15 bin km-2 değişenli 2023 impression alınır mı ?



Kiralamayı farz-ı misal örnek olarak verdim hocam.
Belki şahıstan alındı, belki bir firma adına kayıtlıydı bilemeyiz.
Carvak a sorsak cevap verirler mi ?
Kvkk da şudur da budur...
Yetkili servis kayıtlarını gösterirler mi ?
Önceki kazasının fotoğraflarını inceletirler mi ?
Kazada değişen onarılan parça listesini önünüze sererler mi?

Karşımdaki kurumsal yer değil de aracın kullanıcısı olsa bunları ortaya dökme zorunluluğu var. Yoksa almam.

Fakat sizin aklınız kaldıysa (ki öyle görünüyor), müsait bir vaktinizde gidip aracı inceleyin.

Sürdürmeseler bile içine girip bakmanıza da müsaade ederler büyük ihtimal ?

En küçük faul ofsayt durumunda vazgeçip, bütçeye 30 - 40 neyse takviye yapar, kazasız belasız gözü gibi sakınılmış bir araç bulmaya bakarsınız...
Söylediklerinizde haklısınız. Ellerinden gelse parayı almadan aracın içine bile sokmayacaklar.
Bu arada sahibinden deki ilanının fiyatını da güncellemişler. Kendi siteleriyle aynı fiyata çekmişler.
Golf 8 olmazsa 2018 7.5 lara bakıyorum. Hatta şekil şemal olarak onlar daha bir hoşuma gidiyor. Az biraz temizlerine öyle uçuk rakamlar çekiyorlar ki insanın gidip sıfır alası geliyor.
1.4 leri zaten sormayın bile. Mecburen 1.0 bakıyoruz.
 
Söylediklerinizde haklısınız. Ellerinden gelse parayı almadan aracın içine bile sokmayacaklar.
Bu arada sahibinden deki ilanının fiyatını da güncellemişler. Kendi siteleriyle aynı fiyata çekmişler.
Golf 8 olmazsa 2018 7.5 lara bakıyorum. Hatta şekil şemal olarak onlar daha bir hoşuma gidiyor. Az biraz temizlerine öyle afaki rakamlar çekiyorlar ki insanın gidip sıfır alası geliyor.
3 Aydan 2025 e gireceğiz

2 yaşında az km yapmış bir araç mı ?

7 yaşında biraz daha fazla kullanılmış bir araç mı ?

Mart'ta 2018 1.0 tsi 58 bin km de manuel comfortline sattık. Aracın 3. sahibiydik ve açacağı olası masraflar gözümüzde büyüdüğü için satıp 2022 6500 km de başka bir marka araç aldık. Bütçe sınırlı olsaydı 1 yaşında az km yapmış impression alırdım. Her ne kadar comfortline impressiondan daha dolu olsa da...

Ufff şikayetleri okurken kendi başıma gelmiş gibi içim daraldı yeminle.
Sorun yaşamayan mutlu müşterileri de vardır elbette. Onlar "Ben memnun kaldım" diye bir platforma yazmadıkları için görmek mümkün olmayacaktır...
 
2 yaşında az km yapmış bir araç mı ?

7 yaşında biraz daha fazla kullanılmış bir araç mı ?
Benim bir türlü karar veremediğimde bu zaten hocam.
Aralarındaki yaş ve km farkı oldukça yüksek ama fiyat farkı oldukça düşük. ( Km farkı düşük olanlarında fiyatları eşit hatta daha yüksek )
Yani siz diyorsunuz ki yeni araç yeni araçtır. Her ne kadar 7.5 lar daha donanımlı olsa da.
Doğru anlamış mıyım ?
 
Hocam bende bu 1.0 impressionlara sıcak bakıyorumda tek düşüncem vites. Yani vitesle çok uğraşıyorsak sıkıntı olur bana :D . 1.6 tdi manuel kullanıyorum 5 ileri, vites aralıkları uzun 1.0 lar 6 ileri nasıl olur hiç bilmiyorum.
 
