Aracı P konumunda terk ediniz uyarısı


Merhabalar  1 yılı aşkındır Vitesi  P konumuna getirip aracı terkedin  sacmalıgını ondan daha buyuk bir sacmalık olan almanyadan guncelleme gelecek yalanını aşmış durumdayım. Bakırköy Tamaş ta   Mikro Şalter değişimi oldu aracımda uzatılmıs garanti olması munasebeti ile bir ödeme yapmadım garantisi biten arkadaslar kesinlikle bir odeme yapmayın bu kronik bir hata ilk servise bu hata ile gittiğimde bana soylenen aracınızın garantisi bitse bile bu hata ucretsiz giderilecektir. bunun ustune gidin tamas dogus veya avek hangi yetkili bayii ise genel merkezlerini arayın bir ikame arac tahsisinde denenmiş ve sonuc alınmıştır :)   he olduki yapamıyorsunuz illa birşey odeyeceksiniz bu değişşen parcaların suanki miktarı takılması vs 520 TRY dir bu konudada bilginiz olsun  yanlız benim gibi dusunen varmı bilmiyorum ama bu kadar yuksek fiyatlar odeyip bir alman alayım rahat edeyim diyen bizlerin bu kadar ufak bir sorunu uzun suredir yaşıyor olmamız   cok sacma !!!!!

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

arkadaşlar van vw de bana firmanıb durundan haberdar olduğu bu durumubyaşayan golf ve poloların sırayla çağrılacağı söylendi

 
Arkadaşlar merhabalar, bu sorunu bende alıyordum garantiden değişim yaptım 2 yıl önce. Hatta forumda yazmıştım.

1 haftadır aynı sorun ile tekrar karşılaşıyorum. Aracın garantisi bitti haliyle, şunu merak ediyorum, değişen bölümün garantisi bitmiş midir? Ücret talep ederler mi?

Pazartesi günü ilk işim servise gitmek olacak. Umarım ücret istemezler, çünkü bu işlemi garantiden yaptırdığım zaman o dönem 4bin liralık bir değişim olduğunu söylemişlerdi. 

Aracım 2015 model golf, henüz 45 binde...

Son olarak Kaptan asla gemisini terk etmez :D

 
arkadaşlar servislere para vermeyin bana kalırsa servis kimisinden 300 kimisinden 500 ne koparırsam derdinde adamlar bu genel bir arıza ve kronik 

bende geçen hafta götürdüm ve bana parçanın yurt dışından sipariş verileceğini söylediler 

1-2 haftaya gelir size dönüş yaparız dediler

fiyat konusunda garantiye sokmaya çalışırız filan dediler ama ben dedim 5 kuruş para vermem benimle aynı yaş aynı model arkadaş atmış faturayı onu gösterdim 0 kuruş para vermiş dedim bakalım parça gelsin filan dediler

kısacası aman 250 para değil filan diyip de milleti soymalarına kendi hataları yüzünden izin vermiyelim

 
Aynen arkadaşlar, palsak nickli arkadaşa katılıyorum, kimse para vermesin, kronik bir sorun, bedelsiz yapanlar faturalarını paylaşsın lütfen. Aslında bizi bu kadar bekletmelerini bile dava edebiliriz

 
Arkadaşlar merhaba; bugün servise aracı p konumunda terk ediniz uyarısı için randevu alarak gittim, aracı kontrol edeceklerini eğer gerekirse mikro şalter diye bir parça takacaklarını söylediler, neyse bekledim bir müddet sonra bana dönüş yapıldı, araçta herhangi bir probleme veya hataya rastlanılmadığı  dolayısıyla (mikro şalter takılmasına gerek olmadığı) bir müdahalede bulunmayacaklarını sadece arıza ve hata tespitinde işlem yaptıklarını eğer ki aracı p konumunda tek ediniz uyarısı yol bilgisayarında araç durum kısmında hata olarak kaydedilirse servise getirmemi söylediler.  bilginiz olsun. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaşlar merhaba; bugün servise aracı p konumunda terk ediniz uyarısı için randevu alarak gittim, aracı kontrol edeceklerini eğer gerekirse mikro şalter diye bir parça takacaklarını söylediler, neyse bekledim bir müddet sonra bana dönüş yapıldı, araçta herhangi bir probleme veya hataya rastlanılmadığı  dolayısıyla (mikro şalter takılmasına gerek olmadığı) bir müdahalede bulunmayacaklarını sadece arıza ve hata tespitinde işlem yaptıklarını eğer ki aracı p konumunda tek ediniz uyarısı yol bilgisayarında araç durum kısmında hata olarak kaydedilirse servise getirmemi söylediler.  bilginiz olsun. 
Sanırım buda yeni bir tabir. Zaman kazanmak içinde yapılmış bir hamle olabilir. Siz olayinntakipcisi olun hocam. Ekranda uyarı vermesi yetmez demek doğru bir servis cevabı olmamış bence.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Ender aynen hocam üstüne basarak sordum ama mikro şalter denilen parçayı zaten takmaya başlamışlar lakin servis parçayı takabilmem için arıza tespiti yapmam gerekir sizin aracınızda herhangi bir arıza veya hata tespit edemedik dedi.

