ANA KONU


reko dedi:
üye sayısı baya artmış..bu arada Yusuf Hoca donanımhaberden uzaklaştırlmışsın..Reklam yuzundenmı yoksa trollerle mı kapıştın..
Tamamiyle haksızlık o. İmza yüzünden. İmza kuralında açıkça belirttiler. 3 kere uyarı alırsam imza hakkı elimden alınacaktı.

3. uyarıda tüm haklarımı elimden aldılar :) Sadece yapılan haksız muamele üzüyor.

Üye sayımız sevindiriyor DH umrumda değil ;)

 

@yusuf Hocam araç 1 haftadır şirketin otoparkındaydı binmeye fırsatım olmadı, özledim direksiyonuna oturdum. Aracı dışarda bıraktığım zamanlar güneşliğini koyarım, bilmiyorum sadece benim araca mahsus bir durum mu fakat ne kadar titiz olursak böyle durumlar geliyor başa. Sizlerde aracın o kısmını kontrol eder misiniz?
 
cengineer06 dedi:
@yusuf Hocam araç 1 haftadır şirketin otoparkındaydı binmeye fırsatım olmadı, özledim direksiyonuna oturdum. Aracı dışarda bıraktığım zamanlar güneşliğini koyarım, bilmiyorum sadece benim araca mahsus bir durum mu fakat ne kadar titiz olursak böyle durumlar geliyor başa. Sizlerde aracın o kısmını kontrol eder misiniz?
İş çıkışı bir foto çekerim unutmazsam. Yanlız siz de gün ışığında bakın. Işık yansıması gibi bir durum olabilir.

 
arkadaşlar golf 7 1.4 tsi aldım şimdi aklıma geldi motor kapağı yokmu bunların ? Motorun üstü kapalı ve TSI yazısı olması gerekmezmi ?Bilgisi olan varmı :)

 
benim motordada herhangi bir kapak yok sadece hava filtresinin kapagı mevcut

 
silvershadow dedi:
@Navfree

Değerli Sezer Hocam;

" Evren " isimli zat, bana hitaben

" Paylaşım yapmış da çok bir halt mı etmiş sandın kendini.... daha geride 600 bin üyemiz var... Burada kimsenin ötekinden farkı yok. Biri gider öteki gelir. " demişti. 

Hayret gelip yanıtlayamamış mı onun geriye kalan 599.999'u? Ya da yandaşları ?

Neyse Hocam..

Konumuza dönelim.

Bahsini ettiğiniz durumun iki açıklaması olabilir.

1. Havalandırmanız o serin giden günlerde ayarladığınız sıcaklıkta kalmış ve AUTO ışığı yanıyorsa bu kayıtlı olan sıcaklık korunmaya çalışıyor olabilir.

2. Havalandırmamızın camın önündeki kısmı kapatılamaz. Sadece dışarıdan gelen taze havayı kapatma tuşu ile kapanabilen bir sisteme sahip.

Hem sürücünün fark etmeden havasız kalmasını ve yükselen karbonmonoksit ve karbondiyoksitin bizi sersemleterek kazaya sebebiyet vermesini engellemek için ve aynı zamanda nemin aşırı yükselmesini önlemek için  cama dönük olan havalandırma kanalı daima açıktır, siz havalandırmayı açmasanız dahi. Motor da sıcaksa o esnada.. Alman beygirlerinin harareti ile ısınan havayı fark etmiş olabilirsiniz.

Bu arada yeri gelmişken...

Sizin araç değişikliği zamanınız geldi de geçiyor bile...

Size 300 beygirlik yeni R'dan alıyor muyuz?

Testine beraber çıkalım.

Taa izmirden gelirim bunun için.
Şimdiii, :)

Ne yalan söyleyeyim R için insanın aklı kaymıyor değil ama işte fiyata bakınca beni aşıyor maalesef... Aslında Audi'de ciddi indirim yaptırabiliyorum, S3 de kafama yatıyor ama, neden bu kadar sık araç değiştiriyor dedirtmek istemiyorum kendime.. Bir de ben bir arkadaşıma ya şu R veya S3 nasıl dediğimde her seferinde sessizlik oluyor. :)

Sent from my iPad using Tapatalk

 
Bugün bir saat önce birşey dinlerken park asistanının aktif olup sesi kısması üzerine ben de onun sesini kıstım, 2-3 dk sonra park ederken farkında değilim, öter diye hiç bakmıyorum bile, çok ufak bir dokunuş oldu, ufacık iki yerde boya kalkmış. :(

Sent from my iPad using Tapatalk

 
yav arkadaslar bu yorgunluk tespitini bu araç nasıl yapıyor izmiten gelirken çamlıca gişelerde uyarı verdi..çay molası verin dedi bende verdim :) nasıl anlıyor bunu bu araç..

 

ahmet3976 dedi:
@reko sanırım uzun süre seyahat edince ve direksiyon hareketlerine göre
orda sıkıntı yok ben teknolojısını merak ettim..gözlerimizi yada direksıyonda vucuttaki şekeri yada yorgunlukla alaklı neyse onu olçen sensorlermı var ben bunu merak ettim..direksiyonu inceledım bıse goremedım etrafta benı ızleyen gozde yoktu..düz yolda direksiyonu cevırmedım dıyemı verdı bu uyarıyı..

 

Geri
Üst Alt