Benim bir türlü karar veremediğimde bu zaten hocam.
Aralarındaki yaş ve km farkı oldukça yüksek ama fiyat farkı oldukça düşük. ( Km farkı düşük olanlarında fiyatları eşit hatta daha yüksek )
Yani siz diyorsunuz ki yeni araç yeni araçtır. Her ne kadar 7.5 lar daha donanımlı olsa da.
Doğru anlamış mıyım ?
Hocam bencede yeni yenidir 1.0 lar ortalama 1050 civarında satılıyor düşük km boyasız değişensizler, 7.5 1.4tsi dsg bakıyorum düşük km cam tavansız fiyatları 1150 civarı. mantıklı geliyor 1.0 lar
 
Hocam bencede yeni yenidir 1.0 lar ortalama 1050 civarında satılıyor düşük km boyasız değişensizler, 7.5 1.4tsi dsg bakıyorum düşük km cam tavansız fiyatları 1150 civarı. mantıklı geliyor 1.0 lar
Hocam 1.0 ile ilgili sayısız inceleme videosu izledim ve sizin endişeniz olan gerek vites geçişleri gerekse aralıklarının çok iyi olduğu şeklinde yorumladılar. Ama kendim bizzat denemedim .Ama yorumlarda vites konusunda çok olumlu yorumlar yapılıyordu.
Benim endişem ise daha çok performans ve donanım ile ilgili. Önceki aracım 2008 1.4 tsi 140'lık olandan idi ve çok memnundum. Gerek donanım gerek performansı çok tatmin ediciydi. Mesela 2023 1.0 atmosferik polo kullandım ve çekişi falan kötü geldi. Gerek iç alanın darlığı, gerek performansı şahsen hoşuma gitmedi. Bunlarda turbo var ama yine de sonuçta 1.0 motor.
Ama sizin bahsettiğiniz 1.4 düşük km ,değişensiz ve üstelik DSG sizin bahsettiğiniz rakamlardan daha yüksek çekiyorlar. Yani o kadar para verdikten sonra 6-7 yaşında araç almak ve bir kaç sene kullanayım deseniz araç 10 yaşına gelmiş olacak. Mantıklı gelmiyor bana.
Ben bir de DSG nin riskinden dolayı manuel'e yöneldim. O riski alacak durumum yok şu an.
 
Hocam bende bu 1.0 impressionlara sıcak bakıyorumda tek düşüncem vites. Yani vitesle çok uğraşıyorsak sıkıntı olur bana :D . 1.6 tdi manuel kullanıyorum 5 ileri, vites aralıkları uzun 1.0 lar 6 ileri nasıl olur hiç bilmiyorum.

İlk başta eziyet gibi geliyor hocam, sonra alışınca farketmiyorsunuz.

Hatta 100 km/sa üstü hızlar için keşke 7 de olsaymış dediğim çok oldu.

Otomatikten inip manuele bindiğim günler ilk 5 dk süre sinir oluyorum, sonra farkında olmadan vites atmaya başlamışım, omurilik soğanıydı galiba o devreye giriyor sanırım. Sinir stres gidiyor o noktada...

Yani siz diyorsunuz ki yeni araç yeni araçtır. Her ne kadar 7.5 lar daha donanımlı olsa da.
Doğru anlamış mıyım ?

Evet hocam, her ne kadar mantıklı bir davranış olmasa da, benim kişisel görüşüm bu.

Otomobille sanayi & servis dolaşacak enerjim takatim kalmadığından belki de bu böyle. Senelik yağ bakımına gideyim, başka hiç uğramayayım servise sanayiye mantığındayım.
 
@Atilla ilhami

Bu arada bazen forumlarda yazarken şuna dikkat etmediğimi farkediyorum.
Başkasını kendi sabit fikirlerimizle etkiliyoruz ve 'şahsi görüşüm' yazıyoruz ya; İkisi birbirine tezat davranış gibi geliyor bana.

O yüzden bu başlıktaki yazdıklarımı "kesin doğru", "öyle olması gerekir" , "böyle yapmalısınız" gibi algılamayın.

Seçenekleri kendi süzgecinizden geçirin, kıyaslayın ona göre siz karar verin. Yani herkesten fikrini alın, araştırın, kıyaslayın, ama siz yine bildiğinizi okuyup, yapın derim.

Belki daha yaşlı ama daha donanımlı bir araç almak, kullanırken size daha çok keyif verecek. Bundan sizi mahrum etmiş olacağım.
Belki çok bakımlı bir araç denk gelecek benim olası masraflar dediğim şeylerin hiçbiri yaşanmayacak...
 
İlk başta eziyet gibi geliyor hocam, sonra alışınca farketmiyorsunuz.