 
@Sinyal Arkadaşlar merhabalar, bu sorunu bende alıyordum garantiden değişim yaptım 2 yıl önce. 

Bu hata başından beri sadece anlık olarak görünüp kayboluyor. Yol bilgisayarında kayıtlı kalmıyor. Sadece serviste cihaza bağlanıp bakıldığında kayıtlarda görünüyor. Kabul etmeseydiniz. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Bink serviste cihaza bağlandı zaten her hangi bir arıza kaydına rastlanmadı zaten mikro şalter denilen parçanın takılmamasının sebebi araçta arıza veya hata kaydına rastlanmaması.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Sinyal benimde dün değişti mikro şalter..servis danışmanı öncesinde arızayı cihaz ile tespit ettik dedi..bazı araçlarda bu hata hafizada kalmıyormuş ve garantiden değişim yapilabilmesi için bi hatayi belgeleyebolmeleri gerekiyormus faln filan..bana resim sordu hatanin resmini araç hareket halinde saniyelik hatanin nasıl resmini alayim dedim..cihazda hata çıkmazsa bile değişimi kabul ettrin garantiye dedim sonuçta bu hata kronik bi ariza ill defa duyuyormus gibi davranmayın dedim.

Bence üsteleyin değişim için, sonuçta kafamizdan ariza uydurmuyoruz böyle bi durum genel itibariyle var..üstüne gidim bence kabul edeceklerdir...

Bu arada izmir vosmer üzücü bi haber verdi..

2016 sonrasi dsg araçlar için artık almanyanın verdiği iyi niyet yok arkadaslar..( güya 2016 yili sonrası icin dsg nin sorunlardan kurduldugu gerekcesiyle) yani garanti bitimi sonrasında çıkacak bi arizada araç servis bakımlı dahi olsa işçilik ödeyerek kurtulmak zor..

Bayı destegi ve doğuş oto destek saglayacakmis servis bakımlı araçlara ama oda ne kadarini kapsar şuan icon muamma..uzatılmış garanti bitimi tekrar garanti uzatma olayinidi kaldirmislar. Bilginize 

 
Merhabalar 

Bu uyarıyı ben de aldım birkaç kez en son geçen Çarşamba akşam aracı çalıştırdıktan hemen sonra alınca servisi aradım.

Parça değişimi ya da yazılım güncelleme olması gerekir bunu anlamak için getirip baktırmanız lazım dediler.

Bugüne (25.06.2019) servis randevusu aldım.

Sabah götürdüm, aracın vites kutusunu açıp baktılar, parça değişimi dediler ben de olur dedim. Parça dedikleri de bir devre değişti. 

Eski devre tam olarak vites konumunu algılayamıyormuş ondan P konumuna alın diyerek uyarı veriyormuş. Araç kapısını açık gibi mi ne algılıyormuş falan bir sürü şey.

Distribütör %70 indirim verdi serviste (Özön) işçilikte %50 indirim yaptı ve 207 TL'ye parça değişimi oldu ve bir daha sorun yaşamayacağımı söylediler.

 

Merhabalar 

Bu uyarıyı ben de aldım birkaç kez en son geçen Çarşamba akşam aracı çalıştırdıktan hemen sonra alınca servisi aradım.

Parça değişimi ya da yazılım güncelleme olması gerekir bunu anlamak için getirip baktırmanız lazım dediler.

Bugüne (25.06.2019) servis randevusu aldım.

Sabah götürdüm, aracın vites kutusunu açıp baktılar, parça değişimi dediler ben de olur dedim. Parça dedikleri de bir devre değişti. 

Eski devre tam olarak vites konumunu algılayamıyormuş ondan P konumuna alın diyerek uyarı veriyormuş. Araç kapısını açık gibi mi ne algılıyormuş falan bir sürü şey.

Distribütör %70 indirim verdi serviste (Özön) işçilikte %50 indirim yaptı ve 207 TL'ye parça değişimi oldu ve bir daha sorun yaşamayacağımı söylediler.
Kemal bey faturayı paylaşır mısınız rica etsem

arkadaşlar elinde fatura örneği garantisi bitmiş olan varsa paylaşabilirler mi 

az önce kahramanmaraş vw elis aradı 700 tl dedi değişim için bende tam ağzımı bozacaktım kapatın ben dönüş yapacam size dedim.

fatura olanlar varsa ve paylaşırlarsa çok memnun olacağım

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Geri
Üst Alt