ANA KONU



Arkadaşlar merhaba, bugün 2014 model 1.4 tsi dsg 160ps araca baktım. Aracın tüm bakımları serviste yapılmış ve gerçekten iç dış hatasız cihaz ben de kullandım performansını beğendim. Yalnız dyno testleri çok düşü çıktı, 135 beygir ve %82 motor çıktı. Bu mümkün olmamalı bence acaba cihaz mı bozuktu yoksa arabada bir sıkıntı olabilir mi?

546B4724-D840-4A51-8CE0-92EA0B2C073E.jpeg

 
Arkadaşlar merhaba, bugün 2014 model 1.4 tsi dsg 160ps araca baktım. Aracın tüm bakımları serviste yapılmış ve gerçekten iç dış hatasız cihaz ben de kullandım performansını beğendim. Yalnız dyno testleri çok düşü çıktı, 135 beygir ve %82 motor çıktı. Bu mümkün olmamalı bence acaba cihaz mı bozuktu yoksa arabada bir sıkıntı olabilir mi?
 
/monthly_2017_10/546B4724-D840-4A51-8CE0-92EA0B2C073E.thumb.jpeg.d8d03ffecc77140fdd70a4689896b417.jpeg
genelde cihazlar sorunlu olabiliyor hocam.


Sent from my iPhone using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk
 
Arkadaşlar merhaba, bugün 2014 model 1.4 tsi dsg 160ps araca baktım. Aracın tüm bakımları serviste yapılmış ve gerçekten iç dış hatasız cihaz ben de kullandım performansını beğendim. Yalnız dyno testleri çok düşü çıktı, 135 beygir ve %82 motor çıktı. Bu mümkün olmamalı bence acaba cihaz mı bozuktu yoksa arabada bir sıkıntı olabilir mi?

Ekli dosyayı görüntüle 13756
Eğer 3 dyno'da test yaptırmış olsaydinız 3 farklı deger görebilirdiniz.

Ayrıca her dyno testi motorun ve aktarmanın boşta çalışması nedeniyle doğrudan veya dolaylı olarak ömrünü kısaltması demektir.

 
Golf tutkunu dostlarim 6.5 oem ekran retrofit uygulamasını tamamlayabilmem için 824B uniteye sahip istanbulda ikamet eder bir dosta ihtiyacım var , eğer yardımcı olursanız projeyi tamamlamış olacağım , 6.5 ekrana geçmek isteyen dostlar içinde fikir vermiş olucaz, projeyi tamamladığımda detaylı konu acicam maliyet vs hakkında

 
Eğer 3 dyno'da test yaptırmış olsaydinız 3 farklı deger görebilirdiniz.

Ayrıca her dyno testi motorun ve aktarmanın boşta çalışması nedeniyle doğrudan veya dolaylı olarak ömrünü kısaltması demektir.
Murat hocam, açıkcası bu tarz grafiklerden ve sonuçlardan hiç anlamıyorum. 2012’den bu yana A3 Sedan, Golf, Polo hepsi dsg olmak üzere bu grubun araçlarını kullandım ve aracın 160hp olduğunu ilk gaza yüklendiğimde anladım. Böyle saçma sapan sonuçları neye gçre veriyorlar anlamak imkansız, ben boya testi ve lifte kaldırılması için aceleyle gittim buraya ve 30tlye dyno’da yapalım dediler öyle verdim ama para ziyanını bırak motorun yorulmasına bile üzüldüm. Neyse sanırım gerçekle uzaktan yakından alakası bulunmuyor.

 
İlk bakımın 12 ay yerine 20 ay sonra yapılmasından dolayı dedi sanırım Hocam ama bende hep geç yaptırıyorum sorun yaşamadım. 2 ay civarı geçti benim bakım da. 
Dogru.Ancak 2 ay nere 8 ay nere.

Sadece fikrimi belirtmek istedim.Ha 8 ay sonra bakıma götürüp de hala iyi niyet garantisi devam ederse ona da diyecek sözüm yok.

 
 125 1.4 tsi dsg araçta geçen gün yol ağzında kontrol için  durakladığımda hareket etmek isterken şanzımandan kısa süre tuhaf sesler geldi sanki kavramayı ucundan sıyırır gibi bir sesti, gaza basmama rağmen araç anlık olarak sesi çıkardı ve gitmedi, daha sonra sorun yaratmadan hareket etti. Böyle bir sorun başına gelen oldu mu hiç? 

 Araç 10.000 km’yi yeni geçti, şanzımanda 3’den 2’ye inişte silkeleme var mı diye yokluyorum ama bariz bir silkeleme hissedemedim, çok çok hafif normal sayılacak, çok az bir vites düşürme hissi var sanırım, aracı kullanan diğer kişilere de dikkat etmelerini söyledim ama hissedebilen yok, sarsma olduğuna inanmıyorum açıkcası. Sıkışık trafiğe pek girecek ortam yok şehir içi dar olduğu içim sokak başlarında yarım kavrama yapma hali oluyor sadece, onun dışında dsg gereklerinde kullanım var. 

