Golf 8.5 Impression Hata


Arkadaşlar 16.11.2024 günü golf 8.5 impression manuel aracımı Doğuş Oto Ankara'dan akşam saatleri teslim aldım. 100 metre yol yapınca aynı şekilde trafik levha okunamıyor hatasını gördüğümde hemen satış danışmanını aradım. Bana hafta içi müsait olduğunuzda gelin 5 dakikalık işlemle halledelim dediler. Salı günü servis kısmına gittiğimde aracımı teslim ettim ve 10 dakika içerisinde gelerek bana güncelleme olmadığından ötürü bir şey yapamıyoruz dediler. Bende kendilerine eğer bir güncelleme yoksa beni niye çağırdığınız, aldığım andan beri araç uyarı veriyor şeklinde söyledikten sonra oradan ayrılıp Doğuş Oto genel merkeziyle irtibata geçtim. Bugün için randevu aldım ve oraya gittiğimde uzaktan bağlantı yaparak bahse konu hatayı düzelttiler. Sizde bu şekilde yol izleyerek düzelttirebilirsiniz.
Merhaba ben konu sahibiyim. Aracımı dün servise verdim bugün görüşme sağladık fakat kesin bir çözüme ulaşamayacağız gibi duruyor. Serviste görevli kişiye sizin mesajınızı gösterdim tam olarak nasıl bir işlem yapıldığını söyleyebilir misiniz uzaktan nasıl bir bağlantı yapıldı araca
 

Merhaba ben konu sahibiyim. Aracımı dün servise verdim bugün görüşme sağladık fakat kesin bir çözüme ulaşamayacağız gibi duruyor. Serviste görevli kişiye sizin mesajınızı gösterdim tam olarak nasıl bir işlem yapıldığını söyleyebilir misiniz uzaktan nasıl bir bağlantı yapıldı araca
Hocam attığım yorumlar parça parça olduğu için karışıklık olmuş olabilir uzun uzun anlatayım;
Sorunu ilk yaşadığımda satış danışmanı ile yaptığım görüşme sonrası bana servise gelmeleri söylendi, servisteki arkadaş 5 dakika içerisinde aracımın güncellemesi olmadığından ve bu durumu bana "normal" olduğunu problem olmaz şeklinde söylemesi üzerine ordan ayrıldım.
Sonrasında Volkswagenim uygulaması üzerinden canlı destek hattı ile görüştüm. Bir önceki mesajımda belirttiğim şekilde videoyu çekip bana verilen e-posta adresine attım.

Sonraki gün beni doğuş oto dan aradılar, arayan yetkili ile görüştüğümde bana bulunduğum ilde doğuş otoya gidin biz durumu çözeceğiz dedi, bunun üzerine Ankara doğuş oto tarafından arandım ve randevu oluşturdum. Gittiğimde ise onlar uzaktan bağlantı yaptılar ve durumu çözdüklerini söylediler. Serviste işim bittikten sonra eve geldiğimde tekrar genel müdürlükteki yetkili aradı, kendisi teyit amaçlı aradığını, sorun çözüldümü diye sormuştu hatta biz hallettik tarzında söylemişti.

Muhtemelen uzaktan bağlantı ile SFD2 kilidini açıp gerekli kodlamayı yaptıklarını düşünüyorum. Şuan bütün illerde bulunan servisteki sözde "uzman" kişilerin herhangi bir bilgi ve yeteneği yok. Ayrıca teknik ekipmanlarının dahi olduğunu düşünmüyorum. Bundan dolayı doğuş oto genel müdürlüğü arayarak ordan çözdürüyorlar.

Beni arayan Doğuş Oto Genel Müdürlüğüne ait numarayı araştırdığımda Kocaelinde bulunan numaraua çıkıyor ve bende o yüzden aynı sorunu yaşayan forumdaki arkadaşların direkt olarak orayı aramalarını söyledim.

Bahsettiğiniz servisteki kişilerin böyle bir durumdan haberlerinin olmaması gayet normal çünkü dediğiniz gibi gerçekten "bilgisizler"

Adım adım anlattım yaşadığım durumu. Sizde benim izlediğim adımı izlerseniz belki yardımcı olur.
 
Hocam teşekkürler birde video ilettiğiniz mail adresini iletebilirseniz süper olacak, uygulamadan yazınca numara iletiyorlar orasıda zaten ildeki servis yetkilisine yönlendiriyor. Bizde aynı yolu izleyelim. Benim aracımda serviste bugün mesai sonu aradılar kontrol edilmiş teknik destek için merkezden bilgi bekliyorlarmış. Mailide iletirseniz o yoluda zorlayıp aynı yolu deneyelim.
 
