Golf 8 1.0 impression'dan Golf 8.5 1.5 impression'a geçiş


Güle güle kullanın hocam Allah kaza bela vermesin. Aynı araçtan bende de var.
 

Hayirli olsun, guzel gunlerde kullanin hepiniz. Tecrubeler tabi cok yeni, zamanla olumlu olumsuz paylasimlarinizi bekliyoruz. Yakit tuketimine de uzun vadede deginirseniz cok guzel olur. Senelik 30km civari yol yaptigimdan dizel kullaniyorum, ancak yeni nesil benzinlilere gecis yapmak aklimda var. 500km civarlarinda test ettigim benzinlilerde ortalamam genelde 8-12 lt arasi oldu hep ve can sıkıcı. Tekrardan hepinize hayirli olsun, sevgiler.
 
Hayirli olsun, guzel gunlerde kullanin hepiniz. Tecrubeler tabi cok yeni, zamanla olumlu olumsuz paylasimlarinizi bekliyoruz. Yakit tuketimine de uzun vadede deginirseniz cok guzel olur. Senelik 30km civari yol yaptigimdan dizel kullaniyorum, ancak yeni nesil benzinlilere gecis yapmak aklimda var. 500km civarlarinda test ettigim benzinlilerde ortalamam genelde 8-12 lt arasi oldu hep ve can sıkıcı. Tekrardan hepinize hayirli olsun, sevgiler.
1.0tsi var , ortalama tüketim 6 litre Uzunyol 5 litre dizelden geçiş yaptım memnunum
 
Yeni gelenlerin imression opak boya için 1330 olacağını söylemişlerdi.
 
Hocam bu arada aynı sorun bende de mevcutmuş. Direksiyonu tam sol ya da sağ yaptığımda duyuyorum. Ben de yakında bi bayiye gideceğim. Gittiğimde bunu da ileteyim.
merhaba tekrardan uğultu sesi ilk çalıştırıp ısındı yola çıkınca 10 -20 km hızda sağa ve sola dönüşte geliyor
araç durduğu yerde sağa sola yapınca o lastik sesi
benim dediğim kalkışta sağa veya sola dönerken uğultu devam ediyormu sizde de
 
merhaba tekrardan uğultu sesi ilk çalıştırıp ısındı yola çıkınca 10 -20 km hızda sağa ve sola dönüşte geliyor
araç durduğu yerde sağa sola yapınca o lastik sesi
benim dediğim kalkışta sağa veya sola dönerken uğultu devam ediyormu sizde de
Hocam garajdan çıkarken farkettim bu durumu ben de. Tam sol ya da tam sağ 10 20 km hızda ilerlerken uğultu sesi geliyor.
 

Herkese selam.
Geçtiğimiz hafta 8 ile vedalaşıp, bugün 8.5 ile buluştuk.
Kılavuz olması açısından ilk göze çarpan farkları yazmak istedim.
1- O 3 silindirin titreme ve öne atılma olayı net şekilde yok. Daha stabil, sarsıntısız.
2- 1.5 oldukça kullanışlı. Act özelliği ile silindir kapatması, uzun yolda tasarruf sağlayacağa benziyor. Ara hızlanmaları da bir tık daha iyi.
3- Trim tarafı aynı diyebilirim. En çok sorun olan dikiz aynası bu sensörlü modelde cama mıhlanmış yapıda. Ses çıkarması imkansız.
4- Ses sistemi 8 de yüksek seslerde bassı kısıyordu. Bunda gayet güzel zorlayabiliyor.
5- Tablet ekran çok güzel olmuş. O eksikti, kontrastı ve netliği çok iyi şekilde yapmışlar. Fakat bu sefer kadrandaki ekrandan piksel çalmışlar gibi geldi. 8 in kadran daha netti.
6- 50. Yila ozel termos hediye ettiler :)

Aracı 1250 liraya aldım. 8'i de 1070 e vermiştim. Aradaki donanım farklarını göz önüne alıp 1.5 olduğunu düşündüğümüzde aradaki farkla.hem model hem de km sıfırlanmış oldu. Bence piyasada bu paraya alınacak f/p aracı olmuş.
Yine aklıma geldikçe eklerim.
İyi akşamlar,syg.
Merhaba lar mesajlarınızı takip ediyorum.umarım bana yardımcı olursunuz.aracım 23 model 13 binde impressiıon.memnunum.yeni oldu rölantide debriya basınca sarsıntı sesi ve 3 ten 4 e geçiştede hafif sarsıntı sesi duyuyorum.bu sizdede olmuşumuydu ve önemli birşeymi arızamı canımı çok sıkıyor
 

Geri
Üst