Geniş aile, bagaj, kalite/konfor için passat variant en ideali. Troc, ateca vs o parayı verene kadar...Aldığım fiyatlar:
Vw bayisinde elde kalan Passat variant satmaya çalıştılar. Elegance paket artı perde ve cam tavan opsiyonu var. 2435 den 1880 e bırakıyorlar.
Başka bir Vw bayisi troc rline 1650
Yine R line paket artı IQ dinamik ışık opsiyonu ve adaptif hız ve ön bölge asistan opsiyonu dahil 1750
Cupra ateca 1755
Cupra formentor 1801
Seat ateca 1525
Audi A3 sedan premium paket artı cam tavan 1680
Beynim sulandı. Bir yanım troc alacağıma formentor alayım diyor bir yanım A3 sedan al diyor. A3 sedanda malzeme kalitesi düşük geldi . Plastikler falan, bagaj zeminine utanmasalar karton kutu koyacaklarmış. O kadar ince, 2 süt bidonu koy kırılır.
Cebimde 20 TL para vardı bir de elektrikli Q8 e-tron test sürüşü yaptım oh mis Başım dik ayrıldım mekandan
Bu seçeneklerden neye bulaşmalıyım sizce arkadaşlar. Hepsi 1.5 tsi.
Binmeye alana full mantıklı (passat varyant)Geniş aile, bagaj, kalite/konfor için passat variant en ideali. Troc, ateca vs o parayı verene kadar...
Fiyat/performans için cupra formentor...
çok uzun yıllar bineceğimi düşünmüyorum hocam. 3-4 seneye elektriğe geçiş yaparım gibime geliyor şu an.Binmeye alana full mantıklı (passat varyant)
Binmeye alma ne demek?
Astra G 2001 den 2016 ya 15 yıl yol aldım
Golf 7,5 2018 den geldik 2024 e (etti 6 yıl üstüne bi +5 yıl daha kesin binicez eder 11 yıl)
Yok bu passat varyanta ısınamadım deyip 2-3-4 yılda satayım diyen
Sedan hastası bizim milletin laga luga SMS lerine maruz kalır aracı satarken sarı site ilan sürecinde.
Dediğinize şu noktada katılıyorum.Linç yemek istemem ama Golf 7 nin tadı bambaşka , golf 7 den sonra golf 8 de belki sarmayabilir ama golf 8 de segmentinde hala referans noktası.
Skoda 1.0tsi Scala Premium
Skoda 1.0tsi Kamiq Elit
VW 1.0tsi Taigo Life
Öneriniz hangisi olur? Bir arkadaş için bakıyoruz.
Değindiğiniz eksikliklere bir de arla kol dayamayı da ekleyeyiyim yanlış hatırlamıyorsam o da yoktuDediğinize şu noktada katılıyorum.
Bugün vaktim oldu Golf 8 Life ı biraz kurcaladım, Comfortline Golf 7.5 dan sonra biraz zayıf geldi.
Takıldığım noktalar:
kumaş döşemesi (midline plus gibiydi nerdeyse)
torpido gözü kaplamasız
klima biraz zor kullanımlı
Led farlar (mercekli değil, beyaz bir deflektörün arkasında saklı) aydınlatma performansı ??
Sol tarafta ruhsat gözü iptal.
Gözlük koyma yeri iptal.
Sürgüsüz bardaklık,
kapaksız telefon koyma yeri...
İçi çok sade geldi ...
Motor kaputunu da açtım gerçekten çok ağır amortisör olmayınca.
Bunların hepsi zaten konuşuldu forumda, evet ama canlı görünce daha bir olumsuz etkilendim.
Olumsuzluklardan olumlu yönlerine odaklanamadım diyelim.
Style paket araç yoktu inceleyebileceğim, belki o biraz daha elle tutulurdur bilmiyorum.
Tabi farları iq light olmak şartıyla...
8 çıktığından beri tipini eleştirdim. Zamanla ısınmaya çalışsam da kendimi ikna etsem de, canlı canlı görünce eldekinin kıymetini daha iyi anladım.
Kırmızı gti vardı kilitliydi çocuklar gibi camdan üstünkörü baktım.
Troc da vardı, yine eksikleri gözümü perdeledi...
Ama en azından ayrı klima paneli var dedim
Taigolar kilitliydi.
Passat Variant Elegance mükemmeldi ama,
Golf 7 den sonra pek mutlu eder bence
@Savatage hocam daha önce büyük konuşmuşum Passat Golf 7yle aynı gibi diyerek
Fiyat ve fotoğraf almakla uğraşmadım çoğuna liste fiyatı asmışlardı.
Cupra bölümüne de baktım, leon kilitliydi formentor yoktu.
Audi bölümüne girdim A3 yoktu. Diğerleri çok lüks araçlardı.. Ağzımın suyu akmasın diye hiçbirine bakmadan kaçtım.
Ekleme: Golf 8 de tamam lastikler nexen onu biliyoruz da ön cam ŞişeCam marka idi. Tabi kalite olarak pilkington ve saint gobain den farkı var mıdır bilmiyorum. Ülkemizden bir firmanın üretmesi de gurur verici.
O impression pakette öyle. Life tan itibaren varDeğindiğiniz eksikliklere bir de arla kol dayamayı da ekleyeyiyim yanlış hatırlamıyorsam o da yoktu