Cam tavanlı 1.0 style mı? Cam tavansız 1.5 mi? Acil yardım :)


1.5 tsi der geçerim. Sanroof takıntınız var ise o da size kalmış. Sanroofun benim açımdan açık halinin dışarıdan görünüşü dışında bir anlamı yok.
Ama 1.5 tsı siz sürerken inanılmaz keyifle süreceksiniz.1.0 tsi de bu ne dedirtmez.
 

Tamamen zevke bağlı, 1sene 1.4act sunroofsuz kullandım, son 4aydir 1.5 sunrooflu kullanıyorum (ikiside golf7) önceden ne gereği var zaten küçük araç dedim ama şimdi bu sunroof olayı içeriyi ne kadar ferahlattı diyorum. Şahsen aile ve arkadaşlardan 60km/h geçmiyorum diye linç yiyen birisi olarak tercihim sunroof olurdu ama tavsiyem ikisininde içine otur mümkünse bı tur at.
 
bu işin sonucu hep aksesuar kazanır insanlar lüks ve gösteriş sever akıl 1.5 kalp 1.0 der
 
Önceki aracım sunroof lu golf7 1.6tdi highline idi, 3 yılı aşkın zamandırda panoramik cam tavanlı 1.5tsi tiguan highline kullanıyorum. Kaç defa cam tavanı açtınız derseniz, en fazla 5-6 defadır.
3 silindirli motorlardan her zaman uzak durmuşumdur. Tamam şehir içinde az yakabilir, ama uzun vadede performanslı kullanımda motor ömrü açısından üzebilir, titreşimde cabası. Sunroof takıntınız yoksa 4 silindirli 1.5tsi tartışılmaz...
 
Önceki aracım sunroof lu golf7 1.6tdi highline idi, 3 yılı aşkın zamandırda panoramik cam tavanlı 1.5tsi tiguan highline kullanıyorum. Kaç defa cam tavanı açtınız derseniz, en fazla 5-6 defadır.
3 silindirli motorlardan her zaman uzak durmuşumdur. Tamam şehir içinde az yakabilir, ama uzun vadede performanslı kullanımda motor ömrü açısından üzebilir, titreşimde cabası. Sunroof takıntınız yoksa 4 silindirli 1.5tsi tartışılmaz...
 
3 yıldır 1.0 tsi kullanıyorum katiyyen titreşim yok. Evet çok atik denemez ama seyir hızı açısından da üzmedi
 
1.0 dsg kullanicisiyim aracimda sunroof yok.Beyaz Golflerde cam tavan efsane duruyor goruntu olarak. Hizli arac kullanmayi seviyorsaniz 1.5 sakin normal kullaniciysaniz 1.0 gayet yeterli.Aldigimdan beri hicbir sorun vs yasamadim gayet verimli yeterli ve uzun yolda kullaniyorum.170 uzeri hizlar icin 1.5 alinir.Bagimsiz susp. avantaj.Birde sunruflu aracin piyasasi ulkemizde cok hizli.Bunuda goz onunde bulundurmak lazim.
 
1.5 yaz kış yağmur güneş her hava koşulunda farkını hissedeceğiniz bir seçenek. Cam tavan bulunduğunuz şehre, kullanma alışkanlığınıza göre değerlendirebilrisiniz. Ben istanbulda e-5 trafiğinde sunroofun bir artısını göremedim. Bir önceki aracım sunroofluydu yalnızca satarken fotoğrafını çekmek için kullandım. Şimdi 1.0 kullanıcısıyım.
 
Aslında sakin kullanımda 1.5 daha keyifli 250 tork 1400 devirden itibaren veriyor o yüzden aracın deviri kolay kolay düşmüyor.1.0 ise 2000 devirden sonra canavarlaşıyor az sakin kullanayım dediğinizde araç hemen yığılıyor .Sunroof ise sadece aracı dıştan güzel gösteriyor satışı biraz daha kolay olabilir ama genel olarak Bmw'ciler gibi Golf kullanıcısı için olmazsa olmaz değildir.
 
