Golf 8 1.0 impression'dan Golf 8.5 1.5 impression'a geçiş


Katılım
8 Nis 2023
Mesajlar
233
Tepkime puanı
124
Konum
Manisa
İsim
Dağhan Bulanık
Araç
8.5
Herkese selam.
Geçtiğimiz hafta 8 ile vedalaşıp, bugün 8.5 ile buluştuk.
Kılavuz olması açısından ilk göze çarpan farkları yazmak istedim.
1- O 3 silindirin titreme ve öne atılma olayı net şekilde yok. Daha stabil, sarsıntısız.
2- 1.5 oldukça kullanışlı. Act özelliği ile silindir kapatması, uzun yolda tasarruf sağlayacağa benziyor. Ara hızlanmaları da bir tık daha iyi.
3- Trim tarafı aynı diyebilirim. En çok sorun olan dikiz aynası bu sensörlü modelde cama mıhlanmış yapıda. Ses çıkarması imkansız.
4- Ses sistemi 8 de yüksek seslerde bassı kısıyordu. Bunda gayet güzel zorlayabiliyor.
5- Tablet ekran çok güzel olmuş. O eksikti, kontrastı ve netliği çok iyi şekilde yapmışlar. Fakat bu sefer kadrandaki ekrandan piksel çalmışlar gibi geldi. 8 in kadran daha netti.
6- 50. Yila ozel termos hediye ettiler :)

Aracı 1250 liraya aldım. 8'i de 1070 e vermiştim. Aradaki donanım farklarını göz önüne alıp 1.5 olduğunu düşündüğümüzde aradaki farkla.hem model hem de km sıfırlanmış oldu. Bence piyasada bu paraya alınacak f/p aracı olmuş.
Yine aklıma geldikçe eklerim.
İyi akşamlar,syg.
 

Herkese selam.
Geçtiğimiz hafta 8 ile vedalaşıp, bugün 8.5 ile buluştuk.
Kılavuz olması açısından ilk göze çarpan farkları yazmak istedim.
1- O 3 silindirin titreme ve öne atılma olayı net şekilde yok. Daha stabil, sarsıntısız.
2- 1.5 oldukça kullanışlı. Act özelliği ile silindir kapatması, uzun yolda tasarruf sağlayacağa benziyor. Ara hızlanmaları da bir tık daha iyi.
3- Trim tarafı aynı diyebilirim. En çok sorun olan dikiz aynası bu sensörlü modelde cama mıhlanmış yapıda. Ses çıkarması imkansız.
4- Ses sistemi 8 de yüksek seslerde bassı kısıyordu. Bunda gayet güzel zorlayabiliyor.
5- Tablet ekran çok güzel olmuş. O eksikti, kontrastı ve netliği çok iyi şekilde yapmışlar. Fakat bu sefer kadrandaki ekrandan piksel çalmışlar gibi geldi. 8 in kadran daha netti.
6- 50. Yila ozel termos hediye ettiler :)

Aracı 1250 liraya aldım. 8'i de 1070 e vermiştim. Aradaki donanım farklarını göz önüne alıp 1.5 olduğunu düşündüğümüzde aradaki farkla.hem model hem de km sıfırlanmış oldu. Bence piyasada bu paraya alınacak f/p aracı olmuş.
Yine aklıma geldikçe eklerim.
İyi akşamlar,syg.

🧿

Hayırlı olsun güzel günlerde kullan fotoğraflarını da bekliyoruz...
 
Hayırlı olsun. Kullandıkça farkları daha net anlayıp paylaşırsanız seviniriz. 🧿🧿🧿
 
Herkese selam.
Geçtiğimiz hafta 8 ile vedalaşıp, bugün 8.5 ile buluştuk.
Kılavuz olması açısından ilk göze çarpan farkları yazmak istedim.
1- O 3 silindirin titreme ve öne atılma olayı net şekilde yok. Daha stabil, sarsıntısız.
2- 1.5 oldukça kullanışlı. Act özelliği ile silindir kapatması, uzun yolda tasarruf sağlayacağa benziyor. Ara hızlanmaları da bir tık daha iyi.
3- Trim tarafı aynı diyebilirim. En çok sorun olan dikiz aynası bu sensörlü modelde cama mıhlanmış yapıda. Ses çıkarması imkansız.
4- Ses sistemi 8 de yüksek seslerde bassı kısıyordu. Bunda gayet güzel zorlayabiliyor.
5- Tablet ekran çok güzel olmuş. O eksikti, kontrastı ve netliği çok iyi şekilde yapmışlar. Fakat bu sefer kadrandaki ekrandan piksel çalmışlar gibi geldi. 8 in kadran daha netti.
6- 50. Yila ozel termos hediye ettiler :)

Aracı 1250 liraya aldım. 8'i de 1070 e vermiştim. Aradaki donanım farklarını göz önüne alıp 1.5 olduğunu düşündüğümüzde aradaki farkla.hem model hem de km sıfırlanmış oldu. Bence piyasada bu paraya alınacak f/p aracı olmuş.
Yine aklıma geldikçe eklerim.
İyi akşamlar,syg.
Hayırlı olsun
 
Hayırlı olsun, iyi günlerde kazasız belasız kullanın
 
Herkese selam.
Geçtiğimiz hafta 8 ile vedalaşıp, bugün 8.5 ile buluştuk.
Kılavuz olması açısından ilk göze çarpan farkları yazmak istedim.
1- O 3 silindirin titreme ve öne atılma olayı net şekilde yok. Daha stabil, sarsıntısız.
2- 1.5 oldukça kullanışlı. Act özelliği ile silindir kapatması, uzun yolda tasarruf sağlayacağa benziyor. Ara hızlanmaları da bir tık daha iyi.
3- Trim tarafı aynı diyebilirim. En çok sorun olan dikiz aynası bu sensörlü modelde cama mıhlanmış yapıda. Ses çıkarması imkansız.
4- Ses sistemi 8 de yüksek seslerde bassı kısıyordu. Bunda gayet güzel zorlayabiliyor.
5- Tablet ekran çok güzel olmuş. O eksikti, kontrastı ve netliği çok iyi şekilde yapmışlar. Fakat bu sefer kadrandaki ekrandan piksel çalmışlar gibi geldi. 8 in kadran daha netti.
6- 50. Yila ozel termos hediye ettiler :)

Aracı 1250 liraya aldım. 8'i de 1070 e vermiştim. Aradaki donanım farklarını göz önüne alıp 1.5 olduğunu düşündüğümüzde aradaki farkla.hem model hem de km sıfırlanmış oldu. Bence piyasada bu paraya alınacak f/p aracı olmuş.
Yine aklıma geldikçe eklerim.
İyi akşamlar,syg.
Hocam 1.0 a göre zıplama hiç mi yok birde 2 bin devir altı motor karakteri nasıl 1.0 da 2 bin devir altı çok cansızdı
 
8.5 impression paket bana da mantıklı geliyor. Elimdeki manuel 7 highline ı verip geçsem diye düşündüm bir ara ama sonra arabaya kıyamadım.

Güzel bir tercih yapmışsınız bence. 8 Impression’ım olsaydı kesinlikle yapacağım bir atlama olurdu.
 
Hocam 1.0 a göre zıplama hiç mi yok birde 2 bin devir altı motor karakteri nasıl 1.0 da 2 bin devir altı çok cansızdı
Zıplama hiç yok. Pürüzsüz kalabiliyorsunuz. Max tork 220nm. 1500 -3000 devir aralığında veriyor, o bakımdan alt devirler toparlaması için yeterli.
 


Geri
Üst