Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Eleştiri kişiseldir. Kimseyi bağlamaz. İsteyen istediği eleştiriyi yapar. Bı kişinin şahsına değil bu eleştiri arabaya, araba size küsüp kırılacak değil ya
Eleştiri, bireylerin düşüncelerini ifade etme hakkıdır; ancak bu hakkın sorumluluk bilinciyle kullanılması gerekir. Özellikle teknik veya somut verilere dayanan konularda yapılan eleştiriler, yalnızca kişisel görüş olmaktan çıkar ve başkalarını doğrudan etkileyen bir bilgi kaynağı haline gelir. Eğer bir eleştiri, insanların yanlış yönlenmesine, gereksiz tereddütler yaşamasına ya da bilgi kirliliğine sebep oluyorsa, artık sadece bireysel bir görüş değil, toplumsal bir etkiye sahip bir söylem haline gelmiştir.
Örneğin, bir araç hakkında yanlış veya eksik bilgilere dayanan bir eleştiri yapmak, o aracı satın almayı düşünen kişilerin hatalı kararlar almasına sebep olabilir. "İsteyen istediğini söyler" yaklaşımı, bilgi sorumluluğunu göz ardı etmek anlamına gelir. Bir eleştirinin, gerçeği yansıtıp yansıtmadığı, ne derece nesnel olduğu ve insanları yanlış yönlendirip yönlendirmediği göz önünde bulundurulmalıdır. Çünkü sorun, bir arabanın "küsmesi" değil; o aracı almayı düşünenlerin, hatalı ve yanlı yönlendirmelerle kafalarının karışmasıdır.
Bu yüzden, eleştiri yaparken doğru bilgiyi aktarmak, sübjektif yorumlarla nesnel gerçekleri birbirine karıştırmamak ve yanlış yönlendirmelerden kaçınmak gerekir. Özgürlük, bilgi kirliliği yaratma hakkını içermez. Doğru ve bilinçli eleştiriler, bireylerin daha sağlıklı kararlar almasına yardımcı olurken, bilgi eksikliğiyle yapılan eleştiriler gereksiz kafa karışıklıklarına ve yanlış yönlendirmelere yol açabilir.Saygılarımla
 

Eleştiri, bireylerin düşüncelerini ifade etme hakkıdır; ancak bu hakkın sorumluluk bilinciyle kullanılması gerekir. Özellikle teknik veya somut verilere dayanan konularda yapılan eleştiriler, yalnızca kişisel görüş olmaktan çıkar ve başkalarını doğrudan etkileyen bir bilgi kaynağı haline gelir. Eğer bir eleştiri, insanların yanlış yönlenmesine, gereksiz tereddütler yaşamasına ya da bilgi kirliliğine sebep oluyorsa, artık sadece bireysel bir görüş değil, toplumsal bir etkiye sahip bir söylem haline gelmiştir.
Örneğin, bir araç hakkında yanlış veya eksik bilgilere dayanan bir eleştiri yapmak, o aracı satın almayı düşünen kişilerin hatalı kararlar almasına sebep olabilir. "İsteyen istediğini söyler" yaklaşımı, bilgi sorumluluğunu göz ardı etmek anlamına gelir. Bir eleştirinin, gerçeği yansıtıp yansıtmadığı, ne derece nesnel olduğu ve insanları yanlış yönlendirip yönlendirmediği göz önünde bulundurulmalıdır. Çünkü sorun, bir arabanın "küsmesi" değil; o aracı almayı düşünenlerin, hatalı ve yanlı yönlendirmelerle kafalarının karışmasıdır.
Bu yüzden, eleştiri yaparken doğru bilgiyi aktarmak, sübjektif yorumlarla nesnel gerçekleri birbirine karıştırmamak ve yanlış yönlendirmelerden kaçınmak gerekir. Özgürlük, bilgi kirliliği yaratma hakkını içermez. Doğru ve bilinçli eleştiriler, bireylerin daha sağlıklı kararlar almasına yardımcı olurken, bilgi eksikliğiyle yapılan eleştiriler gereksiz kafa karışıklıklarına ve yanlış yönlendirmelere yol açabilir.Saygılarımla