 
 125 1.4 tsi dsg araçta geçen gün yol ağzında kontrol için  durakladığımda hareket etmek isterken şanzımandan kısa süre tuhaf sesler geldi sanki kavramayı ucundan sıyırır gibi bir sesti, gaza basmama rağmen araç anlık olarak sesi çıkardı ve gitmedi, daha sonra sorun yaratmadan hareket etti. Böyle bir sorun başına gelen oldu mu hiç? 

 Araç 10.000 km’yi yeni geçti, şanzımanda 3’den 2’ye inişte silkeleme var mı diye yokluyorum ama bariz bir silkeleme hissedemedim, çok çok hafif normal sayılacak, çok az bir vites düşürme hissi var sanırım, aracı kullanan diğer kişilere de dikkat etmelerini söyledim ama hissedebilen yok, sarsma olduğuna inanmıyorum açıkcası. Sıkışık trafiğe pek girecek ortam yok şehir içi dar olduğu içim sokak başlarında yarım kavrama yapma hali oluyor sadece, onun dışında dsg gereklerinde kullanım var. 
Aracın ses çıkarıp hızlanmaması kavrama kaçırmasının bir örneği ama farklı belirtileride olması lazım hocam. Zaten servise gitseniz belirgin bir belirti görmeleri gerekiyor. 2. viteste yavaş hızla giderken titreme falan var mı?

 
Aracın ses çıkarıp hızlanmaması kavrama kaçırmasının bir örneği ama farklı belirtileride olması lazım hocam. Zaten servise gitseniz belirgin bir belirti görmeleri gerekiyor. 2. viteste yavaş hızla giderken titreme falan var mı?
Yok hocam titreme olursa ışıklarda durmaya yakın 1000 devirlerlere falan düştüğünde oluyor onun dışında yok, bu ses ve gitmeme durumu da başıma sadece bir defa geldi zaten ancak dsg işte korkutuyor.

 
Arkadaşlar öncelikle merhaba, 

aranıza yeni katıldım. Size bir husus danışacaktım. 2 ay önce golf 7.5 sahibi oldum. İlk uzun yol tecrübemde sol arka kapıya muhtemelen taş isabet etmesiyle boya 1cm kadar kalkmış. Alttaki siyah tabaka görünüyor. Aracım turmerik sarısı renginde. Sizce ne yapmalıyım bu durumda. Nazarlık olarak kalsa ileride sorun oluşturur mu? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler forumdaş arkadaşlarım :)  ilgili kısım resimde görünüyor. Lütfen yardııım m 

image.jpeg

 
Arkadaşlar öncelikle merhaba, 

aranıza yeni katıldım. Size bir husus danışacaktım. 2 ay önce golf 7.5 sahibi oldum. İlk uzun yol tecrübemde sol arka kapıya muhtemelen taş isabet etmesiyle boya 1cm kadar kalkmış. Alttaki siyah tabaka görünüyor. Aracım turmerik sarısı renginde. Sizce ne yapmalıyım bu durumda. Nazarlık olarak kalsa ileride sorun oluşturur mu? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler forumdaş arkadaşlarım :)  ilgili kısım resimde görünüyor. Lütfen yardııım m 

Ekli dosyayı görüntüle 13877
Mutlaka rötuş yaptırmalısınız.

Boya ile astar arasına girecek bir miktar şu sahi havale soğuduğunda ve donduğunda arasını ayıracak. Buraya kimyasal ve özellikle yolsan sıçrayan maddeler dolacak .. sonra boya kabaracak.

Rötuş tan sonra mutlaka vernikle boya korunmalı. 

Tüm bu işlemleri serviste ücretsiz yaptırabilirsiniz.

 

Mutlaka rötuş yaptırmalısınız.
Boya ile astar arasına girecek bir miktar şu sahi havale soğuduğunda ve donduğunda arasını ayıracak. Buraya kimyasal ve özellikle yolsan sıçrayan maddeler dolacak .. sonra boya kabaracak.
Rötuş tan sonra mutlaka vernikle boya korunmalı. 
Tüm bu işlemleri serviste ücretsiz yaptırabilirsiniz.
Rutuş ve vernik işlemini serviste ücretsiz yaparmilar hocam benim aracının da şoför kapısında yaklaşık 3-4 cm boya kalkmış durumda renk pasifik mavi boyanın kalktığı yer beyaz gözüküyor böyle bir durum varsa serviste hallettirelim garanti devam ediyor iken
 

Geri
Üst