Neden Golf 8 Alınmamalı?


Golf mkCORONA diye tarihe geçecek az kaldı.

Kaput amortisöründen başlanıyor janta, janttan fara, fardan bardaklığa, bardaklıktan yine kaput amortisörüne..

bitmeyen döngü.

Yıllık bakım gibi..

kısır döngü.. 

Türkiye'ye giriş yaptırılmasın diye eylem yapılırsa şaşırmam. 

Aracımızı seviyoruz eyvallah. 

Bundan önce  dizel-benzinli, sunrooflu-sunroofsuz, dsg-manuel gibi kıyaslamalar vardı..

Özetle en iyi Golf, sahip olunan Golf'tür. Alıştın mı vazgeçilmiyor anlaşılan. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@hsgur Bilezik neden kullanılıyor? Orj ölçülerde değiller mi? Cms jant kullanmıştım, orjinal jantlar kadar sağlamlardı. Tiguan için 19 jant düşünüyorum,standart jantlar 17, kışlık olarak kullanırım (17’leri) diye düşündüm. 5 kollu 19 inç bir jant. 235/50/19  

3CC45297-D2A7-435F-9DFA-7B8CD137923A.jpeg

3A0DD4FF-4645-42E7-9E0C-E13331D0085C.jpeg

E030CE54-8BB1-4275-9486-747B7679426C.jpeg

 
araci alan arkadaslar olursa yakinda gti panjurlariyla degisimler  baslar öndeki led icin 😀  halen gelis zamaniyla ilgili net bilgi sahibi olan yok dimi aramizda 

 
@ogzogz arkadasa katiliyorum bos yada dolu simdi 7 ve 7.5 kasalar gercekten guzel bu tartismasiz ama icimziden kac kisi araci canli gorup inceledi bir bilemedin iki kisi belki ön yargili gibiyiz evet kaput amörtisoru vs vs birkac sey eksik ama yeni herzaman yenidir diye dusunuyorum son teknoloji son guvenlik sistemleri yani demek istedigim 7 7.5 tan kötü degildir bu bir gercek belki renkler zevkler olayi olur bu ayri bir tartisma konusu aracin ruzgara direncinden bir cok sistemine kadar 7.5 ustunde oldugu bariz sekilde ortada simdi 7 7.5 kullanan arkadaslar biraz alinicak belki ama bir gelsin gorelim bakalim test edelim belki icinizden bir burda olumsuz yorum yapan arkadas ilk degistiricek olanlar olucak belkide 😃

 
@Tsigolf Hocam yeni her zaman yenidir diyerek her şeyi kabullenemeyiz maalesef. Gözümüze hitap etmeyen bir şeyin ardına bakamıyoruz işte.

 
@Seastar76  

en boşunda bile

hayaleti + basic ledi standart yapan (İQ LED yok doğal olarak) 

acc / şerit takip standart deniyordu (bunları güvenlik opsiyonu olarak kabul ettikleri için) 

280-300  imkansız rakamlar .

bu arada efsane kasa ünvanı mk4 e ait

mk7 için Baba kasa nicki uygun gibi 

mk4 ün o günün şartlarına göre karizması rakipsiz dir . 

mk8 en dipten  350 den girer anahtar sallaması 

370 

390-395  olarak uzar . 

280 'e başlığı  " NEDEN MK8 ALINIR" şeklinde revize etmek farz olur . 

 
paylaşıldı mı bilmiyorum ama şöyle bir edit var janttaki şerit dışında fena durmuyor sanki he? bir çoğumuz alana kadar epey evrim geçirir elbet  :D



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Tsigolf Hocam yeni her zaman yenidir diyerek her şeyi kabullenemeyiz maalesef. Gözümüze hitap etmeyen bir şeyin ardına bakamıyoruz işte.
dostum senin kabullenip kabullenmemen yada soyle diyelim bizlerin kabullenip kabullenmmesine kim bakiyor vw muhendislerimi vw patronumu ?? kimin umurunda ebette senin demek istedigini bende diyorum iste kaput cubugu olsun surgulu bardaklik vs vs elbette olmasi cok daha guzel bunlar varken neden kaldirildi sozunu senin gibi herkes diyor tabiki ama burda biyerden alirken biyere koyulmada var aracinda hayalet ekran var yok bilemem var sayiyorum ben ama kac kiside var suan bu forumda sohbete katilan arkadaslarimizda simdi standart oluyor en basiti hatta ben sana soyle diyelim 17 modeden sonraki araclarda 18 19 20 model araclarda bildigim kadariyle koltuk alti cekmeceleri yok motor kaputunu acarsan motor kapaginin uzerinde VW armasi ve TSİ YAZİ LOGOSU yok hani bahane ariyozya kaput demiriydi vs vs baktiginda bunlarda bahane ama kac kisi bunu yazdi cizdi burda gorusune saygim var goze hitap etmemis olabilir senin icin zaten etmeyen arkadaslarda muhtamelen tercih etmicektir diye dusunuyorum ama bence haksizlik oluyor forumda bakiyorum yerden yere vurulmus nerdeyse her detayiyla demicem ama bardaklik kaput cubugu iste birtakim ufak tefek eksikleriyle eksik olsada o bir GOLF SONUCTA..

 
@Nature and cars bilezik olayında ben de çok takılmıştım, bilezik varsa jant orijinal CMS değil diyen lastikçi bile oldu, ancak araştırınca sıkıntı olmadığını gördüm, kendi markası altında sattığı jant modellerini marka odaklı değil de genel ürettikleri için olabilir diye düşünüyorum ve CMS garanti bölümünde göbek bileziğine de garanti verdiklerini gösteren , her ne kadar ana bayiiden satın almış olsam da her kafadan ses çıkınca şüpheye düştüğüm ancak satın aldığım jantın CMS nin orijinal jantı olduğuna ikna olduğum (çok bilen lastikçi veya kişilerin dediği gibi göbek bileziği kullanılıyorsa orijinal CMS değildir diyenler sayesinde kafam karışmıştı ve onlara karşın içimi rahatlatan) yazıyı da fotoda ekliyorum.

C8D84624-C0E9-435C-ABBD-4B42E7CD2D17.jpeg

 
Tartışma bitsin Golf 9 geldi ;)

XopMFK.jpg


 
Moderatör tarafında düzenlendi:

mk8 için fiyat baremi ? 

sabah çanakkale avekten aradılar .  ( fi tarihinde fiyat almıştım  ,  müşteri avına çıkmışlar) 

a3 sedan design / sport presitj paketli (sunroof + geri görüş + katlanan aynA paketi)  380 bin  

hatchback yok olsa 365 bin olurdu 

mk8 style (high) için 

bunlar standart geliyorsa 

+ hayalet 

+şerit takip 

+ acc

+cruise kontrol

+taverna ambiyans

+yeni kasa bindirmesi

+İQ LED   (Audide sanırım halen  daha eski nesil  led farlar var)

style mk8 390 a işaret ediyor . hadi 380 dip  (sunroof dahil 1.5 tsi)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt