@Navfree
Değerli Sezer Hocam;
" Evren " isimli zat, bana hitaben
" Paylaşım yapmış da çok bir halt mı etmiş sandın kendini.... daha geride 600 bin üyemiz var... Burada kimsenin ötekinden farkı yok. Biri gider öteki gelir. " demişti.
Hayret gelip yanıtlayamamış mı onun geriye kalan 599.999'u? Ya da yandaşları ?
Neyse Hocam..
Konumuza dönelim.
Bahsini ettiğiniz durumun iki açıklaması olabilir.
1. Havalandırmanız o serin giden günlerde ayarladığınız sıcaklıkta kalmış ve AUTO ışığı yanıyorsa bu kayıtlı olan sıcaklık korunmaya çalışıyor olabilir.
2. Havalandırmamızın camın önündeki kısmı kapatılamaz. Sadece dışarıdan gelen taze havayı kapatma tuşu ile kapanabilen bir sisteme sahip.
Hem sürücünün fark etmeden havasız kalmasını ve yükselen karbonmonoksit ve karbondiyoksitin bizi sersemleterek kazaya sebebiyet vermesini engellemek için ve aynı zamanda nemin aşırı yükselmesini önlemek için cama dönük olan havalandırma kanalı daima açıktır, siz havalandırmayı açmasanız dahi. Motor da sıcaksa o esnada.. Alman beygirlerinin harareti ile ısınan havayı fark etmiş olabilirsiniz.
Bu arada yeri gelmişken...
Sizin araç değişikliği zamanınız geldi de geçiyor bile...
Size 300 beygirlik yeni R'dan alıyor muyuz?
Testine beraber çıkalım.
Taa izmirden gelirim bunun için.