Golf 8.5 Life araç ile kaza hk.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan webkolik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Servis mantıklı olanı yapıyor aslında. Garantili araç ilerde arıza vs. çıksa kazadan dolayı mı üretimden dolayı mı arıza sebebi anlaşılamaz.
Peki sigorta neye göre bu duruma red verebilirki eksper dediği sey kontrol ettiğimde kapatta ufak bir ezilme var bunun için parçasının değişmesini dogru bulmuyorum. diye soylemiş
 

Peki sigorta neye göre bu duruma red verebilirki eksper dediği sey kontrol ettiğimde kapatta ufak bir ezilme var bunun için parçasının değişmesini dogru bulmuyorum. diye soylemiş
Tamamen maliyetler :) eksper daha düşük ücrete kapatmak için fırsat kolluyor, kısabildiği yerden kısmaya çalışıyor
 
senin için önemli olan şu eksperin değişmesine gerek yok dediği parça ileride arızalandığı zaman servis garantiden değişecekmi değişmeyecek mi yada sen kaskoya böyle bir durum olduğunda değişmesini kabul etmediğiniz parça kazadan dolayı arıza yaptı servis garantiden değişmiyor dediğinde bedelini ödeyeceklermi...
 
Ekli dosyayı görüntüle 81686Merhaba arkadaşlar bir konuda fikir almak istiyorum. Servis bana mekatronik parcasının dğişmesini soyluyor kasko firmasıda bunu red verdi 70-80 k bir fiyatı var araç yeni oldugundan dolayı bunun kapatıgını değiştirmek yerine komplesini değiştiriyor. bu konu hakkında dusuncelerini nedir ne yapmalıyım?

Kaza olduğu için değişmesi gerekir. Daha doğrusu kasko karşılamalı. Kaskonun red sebebi ne? Eksper ne diyor?

Eksper gerek yok diyor kasko firması red vermiş diyor. nedeni aradım talep açtılar donuş beklıyorum. Ama servis bana sunu dedği arac yenı oldugundan dolayı değiştirmemiz gerek garantlı olmasaydı kapagını değiştirmemiş yeterlı olurdu diye donus yaptı.

Servisin de yapacağı tek şey, eğer ki sadece küçük bir parça arızalı ve o parça garanti dışındaki bir araç olsa değiştirilebilir çözümü varsa önce bu parçayı değişir kontrolünü yapar uyum sağlarsa teslim eder.
Sigorta da elbette düşük ödeme yapmak isteyecektir.

Burada aslında müşteri mağdur edilmeden iki taraf orta yolu bulmalı.. servis de bu aracın garanti kapsamında arızaya gelmediğini görmeli.

Eksper de aslında doğru olanı yapıyor.
Servis de kendince doğru olanı ancak sonuçta bu parça normalde garanti olmayan arabaya değişebilir, garantili araçta komple set halinde değişir mantığı da biraz ucu açık , öngörülemez ve ikili çözüm üretmeye girer.

Sonuçta yapılan işler de garantide olacak. Kendilerine güvenleri yoksa oldu olacak direkt arabayı perte çıkarıp yenisini versinler..
 
yok yarın servise gidip orda çekecem
1- kazanın ilk resmini sordum yok demiştin temsili koydun tamam
2- şimdi bunu yazıyosun bununda resmi yok yine temsili bir resim var

sıfır parçayı hasarlı gibi görme yeteneğine ben sahip değilim

sonuç : herkes görmediği birşeye yorum yapıyor
 
Son düzenleme:

Geri
Üst