun müddet sıkıntısız kullanılabilir.
 
1) aracınızı park ederken muhakkak ayağınızı frenden kaldırmadan direk  önce el frenini çekin sonra P konumuna getirin önemi;
aracınızı park ederken  Vitesi P konuma alip freni bırakıp  El frenini çekerseniz  aracınızın o anki bütün frenleme yükünü dsg şanzımana bindirmiş olursunuz.  ( aracınız muhtemelen 1 veya 2 santim geriye esneme yapar ki cok zararlıdır ) 
dsg acısından yanlıs parklama yaptığınızı  şu şekilde anlarısınız  aracınızı tekrar çalıştıracağınız zaman motor kısmından  sanki araç devirli çalışır gibi bi ses gelir
ve siz  misal vitesi R ye takıp gitmek için  kolu hareket ettiğinzde "GARÇ" şeklinde bir ses duyarsınız ve vites  P den R ye zor geçer  bu söylediklerim D konumu içinde geçerli [emoji4]
2) Işıklarda trafikte vs   durduğunuzda TAM FRENLEME YAPIN fren e yarım basmayın yanı aracınız  kavrama yapmayı bıraksın  önemi ;
yarım frenlemede  aracın  Kavrama tarafı  boşta kalmadığı için büyük arızalara sebeb verebilir. TAM FRENLEME yaptığınızı şu şekilde anlayabilirsiniz.
aracınız durduğunda  ayağınız frende iken  DSG vitesli araçlar  800 devirde çalışır 
bunu şu şekilde test edebilirsiniz  herhangi bi boşlukta  araç D konumunda iken aracı durdurun frenı birakın  araç kendi kendine hareket edecektir ileri doğru devir saatini takip ederek 
anlayabilirsiniz.
2 sene ve 56.000 km Tecrübesi ile sabittir:)
 
 
Katılıyorum ben 1 maddeyi yapmıyordum bir iki cm ileri geri hareket ediyordu. Birde vitesi p ya da r alırken çok zor geçiyordu öğrendiğim iyi oldu çok sağllun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Geri
Üst Alt