Mükemmel tespitler…
Ancak yine de eleştiri hakkı bakidir
Ben o aracı kullanmışımdır, problemler yaşamışımdır, üreticisi ,ithalatçısı veya bayiisi ile sorunlarım olmuştur, kıl ve gıcık olmuşumdur yazarım, burası mahkeme değil, bilimsel kongre değil…
Firma zarar görmesin derdinde hiç değilim, potansiyel alıcılar da sonuçta gider aracı görür,inceler test sürüşü yapar, satıcıdan direkt bilgi alır, burada tanımadığı insanların yorumlarıyla bağlı kalıp araç alacak veya alımdan vaz geçecek pek bir kimse yoktur merak etmeyin
Saygılar…
 
Son düzenleme:
Mükemmel tespitler…
Ancak yine de eleştiri hakkı bakidir
Ben o aracı kullanmışımdır, problemler yaşamışımdır, üreticisi ,ithalatçısı veya bayiisi ile sorunlarım olmuştur, kıl ve gıcık olmuşumdur yazarım, burası mahkeme değil, bilimsel kongre değil…
Firma zarar görmesin derdinde hiç değilim, potansiyel alıcılar da sonuçta gider aracı görür,inceler test sürüşü yapar, satıcıdan direkt bilgi alır, burada tanımadığı insanların yorumlarıyla bağlı kalıp araç alacak veya alımdan vaz geçecek pek bir kimse yoktur merak etmeyin
Saygılar…
Elbette, herkes yaşadığı deneyimleri paylaşabilir ve eleştiri hakkına sahiptir. Ancak burada önemli olan, eleştirinin içeriği ve etkisidir. Kendi deneyimlerinizden yola çıkarak olumsuz yönleri dile getirmeniz elbette doğal, fakat bunu genelleştirerek herkes için geçerli mutlak bir gerçekmiş gibi sunmak yanıltıcı olabilir.
Bir aracın üreticisi, ithalatçısı veya bayiisiyle yaşanan bireysel sorunlar, objektif bir değerlendirme mi yoksa subjektif bir memnuniyetsizlik mi, bunu ayırt etmek önemlidir. Çünkü sizin kıl olduğunuz veya gıcık kaptığınız bir durum, herkes için aynı anlama gelmez. Eleştiri yaparken subjektif deneyimle objektif gerçekleri birbirinden ayırmak, bilgi kirliliğini önlemek açısından değerlidir.
Ayrıca, "Burada tanımadığı insanların yorumlarıyla bağlı kalıp araç alacak veya alımdan vazgeçecek pek kimse yoktur" düşüncesi teoride doğru olabilir, ancak pratikte çoğu insan yorumları dikkate alarak bir ön yargı oluşturur. Hatta bazen, hiç araştırma yapmadan sırf internette okuduğu yorumlarla bir ürünü almaktan vazgeçen kişiler bile vardır. Bu yüzden, yapılan eleştirilerin doğruluğunu ve etkisini göz ardı etmemek gerekir.
Sonuç olarak, burada mesele eleştiri hakkını kısıtlamak değil, eleştirinin sorumluluk bilinciyle yapılması gerektiğini vurgulamaktır. Eleştirilerimiz, başkalarını yanlış yönlendirecek şekilde değil, olabildiğince doğru ve dengeli olmalıdır.Saygılar
 
Hocam birimiz 110 hp diğeri 520 hp araç versin bir zahmet mtv'sini :)
Hocam 520 bg teslanin tum beygirlerinin hakki verilerilerek kullanilsa kac km gider bu merak konusu elektrikli aeaclarda hep alt limitlerde kullanilan km verisi menzil olarak geçiyor.?
 
Hocam 520 bg teslanin tum beygirlerinin hakki verilerilerek kullanilsa kac km gider bu merak konusu elektrikli aeaclarda hep alt limitlerde kullanilan km verisi menzil olarak geçiyor.?
Bizde de fabrika yakıt tüketimler alt limitlerde kullanılan veriler zaten :) 110 bg hakkını vermeye çalışsak (çokta zor olmaz :) ) tüketimimiz 10 lt/100 km'den aşağı düşmez.
 