Tereddüt bile etmeden 1.5 tsi. Neden mi 4 silindirli kronik sorunu yok denecek kadar sessiz stabil kuş gibi motor . Dilediğinde ayağının altında güç var. ara hızlanmaları çok güzel. Arkalar bağımsız süspansiyon. ARaç sürmeyi seven biriyseniz 1.5tsi almakta tereddüt bile etmeyin. sanruf da güzel ama arabanın sürüş kalitesine hiç bir etkisi yok. Bu benim şahsi fikrim. 1.0 tsi 3 silindirli kötü değil ama daha titreşimli çalışıyor . Motor kulaklarını erken bozuyor. 3 silindirli fındık kadar motor tecrübe etmedim ama çok da uzun ömürlü bir motor olacağını sanmıyorum en azından 1.5tsi ile kıyaslanamaz .
 
Ben tartışmasız 1.0 cam tavan alırdım. şu an kendime ikinci el bakıyor olsam da ilk tercihim cam tavan olurdu. 1.0 ve 1.5 eTSI'lar arasında birinin R performansı verdiği yok zaten... biri eşşek, diğeri bir tık daha hızlı bir eşşek.
 
Tereddüt bile etmeden 1.5 tsi. Neden mi 4 silindirli kronik sorunu yok denecek kadar sessiz stabil kuş gibi motor . Dilediğinde ayağının altında güç var. ara hızlanmaları çok güzel. Arkalar bağımsız süspansiyon. ARaç sürmeyi seven biriyseniz 1.5tsi almakta tereddüt bile etmeyin. sanruf da güzel ama arabanın sürüş kalitesine hiç bir etkisi yok. Bu benim şahsi fikrim. 1.0 tsi 3 silindirli kötü değil ama daha titreşimli çalışıyor . Motor kulaklarını erken bozuyor. 3 silindirli fındık kadar motor tecrübe etmedim ama çok da uzun ömürlü bir motor olacağını sanmıyorum en azından 1.5tsi ile kıyaslanamaz .
arka bağımsız süspansiyon sadece 1.5 r line da var diye biliyorum tüm paketlerde var mı 1.5 in
 
Ben tartışmasız 1.0 cam tavan alırdım. şu an kendime ikinci el bakıyor olsam da ilk tercihim cam tavan olurdu. 1.0 ve 1.5 eTSI'lar arasında birinin R performansı verdiği yok zaten... biri eşşek, diğeri bir tık daha hızlı bir eşşek.
R OPSİYONU motorda fark yaratmıyor ki donanım biraz daha farklı hatta aynı sadece görselde eklemeler var en boş versiyon da aynı motor r line da aynı motor
 
Yaşadığınız şehre bağlı bence karasal iklim bir yerde yaşıyorsanız, örnek ben Kastamonu da yaşıyorum 2008 de megane hb cam tavanlı aldım gün sıcak açamıyorsunuz gece soğuk açamıyorsunuz anlamsız kalıyor sinüzit hastası oluyorsunuz, benim fikrim motor farketmez hayat standardınızı etkilemeyecek ve şartlarınıza uygun olanı alın bence motor daha önemli basmasamda gaza o gücün ayağımın altında olduğunu bilmek yeterli. hangisini seçerseniz şimdiden güle güle kullanın tekerleğine taş değmesin.
 

R OPSİYONU motorda fark yaratmıyor ki donanım biraz daha farklı hatta aynı sadece görselde eklemeler var en boş versiyon da aynı motor r line da aynı motor
@Alii Arkadaş R dan bahsediyor, sizin söylediğiniz R line.

Ben de oyumu cam tavanlı 1.0'dan yana kullanıyorum. Alıştıktan sonra cam tavansız araçlar basık geliyor.
 

Geri
Üst Alt