- Katılım
- 28 Nis 2018
- Mesajlar
- 3,404
- Tepkime puanı
- 4,174
- Konum
- Kayseri
- İsim
- Ahmet
- Araç
- 2013 1.2 TSI Midline Plus Manuel
Aynı benim aracı anlatıyorsunuz şuan.araç sadece bir ve ikinci viteste ikinci viteste daha yoğun şekilde gaza çok az dokunulduğunda ufak bir tekleme yapıyordu. soğukta daha belirgin oluyordu gece saatlerinde.
Hatta ilk çalıştırmadan belli bir süre sonra aracın devri normale dönüyor ya, boş viteste gaza çok hafif dokunup devri sabit tutmaya çalışın titreyecek mi devir saati? ve motor sarsılıyor, biraz gaza fazla basın giderek azalarak kayboluyor
Akü sanmıyorum hocam , değişin diyeceğim de o da ucuz değil ki artık. Bir de 1.5 yıl çok erken, aracın sürekli yatıyor çalışmıyor olması gerek. Ha sürekli çok kısa mesafe kullanıyorsanız bir ölçüm yaptırın.ama alt devirlerde motor soğukken yapmaya devam ediyor bobinleride değiştiricem yakında ama bu sorun ateşleme sisteminden kaynaklı belli
Tuhaf olabilir ama akü etkileyebilir mi 1.5 yıllık akü var araçta
bir önceki akümün bitiminde hiç bu tarz şikayetlerim yoktu benim.
Bobin ben de değiştirmedim, 4 buji yetkili serviste değiştim meraktan, çözülmedi problem, daha 36 bin km kullanmıştım o bujileri hala duruyor bagajımda.
1 ve 2. Viteslerde oluyor diyorsunuz ya aslında 5 ve 6 da da oluyor ama hissetmiyor olabilirsiniz. Örneğin 6. Vites 75 km hız Düz yolda giderken gaza çok hafif basarak ilerleyin araç bir gaz veriyor bir gaz bırakıyormuş gibi hissedebilirsiniz.
Tabi motor soğukken, motor ısınınca neredeyse tamamı kayboluyor bende...
Bunu araca yabancı birine, ustaya, yetkili servis çalışanına deneyimletmekte zorlanıyorum.
Ezbere konuşuyorlar hemen , devirsiz kullandığınızdan öyle oluyor azıcık basın korkmayın yakmaz diye espri katıyor bir de.
Diğerine götürüyorsun hata mesajı yok ki hata verene kadar böyle binin diyor. Hata verse senin ustalığına ne gerek var onu ben de bilirim...
Motor kulağına bakın sağlam mı boşluk var mı diyorum. Eliyle motoru tutup sallıyor yok sağlam diyor.
O istiyor ki sadece yağ bakımına gelsinler işçilikten de kazanayım parçadan da ayrı kazanayım, böyle sıkıntılı işlerle uğraşmayayım, işi zaten çırağa yaptırıyor.
İşi sadece motor olan adama gideyim diyorsun o ayrı öpmeye çalışıyor, yağ eksiltiyor mu peki diyor evet diyorum. Motoru açmadan birşey diyemeyiz işi çok diyor. (Yolunacak kaz gördü)
-1.2 mi 1.4 mü
+1.2
- Bu araçta turbo 1500 den sonra açar o yüzden alt devirler ölü olur normal..
diyen bile çıktı (biliyor ama bilgiyi işine geldiği gibi yorumluyor)