s=kopAnladığım kadarı ile 1.2 de pek etki yapmıyor, ama dizel ve 1.4 çok te iyi, biz fakirler karanfil ile idare etcez )
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Mesajını yeni gördüm Eren kusura bakma. Kalkışta gidişte fark ediyor bayağı. Sanki o turbo devreye girmedenki o ölü devir aralığı yok oluyor.. Ama bana yakıt tüketimi arttı gibi geldi geri bağladım iptal ettim. İptal edince de araba hantallaşmış gibi geldi , şimdi tekrar açmayı düşünüyorum [emoji2]@Nektar Hakan dün sende ACT moda geçtin, izlenimlerini alalım [emoji4]
ne kadar fark etti tespit edebildiniz mi?Mesajını yeni gördüm Eren kusura bakma. Kalkışta gidişte fark ediyor bayağı. Sanki o turbo devreye girmedenki o ölü devir aralığı yok oluyor.. Ama bana yakıt tüketimi arttı gibi geldi geri bağladım iptal ettim. İptal edince de araba hantallaşmış gibi geldi , şimdi tekrar açmayı düşünüyorum
Abi ne desem yalan olur ama 4.5 falan ortalamayla gittiğim yolda bazen 5 küsürlere çıktı 4.8 falan oldu. Bazen yokuş aşağı 3 litre 2 litre oluyor hani. Aynı yolda 3 , 2 göremedim ya da bana öyle geldi. Sanki bi yarım litre artış var gibi. Yerler ıslaktı onun da etkisi var abi o yüzden tam bir şey söyleyemiyorum.. Yarın güzelinden bir test edeyim elimizde videolarımızla konuşalım abi inş. güzel bir paylaşım olur [emoji4]ne kadar fark etti tespit edebildiniz mi?
Denemek lazım @enpisagor dostum. Her şey kullandığınla sınırlı değil gönül zenginliği daha önemli.'Can' Dostum :'(Anladığım kadarı ile 1.2 de pek etki yapmıyor, ama dizel ve 1.4 çok te iyi, biz fakirler karanfil ile idare etcez )
iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
yakıtta fark ölçebildiniz mi?1 sn kadar bir gelişme oldu. tabiki bu çok hissedilemiyebiliyor ama en azından hissiyat çok belirgin
hiç yakıt ölcmedim bu yaşıma kadar.[emoji1] İnan bilmiyorum fark edip etmediğini. herşeyi ayarlamak lazım düzgün bir ölçü için . mevsim hava yol lastik basıncı yük motor sıcaklığı vs etkenleri farklılık gösterebilir bunları ayarlamak çok zahmetli be yau [emoji1]yakıtta fark ölçebildiniz mi?