Hocam teşekkürler birde video ilettiğiniz mail adresini iletebilirseniz süper olacak, uygulamadan yazınca numara iletiyorlar orasıda zaten ildeki servis yetkilisine yönlendiriyor. Bizde aynı yolu izleyelim. Benim aracımda serviste bugün mesai sonu aradılar kontrol edilmiş teknik destek için merkezden bilgi bekliyorlarmış. Mailide iletirseniz o yoluda zorlayıp aynı yolu deneyelim.
Aşağıya bıraktım hocam. Özellikle Volkswagenim uygulamasından irtibata geçin dememin sebebi, ordan ön kayıt tarzında genel müdürlüğe düşmesi çünkü sizden giden e posta hakkında bilgileri olmayabilir. E postayı atarken aynı zamanda durumunuzu anlatan bir metin, plaka ve irtibat paylaşmayı unutmayın.

Bana verilen e posta ; [email protected]
 
Hocam attığım yorumlar parça parça olduğu için karışıklık olmuş olabilir uzun uzun anlatayım;
Sorunu ilk yaşadığımda satış danışmanı ile yaptığım görüşme sonrası bana servise gelmeleri söylendi, servisteki arkadaş 5 dakika içerisinde aracımın güncellemesi olmadığından ve bu durumu bana "normal" olduğunu problem olmaz şeklinde söylemesi üzerine ordan ayrıldım.
Sonrasında Volkswagenim uygulaması üzerinden canlı destek hattı ile görüştüm. Bir önceki mesajımda belirttiğim şekilde videoyu çekip bana verilen e-posta adresine attım.

Sonraki gün beni doğuş oto dan aradılar, arayan yetkili ile görüştüğümde bana bulunduğum ilde doğuş otoya gidin biz durumu çözeceğiz dedi, bunun üzerine Ankara doğuş oto tarafından arandım ve randevu oluşturdum. Gittiğimde ise onlar uzaktan bağlantı yaptılar ve durumu çözdüklerini söylediler. Serviste işim bittikten sonra eve geldiğimde tekrar genel müdürlükteki yetkili aradı, kendisi teyit amaçlı aradığını, sorun çözüldümü diye sormuştu hatta biz hallettik tarzında söylemişti.

Muhtemelen uzaktan bağlantı ile SFD2 kilidini açıp gerekli kodlamayı yaptıklarını düşünüyorum. Şuan bütün illerde bulunan servisteki sözde "uzman" kişilerin herhangi bir bilgi ve yeteneği yok. Ayrıca teknik ekipmanlarının dahi olduğunu düşünmüyorum. Bundan dolayı doğuş oto genel müdürlüğü arayarak ordan çözdürüyorlar.

Beni arayan Doğuş Oto Genel Müdürlüğüne ait numarayı araştırdığımda Kocaelinde bulunan numaraua çıkıyor ve bende o yüzden aynı sorunu yaşayan forumdaki arkadaşların direkt olarak orayı aramalarını söyledim.

Bahsettiğiniz servisteki kişilerin böyle bir durumdan haberlerinin olmaması gayet normal çünkü dediğiniz gibi gerçekten "bilgisizler"

Adım adım anlattım yaşadığım durumu. Sizde benim izlediğim adımı izlerseniz belki yardımcı olur.
Çok teşekkür ederim sizin yazdığınız mesaj sayesinde dün serviste benim araçtaki problemi de çözdüler. Bu özellik aslında bizim araçlarda yokmuş sanırım yurt dışı versiyonlarında var bizim tabelalar da araca kodlu olmadığı için bu sıkıntı oluyormuş çözüm olarak aracın özelliğini bilgisayara bağlayıp kapattıklarını söylediler şuanlık çözüm buymuş. İleride güncelleme ile tabela okuma sistemini tanımlatırsa vw türkiye bizim özellik de yeniden açılabilir diye düşünüyorum
 
Rica ederim hocam. Araçlarımızda dediğim gibi özellik mevcut fakat SFD2 dediğimiz kilidin araçta bir çok yerinde modul olarak yer aldığı için belli başlı yerlerden kapatmış VW Türkiye. Bundan kaynaklı araç diğer açık yerinden örneğin hayalet gösterge gibi modüllerin açık olması sebebiyle arıza veriyordu. Normal olarak var olan sırf baz donanım diye özelliği kapatarak gönderen tek marka VW olduğunu düşünüyorum.

Ayrıca bende hata hayalet ekranda gözükmüyor kapandı fakat araç ilk hareketinde assist kısmına bastığımızda kısa süreli de olsa hız göstergesi gelip gidiyor sizde de öyle mi acaba kontrol edebilirmisiniz ?
 
Merhaba benim asistan hata v@Keanustatham 
 
Arkadaşlar merhaba benim manuel aracımda Kasım çıkışlı benim arabada tabale okuma hiç yok ama anliyorumki bazı arkadaşlarda aktif bu çok ilginç ve sinir bozucu bir durum lütfen bu konuda tabela okuma aktif olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim bu doğru ise baslarina eksiyecegim çünkü herkeze hayirli gunler
 
.
 
