- Katılım
- 2 Mar 2017
- Mesajlar
- 4,551
- Tepkime puanı
- 5,989
- İsim
- Ogz
DSG manuel,
Tdi Tsi,
cam tavanlı cam tavansız,
1.0 1.5,
1.0 cam tavan 1.5 cam tavansız..
Daha nice kombinasyonlar..
Her zaman şunu söylerim:
"En iyi Golf, eldeki Golf"
Seçenek ya da tercih etme durumu varsa da kişinin beklentisi önemlidir. Tecrübeler ve beklentiler kişiden kişiye değişir.
Cam tavanı olup hafif açıp, bunun yanında amerikan lambası saçmalığı adı altında sinyalleri sabit yanan ve nereye döneceği belli olmayan araçları görünce bendeki cam tavan algısı tamamen o aracı sürenin görgüsüzlüğü olarak konumlanıyor.
Ama, araç içine ferahlık katma durumu da tartışılmaz. Bej renkli döşeme ve normal tavan olan araç da daraltmaz.
Sonuç olarak , hem cam kenarı hem de koridor olmuyor.
Burada önemli olan seçecek olan kişinin ne istediği.
Yani kafa karıştıran cam tavan mı, motor beklentisi mi?
Buna cevap gelmezse boşa konuşuyoruz.
Konu sahibi için çok da önemli değil gibi anlaşılan..
Tam kilitlenmelik konu..
Tdi Tsi,
cam tavanlı cam tavansız,
1.0 1.5,
1.0 cam tavan 1.5 cam tavansız..
Daha nice kombinasyonlar..
Her zaman şunu söylerim:
"En iyi Golf, eldeki Golf"
Seçenek ya da tercih etme durumu varsa da kişinin beklentisi önemlidir. Tecrübeler ve beklentiler kişiden kişiye değişir.
Cam tavanı olup hafif açıp, bunun yanında amerikan lambası saçmalığı adı altında sinyalleri sabit yanan ve nereye döneceği belli olmayan araçları görünce bendeki cam tavan algısı tamamen o aracı sürenin görgüsüzlüğü olarak konumlanıyor.
Ama, araç içine ferahlık katma durumu da tartışılmaz. Bej renkli döşeme ve normal tavan olan araç da daraltmaz.
Sonuç olarak , hem cam kenarı hem de koridor olmuyor.
Burada önemli olan seçecek olan kişinin ne istediği.
Yani kafa karıştıran cam tavan mı, motor beklentisi mi?
Buna cevap gelmezse boşa konuşuyoruz.
Konu sahibi için çok da önemli değil gibi anlaşılan..
Tam kilitlenmelik konu..