Hatta 100 km/sa üstü hızlar için keşke 7 de olsaymış dediğim çok oldu.

Otomatikten inip manuele bindiğim günler ilk 5 dk süre sinir oluyorum, sonra farkında olmadan vites atmaya başlamışım, omurilik soğanıydı galiba o devreye giriyor sanırım. Sinir stres gidiyor o noktada...



Evet hocam, her ne kadar mantıklı bir davranış olmasa da, benim kişisel görüşüm bu.

Otomobille sanayi & servis dolaşacak enerjim takatim kalmadığından belki de bu böyle. Senelik yağ bakımına gideyim, başka hiç uğramayayım servise sanayiye mantığındayım.
hocam zaten ben kendi aracımdan alışkınım manuele sadece bir tık daha fazla vitesle uğraşırsam eziyet olur gibi geliyor yoksa yeni her zaman yenidir yani
 
@Atilla ilhami

Bu arada bazen forumlarda yazarken şuna dikkat etmediğimi farkediyorum.
Başkasını kendi sabit fikirlerimizle etkiliyoruz ve 'şahsi görüşüm' yazıyoruz ya; İkisi birbirine tezat davranış gibi geliyor bana.

O yüzden bu başlıktaki yazdıklarımı "kesin doğru", "öyle olması gerekir" , "böyle yapmalısınız" gibi algılamayın.

Seçenekleri kendi süzgecinizden geçirin, kıyaslayın ona göre siz karar verin. Yani herkesten fikrini alın, araştırın, kıyaslayın, ama siz yine bildiğinizi okuyup, yapın derim.

Belki daha yaşlı ama daha donanımlı bir araç almak, kullanırken size daha çok keyif verecek. Bundan sizi mahrum etmiş olacağım.
Belki çok bakımlı bir araç denk gelecek benim olası masraflar dediğim şeylerin hiçbiri yaşanmayacak...

Kesinlikle %1000 katılıyorum ustad :)

Herkesin kafasindaki parametreleri cok farkli
 
Keşke forumda Carvak deneyimi olan biri olsaydı da fikrini öğrenebilseydik.
Merhaba 2017 comfort aracım var 3.sahibiyim. İlk sahibi aracı carvak'a vermiş ikinci sahibi carvaktan alıp 7 ay sonra bana sattı satma sebebide elektrikli araç almasından dolayı. Evet aracın ilk sahibine ulaşamıyorsunuz nasıl kullanıldığını nelere maruz kaldığını bilemiyorsunuz araç yetkiliye girmişse kayıtlarına ancak öyle ulaşabilirsiniz benim şansımdan mıdır nedir aracın 40 bin hasar kaydını bilerek gittim bu hasar serviste yaptırılmış teyit ettirmiştim. Hasara gelecek olursak ön tampon ön panjur sol far değişen sol ön çamurluk ve arka tamponun boyalı olduğunu gerisinin hatasız olduğunu beyan ettiler ekstra sadece bagajın 2 vidasında ayar olduğunu sökme takma olmadığını söylediler ekspere sokunca aynen dedikleri gibi çıktı hatta plastik aksam kontrol edilmediği için sadece sol çamurluk boyalı olarak çıktı airbaglerinden conta kaçak testine kadar otorapor firmasında detaylı ekspere soktum ve hatasız çıktı aracım manuel ve 110k km de. Diyeceğim o ki kurumsal bir firmadan araç almak tamamen şans işi karar size kalmış.
 

Söylediklerinizde haklısınız. Ellerinden gelse parayı almadan aracın içine bile sokmayacaklar.
Bu arada sahibinden deki ilanının fiyatını da güncellemişler. Kendi siteleriyle aynı fiyata çekmişler.
Golf 8 olmazsa 2018 7.5 lara bakıyorum. Hatta şekil şemal olarak onlar daha bir hoşuma gidiyor. Az biraz temizlerine öyle uçuk rakamlar çekiyorlar ki insanın gidip sıfır alası geliyor.
1.4 leri zaten sormayın bile. Mecburen 1.0 bakıyoruz.
1.0'a mecburen demeyin bende kullanıyorum :) sakin kullanan biriyseniz sizi üzmez tam tersi atikliği ile tatmin bile eder. Gönül rahatlığı ile alın ama düşük km tabiki.
 

Geri
Üst Alt