Son düzenleme:
Aynı hatayı geçen ay aldığım Golf 8,5 life paket aracımda bende alıyordum. Geçen gün Yunanistana gittiğimde sınırı geçtiğim gibi levha okuma sistemi çalışmaya başladı, döndüğümde sınırı geçtiğim an yine aynı hatayı vermeye başladı. Başka bir forumda sorduğumda yazılım güncellemesi geleceğini söyledi bir arkadaş.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2989.jpeg
    IMG_2989.jpeg
    49.1 KB · Görüntüleme: 17
Aynı hatayı geçen ay aldığım Golf 8,5 life paket aracımda bende alıyordum. Geçen gün Yunanistana gittiğimde sınırı geçtiğim gibi levha okuma sistemi çalışmaya başladı, döndüğümde sınırı geçtiğim an yine aynı hatayı vermeye başladı. Başka bir forumda sorduğumda yazılım güncellemesi geleceğini söyledi bir arkadaş.
Türkiyede kapalı sistem olduğu için oluyor
 
Benim de bugün randevum vardı. Hem bu tabela okuma sistemi hem de kısa far ayarı ile ilgili. Far ayarı yapıldı. Yönlerinde ufak sıkıntı var dediler. Kısalar çok aşağıyı gösteriyordu.

Tabela okuma için ise birşey yaptırmadım. Randevu alırken yazılım ile kapatabiliyoruz artık dediler hata vermez dediler ancak gittiğimde muvafakatname imzalarsanız merkezden bağlantı yapılıp sistemin komple kapatılması hatta silinmesi gibi birşey dediler. Bu şekil yapılırsa sonrasında bir daha aktif etmemiz mümkün olmaz dediler. Herhangi bir güncelleme gelmedi mi dedim gelmedi dediler. Benim de sadece ilk çalıştırmada nadiren de sürüş esnasında ekranda hata olarak görünüyordu ve sesli uyarı veriyordu tabela okuma sistemi. Ben de kalsın o zaman herhangi bir işlem yapmayın dedim öyle kaldı. Yani hala uyarı almaya devam ediyorum. Biraz daha bekleyelim bakalım bir gelişme olacak mı?

Genel merkezle görüşüp hallettiren arkadaşlar tam olarak ne yaptılar acaba? Yani sadece sistemin uyarı vermesini mi engellediler yoksa burada bahsedilen gibi komple kapatılmasından mı bahsediyorlar? Aslında ne kadar basit bir şey ama işte uğraştırıyorlar.
 
Benim de bugün randevum vardı. Hem bu tabela okuma sistemi hem de kısa far ayarı ile ilgili. Far ayarı yapıldı. Yönlerinde ufak sıkıntı var dediler. Kısalar çok aşağıyı gösteriyordu.

Tabela okuma için ise birşey yaptırmadım. Randevu alırken yazılım ile kapatabiliyoruz artık dediler hata vermez dediler ancak gittiğimde muvafakatname imzalarsanız merkezden bağlantı yapılıp sistemin komple kapatılması hatta silinmesi gibi birşey dediler. Bu şekil yapılırsa sonrasında bir daha aktif etmemiz mümkün olmaz dediler. Herhangi bir güncelleme gelmedi mi dedim gelmedi dediler. Benim de sadece ilk çalıştırmada nadiren de sürüş esnasında ekranda hata olarak görünüyordu ve sesli uyarı veriyordu tabela okuma sistemi. Ben de kalsın o zaman herhangi bir işlem yapmayın dedim öyle kaldı. Yani hala uyarı almaya devam ediyorum. Biraz daha bekleyelim bakalım bir gelişme olacak mı?

Genel merkezle görüşüp hallettiren arkadaşlar tam olarak ne yaptılar acaba? Yani sadece sistemin uyarı vermesini mi engellediler yoksa burada bahsedilen gibi komple kapatılmasından mı bahsediyorlar? Aslında ne kadar basit bir şey ama işte uğraştırıyorlar.
kısa far ayarı için bir ücret alıyorlar mı ne kadar sürede çözdünüz? Ben de farları değiştireceğim ayarlama da çözmezse bu işi kısalar an hiç memnun değilim :)
 
9 da girdim 10 buçukta çıktım ama far ayarı yapılmıştı. Diğer yazılım işi için bekledik.

Başta kayıt açılırken ücretlendirme olacak mı diye sordum. Garanti kapsamında dediler ücret ödemedim.

Edremit Yağcı bu arada bayi.
 

@superkartal Kısa far ayarı sonucu yapılan işlemlerden memnun kaldınız mı? Test etme imkanı bulabildiniz mi? Yapılan işlemin içeriğini biliyor musunuz? Yani basit bir mekanik ayar yapılması gerekiyor anladığım kadarıyla. Ama bu, karşıdaki kişilerin gözünü alma riskini içermez mi? Teşekkür ederiz, değerlendirmek için.
 

Geri
Üst