2023 Sonu Bayiilerin Liste Fiyatından Aşağı Sunduğu Araçlar ve Detayları



Aldığım fiyatlar:

Vw bayisinde elde kalan Passat variant satmaya çalıştılar. Elegance paket artı perde ve cam tavan opsiyonu var. 2435 den 1880 e bırakıyorlar.

Başka bir Vw bayisi troc rline 1650
Yine R line paket artı IQ dinamik ışık opsiyonu ve adaptif hız ve ön bölge asistan opsiyonu dahil 1750

Cupra ateca 1755
Cupra formentor 1801

Seat ateca 1525

Audi A3 sedan premium paket artı cam tavan 1680

Beynim sulandı. Bir yanım troc alacağıma formentor alayım diyor bir yanım A3 sedan al diyor. A3 sedanda malzeme kalitesi düşük geldi . Plastikler falan, bagaj zeminine utanmasalar karton kutu koyacaklarmış. O kadar ince, 2 süt bidonu koy kırılır.
Cebimde 20 TL para vardı bir de elektrikli Q8 e-tron test sürüşü yaptım oh mis 😂😂 Başım dik ayrıldım mekandan:)

Bu seçeneklerden neye bulaşmalıyım sizce arkadaşlar. Hepsi 1.5 tsi.
Geniş aile, bagaj, kalite/konfor için passat variant en ideali. Troc, ateca vs o parayı verene kadar...

Fiyat/performans için cupra formentor...
 
Geniş aile, bagaj, kalite/konfor için passat variant en ideali. Troc, ateca vs o parayı verene kadar...

Fiyat/performans için cupra formentor...
Binmeye alana full mantıklı (passat varyant)

Binmeye alma ne demek?

Astra G 2001 den 2016 ya 15 yıl yol aldım

Golf 7,5 2018 den geldik 2024 e (etti 6 yıl üstüne bi +5 yıl daha kesin binicez eder 11 yıl)

Yok bu passat varyanta ısınamadım deyip 2-3-4 yılda satayım diyen
Sedan hastası bizim milletin laga luga SMS lerine maruz kalır aracı satarken sarı site ilan sürecinde.
 
Scala Premium
Kamiq Elit
VW 1.0tsi Taigo Life
arasından scala derdim.

formentor ve passat yerine de a3 tercih derdim ( tasarım açısından değerlendirdim tamamen)
 
@ft19 Hocam 3 kişilik bir aileyiz. Eşim kızım ben. Seneye kızımda üniversite kazanırsa bu yıl, 2 kişiyiz. Özetle varriant benlik değil. Formentora yükseldim biraz aslında. Ama bulunduğum şehirde yetkili satıcı yok. Mersin. Sarı site ilanında gördüm bir tane, gidip onu bir inceleyeceğim. Kafama yatarsa formentor dan yana tercih yapacağım sanırım.
 
@mandufla
Binmeye alana full mantıklı (passat varyant)

Binmeye alma ne demek?

Astra G 2001 den 2016 ya 15 yıl yol aldım

Golf 7,5 2018 den geldik 2024 e (etti 6 yıl üstüne bi +5 yıl daha kesin binicez eder 11 yıl)

Yok bu passat varyanta ısınamadım deyip 2-3-4 yılda satayım diyen
Sedan hastası bizim milletin laga luga SMS lerine maruz kalır aracı satarken sarı site ilan sürecinde.
çok uzun yıllar bineceğimi düşünmüyorum hocam. 3-4 seneye elektriğe geçiş yaparım gibime geliyor şu an.
 
Haftasonu arkadaşıma Opel Grandland aldık. Gs donanım; koltuk-direksiyon ısıtma, şerit takip, ısıtmalı ön cam, acc, 10" multimedia vs. baya doluydu araç. Pejolardaki standart joystick vitesi kaldırıp yerine dokunmatik tuş koymuşlar, çok güzel olmuş. İçi oldukça ferah, donanımlara bakınca tam bir fiyat/performans aracı gibi duruyor. Fiyat: 1.592.000 Ankara Opal

Peşin alınırsa 150-200 bin daha düşüyorlar. Düşünenler varsa bakabilir. Araç fiyatının %20'sine kadar da 0,99'la kredi kullandırıyorlar.
 
