Genco53
Üye
Değerli arkadaşlar merhaba,
CLH motor kodlu aracımda enjektör diplerinde tabiri caizse yağ göleti oluşmaya başlamıştı. Özellikle 3.ve 4. enjektör dibinde. Buna bağlı olarak enjektör keçesi (contası) değiştirildi. Contaları aldığım ilk parçacı araç şase koduna baktıktan sonra conta kutusundan 2'si farklı marka 4 tane conta verdi. Dedim uyumsuzluk olmasın. Kodlarına baktım aynı kodda ürünleri veriyorum dedi. Neyse aldık taktık 1 hafta sonra durum aynı.
Başka parçacıdan ELRİNG marka 4 tane conta alarak yine değişim yaptım. 2 gündür gözlemliyorum. çok hafif bir nemlilik başlamış. Bu süreçte yağ uyarısı vs vermiyor. Yağ seviyem, kontrol çubuğundan baktığımda 2 çizginin ortasında. Araç 149000kmde. Son yağ bakımını 145binde Toptec 4200 Luqui Molly ile değişim yaptım.
Sorum şu: Forumlarda gördüğüm kadarıyla conta değişimi olmasına rağmen enjektör diplerinde yağlanması devam edenler KÜLBÜTÖR kapağı ( üst kapak ) değiştirdiğini bazı araçlarda üst kapağın belli bir sonra içeriye yağ sızdırdığını belirtmiş.
*Conta değişiminden külbütör kapağına geçmeden evvel arada başka bir işlem yapılabilir mi ?
*Kaçınılmaz son külbütör kapağını değiştirirsem nelere dikkat etmeliyim ?
*Eğer hafif bir sızıntı ile devam edecek olursam bu motora zarar verir mi ?
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
CLH motor kodlu aracımda enjektör diplerinde tabiri caizse yağ göleti oluşmaya başlamıştı. Özellikle 3.ve 4. enjektör dibinde. Buna bağlı olarak enjektör keçesi (contası) değiştirildi. Contaları aldığım ilk parçacı araç şase koduna baktıktan sonra conta kutusundan 2'si farklı marka 4 tane conta verdi. Dedim uyumsuzluk olmasın. Kodlarına baktım aynı kodda ürünleri veriyorum dedi. Neyse aldık taktık 1 hafta sonra durum aynı.
Başka parçacıdan ELRİNG marka 4 tane conta alarak yine değişim yaptım. 2 gündür gözlemliyorum. çok hafif bir nemlilik başlamış. Bu süreçte yağ uyarısı vs vermiyor. Yağ seviyem, kontrol çubuğundan baktığımda 2 çizginin ortasında. Araç 149000kmde. Son yağ bakımını 145binde Toptec 4200 Luqui Molly ile değişim yaptım.
Sorum şu: Forumlarda gördüğüm kadarıyla conta değişimi olmasına rağmen enjektör diplerinde yağlanması devam edenler KÜLBÜTÖR kapağı ( üst kapak ) değiştirdiğini bazı araçlarda üst kapağın belli bir sonra içeriye yağ sızdırdığını belirtmiş.
*Conta değişiminden külbütör kapağına geçmeden evvel arada başka bir işlem yapılabilir mi ?
*Kaçınılmaz son külbütör kapağını değiştirirsem nelere dikkat etmeliyim ?
*Eğer hafif bir sızıntı ile devam edecek olursam bu motora zarar verir mi ?
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.