Bizim iş yine dizel mi benzinli mi boyutundan , dizel mi elektrikli mi'ye doğru gidiyor..

Açıkçası her araç herkese mantıklı gelmeyebilir. Bu bir fiyat olabilir ya da başka bir şey ..
Bakınız Tayron için bagaj ya da koltuk seçimi bile kullanıcıdan kullanıcıya değişiyor..
Buna cam tavan ya da cam tavansız , otomatik manuel gibi seçenekleri artırabiliriz.

Her yeni çıkanı alma isteği de bende yok. Yeri gelince almak daha mantıklı geliyor. Bir aracın bakımını yaptırmak, lastiğini yenilemek , aküsünü değiştirmek, muayeneye götürmek vs..
Tabii ki bu benim tercihim.

Alıp garajda saklanan araçlar var, binilmiyor bile. Alalım dursun. Bir de hiç durmadan araba geliyor yenileniyor.. ve çabuk tüketim durumu doğuyor. Hep bu her sene yenilenen telefonlar yüzünden..
Bu gidişle kullan at araçlar çıkacak. Gerçi uzun dönem kiralama da benzer diyebiliriz..
 
Selamlar,

Tayron için yeni gelen elegancelarda opsiyon olarak 15" disover pro, travel assist ve 19" jant var.

İlk gelen boş elegancelar ile arasında 200bin tl civari bir fark var, size bu donanımlar için değer mi aradaki fark?
(sadece maddi olarak sormuyorum, travel assist ve discover pro gerçek hayatta fark yaratıyor mu?)
 
Selamlar,

Tayron için yeni gelen elegancelarda opsiyon olarak 15" disover pro, travel assist ve 19" jant var.

İlk gelen boş elegancelar ile arasında 200bin tl civari bir fark var, size bu donanımlar için değer mi aradaki fark?
(sadece maddi olarak sormuyorum, travel assist ve discover pro gerçek hayatta fark yaratıyor mu?)
Dün bakmıştım araç oluşturucudan. Alınan opsiyona göre tavsiye ve ek donanım seçimi için öneriler çıkıyor. Oradan tek tek hangi opsiyon hangi özellik getiriyor web sitesinde görünüyor.
 
Uzun yolda plug-in hibritler klasik hibritlere göre çok daha avantajlı durumda. Çünkü elektrikli hibrit modunu seçerseniz, 2, 2,5 veya 3 litreyle bile çok rahat uzun yol yapabilirsiniz. Ve biliyorsunuz, artık her yerde hızlı şarjlar var; batarya bitiyor durumlarda, yarım saatlik bir molayla bataryayı doldurup tekrar hibrit avantajını kullanabilirsiniz.
Şarj etmediğiniz sürece 2-3 litre/100 km gibi yakıt tüketimi mümkün değil.

Uzun yolda ucuza şarj ederseniz ancak avantajlı olabilir. Aksi taktirde sürekli uzun yolda ağırlık fazlalığı nedeniyle dezavantajlı.
 
Bizde de fabrika yakıt tüketimler alt limitlerde kullanılan veriler zaten :) 110 bg hakkını vermeye çalışsak (çokta zor olmaz :) ) tüketimimiz 10 lt/100 km'den aşağı düşmez.
Baya yokuşlu yolda 3. Vites 6 bin devirde anlık 16L buluyor
 
1830 falan fiyat döndürüyolar 2025 life golfe???

Kimse almaz ki ? Bu fiyattan

Yemleme / oltalama deneyleri !!!
 
1830 falan fiyat döndürüyolar 2025 life golfe???