Son düzenleme:
Linç yemek istemem ama Golf 7 nin tadı bambaşka , golf 7 den sonra golf 8 de belki sarmayabilir 😅 ama golf 8 de segmentinde hala referans noktası.
Dediğinize şu noktada katılıyorum.

Bugün vaktim oldu Golf 8 Life ı biraz kurcaladım, Comfortline Golf 7.5 dan sonra biraz zayıf geldi.
Takıldığım noktalar:
kumaş döşemesi (midline plus gibiydi nerdeyse)
torpido gözü kaplamasız
klima biraz zor kullanımlı
Led farlar (mercekli değil, beyaz bir deflektörün arkasında saklı) aydınlatma performansı ??
Sol tarafta ruhsat gözü iptal.
Gözlük koyma yeri iptal.
Sürgüsüz bardaklık,
kapaksız telefon koyma yeri...
İçi çok sade geldi ...
Motor kaputunu da açtım gerçekten çok ağır amortisör olmayınca.

Bunların hepsi zaten konuşuldu forumda, evet ama canlı görünce daha bir olumsuz etkilendim.
Olumsuzluklardan olumlu yönlerine odaklanamadım diyelim.

Style paket araç yoktu inceleyebileceğim, belki o biraz daha elle tutulurdur bilmiyorum.
Tabi farları iq light olmak şartıyla...

8 çıktığından beri tipini eleştirdim. Zamanla ısınmaya çalışsam da kendimi ikna etsem de, canlı canlı görünce eldekinin kıymetini daha iyi anladım.

Kırmızı gti vardı kilitliydi çocuklar gibi camdan üstünkörü baktım.

Troc da vardı, yine eksikleri gözümü perdeledi...
Ama en azından ayrı klima paneli var dedim 😀

Taigolar kilitliydi.

Passat Variant Elegance mükemmeldi ama,
Golf 7 den sonra pek mutlu eder bence
@Savatage hocam daha önce büyük konuşmuşum Passat Golf 7yle aynı gibi diyerek 🤦‍♂️

Fiyat ve fotoğraf almakla uğraşmadım çoğuna liste fiyatı asmışlardı.

Cupra bölümüne de baktım, leon kilitliydi formentor yoktu.

Audi bölümüne girdim A3 yoktu. Diğerleri çok lüks araçlardı.. Ağzımın suyu akmasın diye hiçbirine bakmadan kaçtım.

Ekleme: Golf 8 de tamam lastikler nexen onu biliyoruz da ön cam ŞişeCam marka idi. Tabi kalite olarak pilkington ve saint gobain den farkı var mıdır bilmiyorum. Ülkemizden bir firmanın üretmesi de gurur verici.
 
Son düzenleme:
Skoda 1.0tsi Scala Premium
Skoda 1.0tsi Kamiq Elit

VW 1.0tsi Taigo Life


Öneriniz hangisi olur? Bir arkadaş için bakıyoruz.

Vw kalitesi daha tercih edilir hocam. Ama scala’dan ise Kamiq çok daha geniş. Malzeme kalitesi fena değil. Tabi trim sesi ve izolasyon zayıflığı gibi bir gerçek var. Yalnızca hacim yeter, 100 km/h pek geçilmez derseniz Kamiq öneririm. Onda da elite paket gerçekten boş sayılır. Premium öneririm.

Taigo öncelik olsa daha iyi olacaktır, piyasası ve kalitesi çok daha iyi.
 