Kimse almaz ki ? Bu fiyattan

Yemleme / oltalama deneyleri !!!
Fiyatlar gene artıyor maalesef…230e için numaramı bıraktım bayilere şimdi fiyatı sabitlemek için sıradaki partide ısıtmalı koltuğu ve karartmalı camı kaldırmışlar yazmış biri dh de.Isıtmalı koltuk hayatımda kullanmadım da bmwde de olması lazım yani. 1.7 ye life golf gene az buçuk satıyordu,1.8 e sanmam da 1.75e hala satılır belki bu ay yavaşlar gelecek ay komple piyasa artınca izleriz filmi.Birini gördüm dh de son partiden araç kitledim yazmış 1.750ye onu koşarak almış adam.Doğuşun rakam olarak çok satma derdi yok diye düşünüyorum vardır kafalarında bir plan.Sattıkları her araçta iyi kar ediyorlar sayının önemi kalmıyor,dönem dönem para lazımsa da spesifik modelde iyi kampanya yapıyorlar rahat rahat takılıyorlar.Tayronu sattıkları adamlara bile ucuz verdik diye yad etmemişler gene de tükettiler arabayı.Bundan önce sağlam golf manuel satışı yaptılar.Ondan önce otomatik life taigo,atmosferik poloyu piyasaya göre ucuz verdiler bol sattılar böyle gider,yeni stratejileri bu.Öbür firmalarda da son seat atecalar fiyat iyiydi hatırlarsanız mesela.Kampanya yoksa araba almayacağız alırsak da düşme ihtimalini kabulleneceğiz bu kadar.
 
Şarj etmediğiniz sürece 2-3 litre/100 km gibi yakıt tüketimi mümkün değil.

Uzun yolda ucuza şarj ederseniz ancak avantajlı olabilir. Aksi taktirde sürekli uzun yolda ağırlık fazlalığı nedeniyle dezavantajlı.
Uzun yolda, hibrit olmayan, anam babam usulü klasik benzinli aracımla üç buçuk litre tüketen ben, bu yorum karşısında bir şey diyemiyorum.
 
Fiyatlar gene artıyor maalesef…230e için numaramı bıraktım bayilere şimdi fiyatı sabitlemek için sıradaki partide ısıtmalı koltuğu ve karartmalı camı kaldırmışlar yazmış biri dh de.Isıtmalı koltuk hayatımda kullanmadım da bmwde de olması lazım yani. 1.7 ye life golf gene az buçuk satıyordu,1.8 e sanmam da 1.75e hala satılır belki bu ay yavaşlar gelecek ay komple piyasa artınca izleriz filmi.Birini gördüm dh de son partiden araç kitledim yazmış 1.750ye onu koşarak almış adam.Doğuşun rakam olarak çok satma derdi yok diye düşünüyorum vardır kafalarında bir plan.Sattıkları her araçta iyi kar ediyorlar sayının önemi kalmıyor,dönem dönem para lazımsa da spesifik modelde iyi kampanya yapıyorlar rahat rahat takılıyorlar.Tayronu sattıkları adamlara bile ucuz verdik diye yad etmemişler gene de tükettiler arabayı.Bundan önce sağlam golf manuel satışı yaptılar.Ondan önce otomatik life taigo,atmosferik poloyu piyasaya göre ucuz verdiler bol sattılar böyle gider,yeni stratejileri bu.Öbür firmalarda da son seat atecalar fiyat iyiydi hatırlarsanız mesela.Kampanya yoksa araba almayacağız alırsak da düşme ihtimalini kabulleneceğiz bu kadar.
Faiz + altın da durum bu sekilde iken

Millet bunlardan çıkıp arabaya saldırmaz.

Hatta şu linkteki durum bile çok net dogruluyor

Buna milletin resmi banka kanallarındaki legal altın rezervini eklersek ?

liste yada masa başı fiyatların artması araba piyasasını ateşlemez.

https://www.sozcu.com.tr/yastik-alti-altinda-4-bin-ton-asildi-p50553
 

Faiz + altın da durum bu sekilde iken

Millet bunlardan çıkıp arabaya saldırmaz.

Hatta şu linkteki durum bile çok net dogruluyor

Buna milletin resmi banka kanallarındaki legal altın rezervini eklersek ?

liste yada masa başı fiyatların artması araba piyasasını ateşlemez.

https://www.sozcu.com.tr/yastik-alti-altinda-4-bin-ton-asildi-p50553
Vw tr nin zam yaparken hiçbirşey umrunda olmuyor ki hocam. Nasıl olsa satılıyor.

Yarınlar dünü aratıyor özetle.
 

Geri
Üst