Geçmiş yıllara ait fiyatları dolar rasyosuna göre incelerseniz 33-35 bin dolar seviyesindeki aracın şu an sıfır kmsi 42 bin dolar seviyesinde olduğu görünüyor. Dolardaki enflasyonu üzerine koyduğunuzda şu an dolar karşılığı fiyatından yaklaşık %10 daha düşeceğini ön görebiliriz. Ancak yılbaşından sonra enflasyona göre fiyatlanacak araçlarda TL bazında elbette zam olacaktır. Nöminal olarak artacak ancak reel fiyatta bir tık aşağı yönlü esneyeceğini düşünüyorum. Tabi küresel çapta yine çip operasyonu gibi bir cinlik yapmazlarsa... Bu durumda dolarda ön görülen 42tl seviyesine uygun arac fiyatının (%10 aşağı esnediğini hesaba katarak); örneğin golf 1.0 Manuel fiyatının 1.21 milyondan 1.57 milyona çıkacağını bu da araçta enflasyonun %30 seviyesinde olacağını bekliyorum. Özetle TL bazında fiyatlar artacak ancak dolar olarak %10 kadar ucuzlamış olacak. Kredi vb. para yolları tıkandığı için bu durum belki daha fazla da olabilir. Ancak açarlarsa o kanalı talep arzın üstüne çıkarsa fiyatlar yine patlar. Kanaatim ise çok iyi fırsat arabam dediğiniz arabayı alabiliyorsanız yatırım mantığıyla olmamak şartıyla alın derim aksi halde halihazırda araç piyasayı yatırımdan çok ihtiyaç materyali olarak kurgulanıyor. Konutta da bu böyle oldu oluyor olacak araçta da. Sihirbazların her zaman şapkada yedek tavşanları vardır diyerek sözlerimi bitiriyorum. Herkese saygılar sunuyorum. 🐰☺️
 
Dediğinize şu noktada katılıyorum.

Bugün vaktim oldu Golf 8 Life ı biraz kurcaladım, Comfortline Golf 7.5 dan sonra biraz zayıf geldi.
Takıldığım noktalar:
kumaş döşemesi (midline plus gibiydi nerdeyse)
torpido gözü kaplamasız
klima biraz zor kullanımlı
Led farlar (mercekli değil, beyaz bir deflektörün arkasında saklı) aydınlatma performansı ??
Sol tarafta ruhsat gözü iptal.
Gözlük koyma yeri iptal.
Sürgüsüz bardaklık,
kapaksız telefon koyma yeri...
İçi çok sade geldi ...
Motor kaputunu da açtım gerçekten çok ağır amortisör olmayınca.

Bunların hepsi zaten konuşuldu forumda, evet ama canlı görünce daha bir olumsuz etkilendim.
Olumsuzluklardan olumlu yönlerine odaklanamadım diyelim.

Style paket araç yoktu inceleyebileceğim, belki o biraz daha elle tutulurdur bilmiyorum.
Tabi farları iq light olmak şartıyla...

8 çıktığından beri tipini eleştirdim. Zamanla ısınmaya çalışsam da kendimi ikna etsem de, canlı canlı görünce eldekinin kıymetini daha iyi anladım.

Kırmızı gti vardı kilitliydi çocuklar gibi camdan üstünkörü baktım.

Troc da vardı, yine eksikleri gözümü perdeledi...
Ama en azından ayrı klima paneli var dedim 😀

Taigolar kilitliydi.

Passat Variant Elegance mükemmeldi ama,
Golf 7 den sonra pek mutlu eder bence
@Savatage hocam daha önce büyük konuşmuşum Passat Golf 7yle aynı gibi diyerek 🤦‍♂️

Fiyat ve fotoğraf almakla uğraşmadım çoğuna liste fiyatı asmışlardı.

Cupra bölümüne de baktım, leon kilitliydi formentor yoktu.

Audi bölümüne girdim A3 yoktu. Diğerleri çok lüks araçlardı.. Ağzımın suyu akmasın diye hiçbirine bakmadan kaçtım.

Ekleme: Golf 8 de tamam lastikler nexen onu biliyoruz da ön cam ŞişeCam marka idi. Tabi kalite olarak pilkington ve saint gobain den farkı var mıdır bilmiyorum. Ülkemizden bir firmanın üretmesi de gurur verici.
Değindiğiniz eksikliklere bir de arla kol dayamayı da ekleyeyiyim yanlış hatırlamıyorsam o da yoktu
 
@GolfTutkulu

32 misli degerli paralarıyla

Tabi Gelir otocam alırlar vw araçlarına takarlar


1 € = 1 TL olsa umrunda olmaz made in Turkiye araba camı.

Yüksek kur ? Bizim siyaset babaları demiyormuydu , yüksek kur iyidir diye.

1€= 1 TL olsa

Gurbetci olsam alamanya da

Kapıkuleden 15 yıl giriş çıkış yapmazdım

Ne işim olur Tr de.......2000 git 2000 gel ..full zarar
 


Geri
Üst Alt